Maria ; Evet Hazırsak Anlatıyorum .. ! Onaylarcasına kafa sallamıştık bile.. Maria ; Bu görevi öncelikle Daisy'nin yapmasını uygun görüyorum.. Çünkü onun için bir dönüm noktası olacak.. Tony ; Ajanı bilmediğimiz bir tehlikeye yollamak güzel fikirmiş Maria .. Daisy ; Tony.. Maria dün gece benimle konuşmuştu ve Zaten herşeyi biliyoruz.. Tony ; Korsan patronunuz nerde :)) Peter ; Emirleri ondan alıyorsun Maria.. Maria ; Ben emirleri kendim alırım.. Natasha ; Her neyse hadi planı anlat ;) Maria ; Bu akşam saat 8 de Küçük Çaplı bir organizasyon olacak.. Victoria Hill'in emirinde yapılacak bir organizasyon ve H.Y.D.R.A'nın Tekrar Oluşumu Ele Alınacak.. Ben Daisy için Bazı Şeyler Ayarladım.. Plâna sadık kalmamız şart.. Daisy ; Parti için elbisem varmı Maria..? Maria ; Odanda seni bekliyor Daisy.. Natasha ile Odama çıktım, Elbise çok güzel ve Tam benim için Hazırlanmış gibi duruyordu.. Simsiyah ve Kısa bir Elbise Beni dolabımda bekliyordu.. Kemerli ve yakalı olması ayrı bir güzeldi.. Maria beni çözmüştü bile ;)
( Elbise bu ) - çiçek yok ve biraz kısa -
Natasha ; Vay anasının gözü bu nedir ;) Daisy ; Maria en iyisini seçmiş ;) Lavaboya gidip Üstümü çıkardım ve Elbiseyi hemen giydim.. Aynadan baktığımda gerçekten inanılmaz duruyordum.. kendime aşık oldum ;) Elbisem kısa olduğu için yürürken zorluk yaşamıyordum.. Lavabodan çıktım ve Natasha beni görünce Ağzı açık kalmıştı.. O bile şaşırmıştı ;) Natasha ; D-daisy.. Ç-çok güze O-olmuşsun.. Binevi M-melek gibi yani.. Daisy ; Teşekkürler Natasha .. Elbisem ile Ortak salona indiğimde Herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu.. Tony ; Ajanımız Podyuma çıkacak ;) Daisy ; Bunu söyleyen bir Hayırsever ;) Steve ; Daisy.. Victoria Hill sana aşık olursa asla ama asla şaşırma bence ;) Küçük Çaplı bir kahkaha yaşanmıştı.. Maria ; D-daisy.. elbise muhteşem... Daisy ; Teşekkürler arkadaşlar.. Wanda ve Peter ; -aynı şekilde överler- Maria ; Daisy kendini gizleyecek ve Kendisine vereceğim Ses Kayıt Makinesini gizlice açıp Victoria'nın Planlarını Oraya Kaydedecek.. Daha Sonra ise Alt Kattaki gizli odaya inip Kaçırılan Ajan olan Dr.Simmons'u Kurtaracak ve Ordaki Herkesi Öldürmeden Etkisiz Hale Getirip Buraya Dr.Simmons ile birlikte geri dönecek.. Jemma Simmons'ın kaçırılmış olması Beni üzmüştü.. O kız benim kan bağı olmadan ki Kız kardeşim gibiydi.. Maria planı anlattıktan sonra Victoria Hill'in Organizasyon Yapacağı Yere Gittim.. Herkes kameralarla bizi izliyordu.. Ani bir tehlike denk geldiğinde hemen harekete geçeceklerdi.. Kostümüm ise mekanda küçük bir odaya gizlice konulmuştu.. Elbisemin üst yaka tarafına gizlice sıkıştırılan Telsizden diğer üyeler ile kontak halindeydim.. Daisy ; Bu küçük bebek fazla havalı ;) Maria ; Orda herşey nasıl Daisy..? Daisy ; Victoria şuan karşıda.. henüz karşılaşmadık.. ama Kendimi H.Y.D.R.A ajanı olarak tanıtacağım ardından paat.. Stark ; bol şanslar küçük ajan ;) Saçımı biraz düzeltip kendimi ortama bıraktım ve ses kaydını açmadan önce Victoria Hill'i bulmaya çalışıyordum.. Siyah-Kırmızı renkleri ağırlıklı bir Saç ile Karşımda beliren Victoria bana sadece baktı.. Victoria ; Buraya giriş izniniz var mı..? Daisy ; Efendim Ben H.Y.D.R.A ajanıyım.. sizinle aynı çatı altındayız.. iznim var.. Victoria ; Aaa ne güzel ,ortama uyum sağla tatlım.. bu gece H.Y.D.R.A'nın yükselişine tanık olacaklar listesindesin.. Daisy ; T-teşekkür ederim.. Planlarınızı öğrenmek istesem bir sorun olur mu..? Victoria ; Ah Tabii.. Önce Daisy denen Lanet olası ajanı yok edip S.H.I.E.L.D'a sızacağız.. H.Y.D.R.A olarak Tüm dünyayı ele geçirdiğimizde artık Ne Quake.. Ne S.H.I.E.L.D.. Ne De Avengers Hayatta kalmış olacak.. Bunu kutlamak adına bu organizasyonu hazırladım ;) Daisy : - iç ses ; şimdi s!çt!n victoria - Victoria ; Tatlım.. adın neydi bu arada..? Daisy ; Efendim Ben.. Ajan Mary Ross .. -bilgilendirme- ismi tamamen salladım - Victoria ; Eğlenmene bak Mary ;) Bir bardak portakal suyu alıp boş bir masaya geçtim.. küçük telsizi açtım.. Maria ; Daisy.. Plan nasıl gidiyor..? Daisy ; Gayet güzel işliyor..Plânı ses kaydı alıp öğrendim..işin odağında Ben, S.H.I.E.L.D - Avengers bile varmış ..! Wanda ; Victoria harbi sıyırmış ya.. Natasha ; Güzel gidiyorsun Daisy .. Biraz Vakit Geçir.. Görevin Tadını Çıkar .. ;) Daisy ; Nasıl aşağı inecem.. Kim bilir Dr.Simmons ne haldedir.. Korkuyorum.. Maria ; Endişelenme Daisy.. Sırası Değil.. Daisy ; Haklısın Maria.. Sırası Değil.. Maria ; Şimdi Portakal suyunu tek yudumda iç ve kusma numarası yap .. Victoria'dan uzaklaş ve aşağıya in .. Daisy ; O zaman tekrar görüşürüz ;) Stark ; Görüşürüz Elbiseli Küçük Ajan ;) Portakal suyunu tek yudumda içip Öksüre Öksüre Victoria'nın Yanına Gidip izin istemem lazımdı sanırım.. Victoria ; Tatlım bir sorun mu var..? Daisy ; B-ben L-lavaboya G-gitsem..? Victoria ; Tatlım sen.. iyi değilsin.. Daisy ; -öksürme sesi- Victoria Lütfen.. Victoria ; Kendine gelince tekrar buraya gel Mary.. Gece devam ediyor sonuçta ;) Daisy ; T-tamam e-efendim-m.. -gidersin- Öksürerek Lavabo tarafındaki merdivene gittim ve telsizi açtım.. Daisy ; Maria, Natasha, Orda mısınız..? Maria ; Burdayız Daisy durum nedir..? Daisy ; Victoria'yı atlattım.. Natasha ; Kızım sen mükemmelsin.. Daisy ; Boşuna ajanlık yapmadım nat.. Maria ; 2 Kat alttaki küçük odaya git.. Dr.Simmons orda ama gitmeden önce lavabo kapısının önünde asılan çantadan kostümü giymeyi sakın unutma Daisy.. Daisy ; Dr.Simmons'un Durumu iyi mi..? Maria ; Onu öğrenemedim malesef.. Daisy ; Tamam maria.. görüşürüz.. Telsizi kapattım ve Tuvalete gidip Çantadan köstümumu çıkardım.. ardından üstümdeki elbiseyi çıkardım.. Boynumdaki kan izini görmüştüm.. onu Saklamam şarttı.. Kostümü giyip Elbiseyi çantaya geri koydum ve Kendimi gizleyerek aşağıya doğru inmeye başladım.. 2 kat alttaki küçük odaya geldiğimde kapı kilitliydi.. küçük bir sismik dalga ile kapı kilidini kırdım.. Oda küçük falan değildi.. ama büyükte değildi.. içeri girip kapıyı kapattım ve cebimden el fenerini çıkarıp hızlıca ilerlemeye başladım.. her taraf simsiyahtı.. Dr.Simmons böyle bir yerde kaldıysa muhtemelen acı çekmiş olabilirdi çünkü daha önce bu durumu yaşamıştım.. o ölürse kendimi asla affetmezdim.. adımlarımı hızlandırdım.. 5 dakika daha yürüdükten sonra soluklanmak üzere iken bir kızın sesini duymuştum.. kesik kesik ve yardım isteği ile bürünmüş bir sesti.. sağıma döndüğümde gördüğüm şey karşısında şok olmuştum.. Dr.Simmons karşımdaydı.. alnı ve yüzünün boyun kısmı yara içindeydi.. pes etmiş gibi bir görüntüsü vardı.. sadece kesik kesik sesi ile yardım istiyordu.. arkamı döndüm ve yanına oturdum.. ardından konuşuyordum..
Daisy ; Simmons.. Simmons kendine gel.. Lütfen bana bak.. ölmedim de.. lütfen.. Boynunu bükmüş ve bana bakamıyordu bile.. Çok kötüydü.. Jemma ; D-Daisy..
Daisy ; Simmons.. bak bana.. kurtaracağım seni.. dayan lütfen.. nolur.. Jemma ; -konuşamıyordu bile- Onun canını çok yakmışlardı anlaşılan.. benimle bile konuşmuyordu.. konuşamıyordu.. boynu yara içindeydi.. alnında kan ve yara karışımı bazı şeyler gördüm.. Daisy ; Simmons.. benimle konuş.. Lütfen.. bak seni kurtarmaya geldim.. Burdan ikimiz sağ-salim çıkacağız.. Simmons konuşmuyordu.. sadece tek seferlik adımı buruk sesiyle söylemeyi başarmıştı.. en azından yaşadığını öğrenmiştim.. ama ona ne yaptılarsa.. benden çekecekleri var.. Simmons yanıma sokulmaya çalışmıştı.. engel olmamıştım.. bana o yaralı ve masum yüzü ile bakarken.. ağlayarak bana sarılmaya çalışıyordu.. başını içime çektim ve bende sarılmaya başlamıştım.. hüngür hüngür ağlıyordu.. saçını okşuyordum.. bu odada sadece ikimiz vardık.. ve o çok korkmuştu.. kendimi salıp içini dökmesine ve bana sarılmasına izin vermiştim.. konuşmak yerine bütün herşeyini bana döküyordu.. şikâyetçi değildim.. - sarılma şekli olarak medyaya bakın - - ve anladım ki simmons'un benden başka kimsesi yoktu.. o bana muhtaçtı -- 1059 Kelimelik Bölüm - - Düzeltme = Victoria Hill yazdığım yerleri Victoria Hand olarak okuyun -