12✔

17 3 0
                                    

"Megígérem  neked, hogy ha betöltöd a tizennyolcat akkor kihozlak hugocskám. Mindennél jobban szeretlek és tudd, hogy itt vagyok melletted-szorítottam meg Evy kezét és sírva magamhoz öleltem"


-Evy, úristen!!!!-kiáltottam és a hugomnak estem. Mindketten sírva borultunk egymás nyakába és a földre rogytunk-mostmár minden rendben lesz hugocskám! Vigyázok rád, igérem és nem hagyom, hogy bárki is ártson neked. Istenem de jó hogy itt vagy!! Annyira szeretlek. Olyan szép nő lettél, istenem annyira gyönyörű vagy. -simogattam a haját ő pedig erősen szorított magához.

-Nővérkém, annyira jó látni téged, szeretlek és soha nem akarlak elhagyni! Hiányoztál nagyon!!-mondta egy szuszra és kezdett megnyugodni. 

-Istenem!!-hallottam meg Ryan hangját a fejemben

-Mi az?-kérdeztem vissza. Csak szerintem rohadt menő ez??

-Paul!-mondta ki hirtelen. 

Elsőnek nem értettem mit akart ezzel mondani de ahogy Paulra néztem rájöttem. Paulnak Evy a lelkitársa és ezt ő is érzi, nagyon is. 

Mind a ketten feláltunk és letöröltem a saját és Evy könnyeit is mert megfagyott ahogy meglátta Pault. Vajon ő is érzi? Puszit nyomtam az arcára és a fiúk elé léptünk. 

-Evy, ő itt Ryan a szerelmem-Ryan rámkapta a szemét és gondolatban megszólalt

-Imádlak bébi nagyon és kívánlak kurvára-mondta ki nyersen, nekem meg megremegett a hasam

Válaszul csak megforgattam a szemem és Paul felé pillantottam aki nagyjából már összesezdte magát. 

-És ő pedig Paul, Ryan ikertestvére-mondtam mire a két fiú kedves pillantással jutalmaztak meg. 

-Paul vagyok, vagyis ezt már tudod, oh basszad meg, vagyis nem te...de téged is jó lenne oh bassza meg-és zavartan a hajába túrt. 

-Én is nagyon örülök a találkozásnak- mondta Evy és kezet nyújtott Paulnak.  Paul szintén kezet nyújtott és meglepődött mikor nem volt az az érzése. 

-Itt még lesz valami-mondta Ryan a gondolatomban

-Ajánlom Paulnak, hogy ne játszon a hugommal-válaszoltam mire Ryan hangosan nevetett.

-Bébi, Paulnak ő a lelkitársa nem fogja bántani sehogy, bármi történjen. 

És meg is nyugodtam. Evy visszaállt mellém és én magammal húztam a szobámba. 


Paul szemszöge


Mindig is az igazira vágytam. Sosem tapasztaltam meg azt, hogy milyen mikor gondoskodsz valaki iránt, mikor lesed minden kívánságát, mikor reggel mellette kelsz és látod azt a kis édes arcát, aztán a mosolyát mikor meglát. Én esküszöm, hogy jó férfi lennék. Mellette meg maradnék az idők végezetéig. Tudnám mikor fáj neki és akkor segítenék neki mindenben. Olvasnék neki női lapokat míg ő a kádban pihen egy hosszú nap után. Várnám mindig tárt karokkal egy ölelésre.......Szeretném...... Nagyon...... 

Tudtam, azt hogy Ryan hogy szenved az a kis ribanc miatt. Hát végülis Avva életében már többé nem jelenik meg mert, már a világ másik oldalán van. Csak éppen szervek nélkül. Kis fiatal volt és még nyersek is voltak a szervei. Desszertnek jó volt. Majd egyszer elmondom Avvának, de nekem most az öcsém boldogsága sokkal fontosabb mint az a kis csitri. 

Glikol (+18)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora