22. poglavlje- Savršen si

864 39 0
                                    

Felix

„ Ja sam i dalje protiv ovoga

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„ Ja sam i dalje protiv ovoga."

„ A, imaš li kakvu bolju ideju?"

„ Samo kažem da joj nimalo ne vjerujem."

„ Ti nikome ne vjeruješ. Osim toga, čini mi se simpatična."

„ Felix, srce, nije ona tebi simpatična. Tebi se od nje diže. Da nije zauzeta, sigurna sam da bi se ti u dogledno vrijeme ponudio da joj radiš društvo."

„ Pa, nisam ja ti, Nyx."

„ A, zašto si se onda ponudio da prisustvuješ ovom sastanku? Sinoć smo dogovorili da ću sama porazgovarati s njom sad u pet."

„ Ja sam tu da te štitim, dušo. Ne želimo da ti slomi nos. Sinoć je bila na dobrom putu."

„ Vidjela sam članke o njoj. Skupa odjeća, posjećivanje elitnih klubova, druženje s istima kao što je ona, skupe lože u kazalištu... Kako će se ta djevojka uklopiti ovamo i izvući nas iz govna?"

„ Radom. Ako ti je ta riječ poznata."

Felix se nasmiješio kada je predmet njihovih razgovora ušao u konferencijsku salu i sjeo na čelo stola među njih dvoje. Pogledom je odmjerio njeno crno odijelo kombinirano sa crnom košuljom i crnim salonkama pa uputio Nyx osmjeh kako bi je iznervirao.

„ Gledaj te papire, a ne mene. Nisam ti ja komad mesa, frajeru."

„ Hah! Evo ti ga sad na!"

„ Dosta" prekinula je Gabrielle smireno, „ pa, jeste odlučili?"

„ Iako nevoljko to podupirem, odbor je pristao na tvoj prijedlog" obavijestila je Nyx, „ spremni su pristati na sve odluke koje će biti u interesu ljudi."

„ Savršeno. Imate neke podatke o vašoj organizaciji koje mogu pregledati?"

„ Chanteli je sve držao u svom uredu."

„ Sve je u papirnatom obliku?"

„ Stara škola" podsjetio je Felix, a ona je frustrirano zastenjala, „ što očito nije dobro."

„ Nije" potvrdila je, „ nema veze, riješit ćemo."

„ Kada? Kako? Pa ti ni ne živiš ovdje. Dolaziš tu i tamo. Kako ćeš ovo riješiti?" pukla je Nyx.

„ Nemoj se ti brinuti za mene. Pobrinut ću se za sve. Sad ste slobodni."

Pričekala je dok nisu napustili prostoriju bez dodatnih komentara pa izvadila mobitel iz torbe. Nazvala je drugi broj na brzom biranju i postavila mobitel na bocu vode kako ga ne bi morala držati. Zavalila se fotelju pa stala čekati.

„ Pa? Kako ide?"

Nasmiješila se kada se Katja javila na Armandov mobitel i stala hodati uokolo po kući dok nije ušla u podrum i sjela za stol. Čula je tiho pitanje o pozivatelju prije no što je na ekranu ugledala sve članove kuće izuzev Nikolasa. Svi su je redom pozdravili, a ona im je uputila osmjeh.

Dogovor za spasWhere stories live. Discover now