נ.מ דניאל :
השבוע הזה עבר מהר עוד לפני שהספקתי להבין בכלל , בשבוע הזה עבדתי על המון הזמנות ופרוייקטים שהיו לי אפשר להגיד שטבעתי בעבודה, העבודה בשבילי זה מקום המפלט שלי עד כמה שזה נשמע מוזר כי בדרך כלל כשאנשים אומרים מקום מפלט אז הם מתכוונים למקום שקט ורגוע לפעמים גם לא בהכרח צריך להיות מקום אפשר להיות גם מישהו , אבל אצלי זה שונה אומנות זה מקום המפלט שלי שזה בעצם העבודה שלי .
גם כן בשבוע הזה הבנות משום מה כבר הספיקו לבלות עם הפמיליה של סער שזה בכלל בלתי נתפס מתי הם הספיקו להכיר אני נמנעתי מהישיבות האלו מסיבה פשוטה סער אסולין , וגם כן אני לא מעונינת להיות משוייכת לחבורה הזאת עם כמה שהם נחמדים כמו תומר אבל יש גבול .
עדן גם כן פחות התחברה לרעיון וזה בגלל עומר אח שלי , הוא מאוד קנאי ורוכשני כלפי עדן אז לשבת עם חבורת גברים שלא מביישים דוגמנים מהשורה הראשונה וגם קשורים לעולם התחתון ככה לפחות השמועות אומרות זה לא בא בחשבון.
צלצול טלפון קטע את התעסוקה שלי בציור הכמעט גמור , ניגבתי את הידיים המלוכלכות שלי והרמתי את הטלפון והופתעתי לגלות שזאת אימא של אלמוג , מאז המוות שלו השתדלנו לשמור על קשר אבל זה קשה לשתינו כי שתינו מזכירות אחת לשניה את העבר באותה מידה .
דניאל : הלו.
דנית : מה העינינים דניאל ?
דניאל : הכל טוב דנית ואצלך ?
דנית: ברוך השם , תקשיבי התקשרתי אליך בשביל להגיד לך שמצאתי דברים חדשים בחדר של אלמוג ולדעתי את צריכה לראות אותם אם לא בא לך אני מבינה אותך לא אלחץ עלייך אבל רק רציתי ליידע אותך.
דניאל : אני אגיע אעדכן אותך מתי בדיוק ותודה דנית אני מעריכה את זה .
דנית : הכל טוב דניאל המשך יום טוב .
דניאל : גם לך ביי .
סגרתי את הטלפון והוצאתי את האוויר שהחזקתי, קשה לי כשזה נוגע לאלמוג נכון עברו כבר שלוש שנים אבל זה כאילו קרה אתמול, עדיין לא הייתי בבית של אלמוג או בכלל בחדר שלו אחרי המקרה , רוב הזמן שלנו היה בדירה ששכרנו וגרנו בה ובבית שלו היינו רק בשבתות פעם אצלי פעם אצלו ולפעמים בבית שלנו .
שאר היום עבר שאני באותו מצב שוקעת בעבודה אם לא אימא שהייתה מתקשרת לא הייתי שמה לב שהשעה כבר שש בערב ואני פה מהשעה 10 בבוקר , סידרתי את הסטודיו וסגרתי אותו .
אני כבר אחרי מקלחת יושבת בספה של הסלון עם הטלוויזיה דלוקה על הסדרה האהובה שלי , אבל כמובן שמשהו חייב להפריע לי צלצול בדלת קטע אותי באמצע המתח ונאלצתי באפסית כוחות לקום ולפתוח את הדלת .
YOU ARE READING
לנשום
Romanceאני מרגישה שאני רצה במסדרון שאין לו סוף , לא משנה כמה שארוץ אפילו יותר מהר הוא לא נגמר אבל אני מזכירה לעצמי לא לשכוח ל נ ש ו ם !