Ak má niekto záujem, tu je moja nová IG stránka pre Wattpad 😊
Prudko sa posadím na starej sedačke, keď počujem hlasné vyzvánanie mobilu, ktorý prerušil môj pokojný spánok. Vyľakane držím ruku na hrudi a predýchavam moje nepriaznivé a šokované prebudenie. Vlasy mám všade okolo hlavy, spadnuté aj v tvári, keď ich rukou prehrabnem, aby som videla izbu okolo seba. Je noc, čo usudzujem z tmy, ktorá je všade navôkol mňa. Jediný zdroj svetla, je môj mobil, ktorý bliká a stále vyzváňa.
Kým sa spamätávam, mobil zvoniť prestane. Natiahnem sa poň a pozriem na čas na obrazovke.
02:47
To si zo mňa niekto strieľa.
Nespokojne zavrčím a mobil odomykám, aby som videla, ktorý nešťastník ma ruší v tuto nočnú hodinu.
Obočie mierne pokrčím, keď na svojej obrazovke zbadám známu prezývku.
Zmeškaný hovor od používateľa Kocúrik.
Pokiaľ by Harry vedel, akú prezývku som preňho zvolila do mojich kontaktov, asi by vybuchol od zlosti. Zistila som však, že aj keď určite nie je zdravé jeho rozčuľovanie, začína ma baviť pohľad a reakcie na jeho frustrované a nahnevané činy.
Predtým, než stihnem jeho číslo vytočiť spätne, mobil sa opäť rozozvučí.
Volá mi opäť.
,,Ktorý diabol ťa posadol tentokrát, že mi voláš skoro o tretej ráno, zlatko? Vieš že normálny ľudia spia však? Ak mi teraz odpovieš a ja zistím že si našrot opitý, prisahám že zájdem tam, kde práve si a urobím ti z vajec praženicu."
Moj hlas je mierne zachrípnutý z môjho donedávneho spánku a som momentálne podráždená, pretože nenávidím byť takto prebúdzaná.
A už vôbec nie o tretej v noci.
Na moje počudovanie však na druhej strane telefónu počujem niekoľko hlasov, ako sa zasmejú. Cítim ešte väčší zmätok a telefón od ucha odtiahnem, aby som sa ubezpečila že volám s ním.
,,To snáď nemyslíš vážne, ty ma máš ešte aj na hlasitom odposluchu?" Podráždene sa spýtam, na čo počujem další smiech niekoľkých mužských hlasov.
,,Mia, vyprosujem si, aby si sa so mnou, ako s tvojim nadriadeným, takto rozprávala. Áno mám ťa na odposluchu pretože mám plné ruky práce a ako tvoj šéf ťa potrebujem hneď teraz v sídle. Podpísala si zmluvu, kde bolo písané že budeš pracovať aj vo výnimočných situáciách, ak to bude treba. Toto je jedna z nich. Takže zdvihni zadok a do pol hodiny ťa tu chcem vidieť." Harryho tvrdý, chrapľavý a nekompromisný hlas mi vbije do uší.
,,A budem sa tváriť že som tú prezývku nepočul. Nauč sa byť viac profesionálna a poprosil by som aj trochu úcty, keďže som tvoj nadriadený." Dodá ešte a ja si neodpustím mierne odfrknutie.
YOU ARE READING
Lost
Romansa,, Ja sa len snažím nájsť svoje stratené spomienky... '' ,, Neviem akú taktiku ,,hľadania'' máš, ale v mojich nohaviach ich rozhodne nenájdeš. '' *** Mladá Mia utrpela v minulosti úraz hlavy, ktorý spôsobil, že stratila väčšinu jej spomienok. Vydá s...