A mai nap miatt rengeteget stresszeltem, mivel ma egész nap királynősdit kellett játszanom.
Reggel Elena segítségével felvettem a már előre kiválasztott ruhám:Hosszan futott utánam a ruha vége amikor kiindultam a szobámból, de nem zavart. Ma nem akartam reggelizni mert tudtam, hogy egy falat se menne le a torkomon. Így az irányt egyből a palota bejáratához vetettem. A folyósón haladva a cipősarkaim kopogtak és én a fejemben újra és újra átfutottam a "nagy találkozást". Amikor a nagylépcsőn elindultam lefele már látszott a bejárat ahol álltak. Amikor már eléjük értünk akkor pukedliztem egy alacsonyat. A herceg meghajolt és a hercegnő szintén pukedlizett.
-Üdvözlöm önöket a fények birodalmában- mondtam majd a gyertyákra néztem.
Ők követték a tekintetem én meg gyorsan csettintettem egyet és az összes gyertya lángra kapott. A hercegnő csodálkozva nézte de a herceg nem annyira.
-Köszönjük a fogadtatást-mosolygott rám a herceg, de csak akkor tudatosult bennem, hogy honnan ismerem.
Vele találkozunk a mezőn, erre ő is ráeszmélt mert másodpercekkel később rá is kérdezett:
-A mezőn futva kedvesebbnek tűnt-jegyezte meg csak mellékesen de én nagyon ledöbbentem a megjegyzéséért.
-Én kedves vagyok csak nem mindegy kivel. És örülnék ha ezt az incidenst nem hozná fel mások előtt.
-Pedig biztos sokakat érdekelne.
-Biztos vagyok benne, hogy az is egy érdekes téma lenne, hogy ön mit keresett egy nappal előbb a birodalomban.-mondtam kifelyezéstelen arccal. Mielőtt bármit mondhatott volna így szóltam:
-Te vagy Lady Sophie ugye?-fordultam kedvesebben a hercegnő fele
-Igen
-Kérlek gyere velem, megmutatom a szobád-elindultam felfelé a ruhámat fogva, hogy ne lépjek rá. Sophie követett, amikor a herceg Náray nem látott a merev és kifelyezéstelen arcom oda lett és mosolyogni kezdtem.
-Tényleg szebb a mosolya Lady Olivia-mondta mosolyogva illedelmesen.
-Köszönöm, de szólíts csak Viának.
-Via?
-Az Olivia becézése.
-Értem Via-ízlelgette a nevem.
-A szobád a Déli szárnyban van az enyém mellett, a húgaim az Északi szárnyban vannak.
-Rendben, egyébként szép a ruhád.
-A tiéd is nagyon szép.
.....
Köszi, hogy elolvastad esetleg írhatsz véleményt is❤️🥺
YOU ARE READING
A fény és a sötétség birodalma
FantasyEgy világ ami két birodalommá szakadt: A fény és A sötétség. Olivia aki a fény birodalmában él mégis kötődik a sötétséghez... A két birodalom lakosai ritkán találkoznak egymással de annak soha sincs jó vége. A mítoszok szerint létezik egy kiválaszto...