Mau nulis kok start nya bejibun, ada judul cover, description, judul cerita....gawe wong awam koyok aku ngene iki puyeng mergo ora ngerti. Wes sak isokku ae yoo....mulai 1 2 3 ....
..........................................waahh blank !!
Iki ae wes, tutur2 gawe anak jaman now, saiki iku jaman serba digital, internet, medsos, dst nya maka cobaen urip nggawe media sing onok, dalami (slulupen haha), dan gawe'en awakmu dewe canggih+berguna, syukur2 berguna gawe bangsa dan negara, amin.
And then berkreasilah sebanyak mungkin, jadikan dirimu wadah imagination, setahuku yo rek jaman internet iki canggih poolll....gambar elek isok dadi apik, lagi pose nang omah isok dadi nang antariksa, gawe konten video koyok taktuk yo keren2 isok molak malek maju mundur onok kilat asap e barang wes canggih pokok e (jempol papat).Dadiiii ayo...ojok mlongo ae. Nggolek'o sing mbok senengi, terus cobaen, niat'ono rek, lek gak mbok NIAT i percuma, ra bakalan maju.
Iki mbah Kim lagi tutur2, isoku mung tutur2, nabok i yo isok, opo onok sing nggelem tak tabok tha? Guyon rek ojok nesu opomaneh maidho wong tuwek isok kulawat mengko (wink).
Iki ngunu tulisan njajal, ngetes awak dewe isok nulis opo ora.
Eh dadhakno isok tapi ngawur (semangat).
Tapi ngene iki mesakno sing ora isok boso indojowo campur, moco karo nangis (hiks)...mergo mbukak kamus yo ora isok ditranslate'no hihi, maafkan si mbah yo.....Pamit, Salam sehat dan damai selalu!