Sunoo
-Te ki vagy?
-Szia. K vagyok. A mosdót kerestem mivel az egyik barátom azt mondta oda megy de már egy jó ideje szóval gondoltam megkeresem.
-Áh értem. A mosdó a földszinti folyosó végén van jobb oldalt.
-Köszi. És te ki vagy ha szabad kérdeznem?
-Sunoo vagyok. Örülök a találkozásnak. Hogy tetszik a buli?
-Nagyon jó. Nekem nagyon bejön ez a hely, remélem többször fogtok ilyen bulit tartani.
-Hát igen terveztük a hyungjaimmal.
-Okés majd mindenképp hívjatok meg.
-Meglesz.Kicsit gyanús nekem ez a srác. Olyan fura ázott kutya szaga van. Ami az orromnak szinte kínzás szóval inkább rövidre veszem a dolgokat.
-Ha nem bánod én le megyek még egy pohár borért, te meg menj nézd meg, hogy a mosdóban van e a barátod.
-Rendben. Köszi az útba igazítást.Meg indultam lefele majd amint bele botlottam egyik hyungomba szóltam neki, hogy keressük meg a többiet mert mondanom kell valamit.
Niki t a nappaliban a többieket pedig az egyik fürdőszobában találtuk meg.
Mivel ott nem voltak mások így ott is maradtunk és mesélni kezdtem.-Srácok van itt egy srác aki nekem nagyon gyanús. Ázott kutya szaga van és nagyon próbált bevágódni nálam.
-Őt én is láttam, és nincs egyedül. Van még egy kissrác is vele.
-Én is éreztem ázott kutya szagot az egyik hálószobában.
-Okés akkor figyeljünk és bárki bármi furát lát azonnal szól.
-Szerintem meg haza kéne már küldeni mindenkit. Hajnali három van, vagyis fél négy.
-Jójó akkor haza küldünk mindenkit.Miután ki ürült a lakás a kupi közepén, Sunghoon kifeküdt a padlón páran meg a kanapén dőltünk ki. Iszogattuk a kis vizünket hogy ki józanodjunk majd egyszer csak megszólalt a csengő.
Niki felállt majd az ajtóhoz lépve ki nyitotta azt.
Niki
-Minju? Hát te?
-Oh szia Niki. Ezt a meghívót találtam egy padon, vagyis hát valaki az ajtómon hagyott egy fecnit hogy egy buszmegállóhoz menjek el és ott várt a meghívó.
-Áh de nem mi voltunk, na mindegy gyere beljebb.
-Rendben, köszi.
-Hát már amúgy vége a bulinak de én szívesen látlak, és szeretném ha megismernéd a testéreimet.
-Oh ők a tesóid? Jó sokan vagytok.
-Hát igen. Igazából mondhatni csak féltesók vagyunk. Az anyánk nem ugyan az. Vagyis csak Heeseung nak és Jake nek ugyan az az anyukája.
-Értem.
-Nos akkor be is mutatnám őket. Srácok ő az a lány akiről meséltem nektek. Minju ők pedig. Heeseung, Jay, Jake,Sunghoon, Jungwon és Sunoo.-Hali. Intettek neki a srácok.
-Sziasztok! Örülök a találkozásnak.
-Mi is örülünk neked.Elbeszélgettünk még jó pár órát, majd Minju nak haza kellett mennie.
-Hm őszintén szimpatikus lány. És az illata az orromnak megynyugvás volt az ázott kutyaszag után.
-Ugye? Én is nagyon imádom az illatát. A drogom mondhatni.
-Haza kéne már mennünk.
-Hát ja. De nincs kedvem gyalogolni.
-Hát akkor repüljünk.
-Áh neked van ahhoz energiád, hogy átváltozz?
-Aha, miért ne lenne.
-Nem tudom mondjuk mert egy egész éjszakát végig buliztunk és táncoltunk.
-Hát tesó ha te elfáradtál puhány vagy.
-Meg akarsz halni?
-Alapból halott vagyok.
-Jó ez igaz.Mindannyian felnevettünk. Magunk se tudjuk miért de valahogy ezen mindíg szoktunk nevetni. Hogyha valaki azzal fenyegetőzik, hogy " Meg akarsz halni?" ironikus mivel alapból halottak vagyunk. Halhatatlanok. A halál egyszer már meghalt, tehát így nincsen halál. Az idő miatt sem kell aggódnunk csak le nyeljük mintha az lenne az utolsó lélegzetünk.
_____________________________
Ui: NINCS ÁTOLVASVA!!
Ha elírást találsz légyszíves szólj kommentben.
YOU ARE READING
Drunk dazed/ Enhypen. ff.
FanfictionHét fiatal fiú akik több ok miatt sem mondhatóak átlagosnak. Az egyik az, hogy hercegek a másik pedig egész hihetetlen. Legendák szólnak vámpírokról de senki sem gondolná, hogy valójában léteznek. És egy átlagos lány aki a kastély alatti kis városb...