Yeni Yenilmez - Quake - P2

57 6 2
                                    

Aradan 2 saatten az bir süre geçmişti, gözlerimi ufak ufak aralıyordum.. hava hafif hafif kararmak üzereydi.. Yatağımdaki yorganı üstümden sağa doğru çektim ve yatakta doğruldum.. Birden Robotumsu bir ses işitmiştim.. Jarvis ; Ajan / Bayan Johnson, Bay Stark Sizi Akşam Yemeği için Mutfakta Bekliyor Efendim.. Saygılarla.. Jarvis.. Daisy ; Stark'ın Bahsettiği Şirin robot Sensin Sanırım Jarvis .. Geliyorum .. Jarvis ; Stark benim Patronumdur.. Onun istediklerini yerine getirmekle yükümlü bir işletim sistemiyim Bayan Johnson.. Daisy ; Görüşürüz Jarvis ;) Akşam Yemeği için Giyinmem gereken kıyafetleri belirlemek adına Gardırobuma geçtim.. Üstüme Kostümümü giymek yerine Sade şeyler giymeyi tercih etmiştim.. Gri bir Tişört/Kazak, Onun üstüne Siyah deri bir ceket ve altına ise Siyah bir Pantolon giymenin mantıklı olacağı düşüncesine katılarak üstümü giyindim ve Lavaboya doğru gittim.. Aynadan kendime Baktım.. Ellerimi ve yüzümü ılık bir su ile yıkadıktan sonra aynaya bakmıştım.. 'Evet Daisy.. Artık Yeni bir Yenilmezsin..' Ceketimi düzeltip Yavaş adımlarla aşağı doğru inmek için Asansöre doğru bindim ve Alt kattaki Mutfak tarafına ulaşmıştım.. Tony ve Natasha Masada Muhtemelen Beni Bekliyorlardı çünkü Masadaki Pizza ve içecekler Sanırım yeni gelmişti.. Onlar ise bensiz başlamamıştı zaten.. Tony ; Hoşgeldin küçük ajan ;) Daisy ; Bunu iltifat olarak sayarım ;) Steve'i göremeyince Stark'a Steve'in nereye gittiğini sormuştum bile.. Daisy ; Şey.. Steve nerde.. merak ettim-- Omzumda bir el hissettim.. Steve'di.. Steve ; Biri beni soruyor sanırım ;) Daisy ; Ş-şey.. Göremeyince merak ettim.. Steve ; Neyse önemli değil Daisy.. Masaya Geçsene kalma ayakta ;) Masaya Geçmiştim ve Natasha'nın Yanına Oturmuştum .. Başlamıştık Ve Arada da Konuştuk..     Natasha ; Odana gidince naptın Daisy..     Daisy ; Uyumaya ihtiyacım vardı Nat..     Natasha ; Sevindim ;)                                   Tony ; Görevin olmadığı sakin bir akşam yemeği ve Yeni bir Yenilmez.. Çok iyi !        
Sofrada küçük çaplı bir kahkaha koptuktan sonra Akşam yemeğimizi bitirmiştik.. ve ben odama geri dönmüştüm.. Oturuyordum.. Ve Hala Yenilmezlerle çalışabidiğim için şanslıydım.. Üstümdeki Siyah deri ceketi çıkarıp Askılığa aşmıştım..  Dolabımdan ise Rahat kıyafetlerimi seçip çıkarmıştım ardından üstümdeki gri tişört ve siyah pantolonumu çıkartıp rahat bulduğum kıyafetleri giymiştim.. yatağa uzanmıştım ve sadece rahat bir gün geçirdiğim için kendimi mutlu hissediyordum.. S.H.I.E.L.D'dan beri ilk kez bu kadar mutlu ve huzurluydum.. orda da huzurlu ve mutluydum ama Yenilmezler ayrı bir havaydı benim için.. Artık Bir Yenilmez olmuştum.. Uyumaya hazırlanırken Kapım tıklatılmıştı.. Gelen kişi ise       Natasha Romanoff'tu..                             Natasha ; Uyumamışsın Daisy ..                Daisy ; Pek uyku tutmadı ..          
Natasha ; Biraz sohbet etmek istermisin.. ikimiz içinde iyi olabilir..      Daisy ; Olabilir Nat.. Gel otur şöyle..        - Sen ve Natasha 15-20 Dk Sohbet Edersiniz.. Gece Saatleri Olduğu için Uzun bir Sohbet Olmamıştı.. -                    Daisy ; Ama daha sonra kendi yaşamımı seçtim.. belki daha iyi olacaktı emin değildim ama şuan bakınca artık daha düzgün olduğuma emin olabilirim san--  
Natasha uyuyakalmıştı.. küçük küçük nefes sesleri.. hafif kızıl saçları.. esneme sonucunda gelen küçük gözyaşları ve O Tapılası derecede mükemmel ve masum yüzü.. Uykuda iken çok ama çok güzel duruyordu..    Daisy ; N-nat.. N-nat.. uyan hadi..              Arka arkaya 2-3 kez daha böyle dürtmüştüm ama sadece bir miktar homurdanıyordu ve bana kendisini bırakmıştı bile.. Hafifçe elleri ve bacaklarından tutup Kucağıma aldım ve sessizce odanın kapısından çıkmıştım.. Benim 2 yanımdaki oda Natasha'nın odasıydı.. Odanın kapısını Açtım ve Kucağımda uyku modunda olan Natasha'yı önce yere bıraktım.. Yatağını uyuyabilecek derecede açmıştım ardından Tekrar Bacaklarından ve Kollarından tutup Natasha'yı tekrar kaldırdım ve Yatağa yatırıp yorganı üstüne çekmiştim.. Kızıl saçları Yastığa eşit şekilde dağılmıştı.. Gözleri hafif hafif bir miktar aralanmış ve şu sözcükler Natasha'nın dilinden dökülmüştü..      Natasha : T-teşekkür e-eder-rim.. (uyur)  Natasha'nın yanağına küçük bir öpücük kondurup kendi odama döndüm ve huzurlu bir uyku için kendi yatağıma yattım ardından Kendimi Uyku Moduna Bırakmıştım..  - Yeni Yenilmezin ilk Günü Sona Erdi ! -      

               Natasha Romanoff and Daisy Johnson

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

            
  Natasha Romanoff and Daisy Johnson

               Natasha Romanoff and Daisy Johnson

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Quake : The Rise Of Avenger Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin