The End of Formation

16 3 1
                                    

Dr.Simmons benden destek ala ala merdivenleri yürüyordu ve Maria bizi 10 dakika önce kurtarmıştı.. Maria telsizle durumu bildirirken Simmons kısık bir sesle bana baktı.. Jemma ; D-daisy.. Daisy ; Simmons.. iyi hissediyormusun.. Jemma ; E-evet.. kurtulduk.. rahatım.. Maria ; Simmons.. üsse geçtiğimizde bize herşeyi anlatmanı istiyorum.. vereceğin bilgiler bizim için çok değerli olacak.. Daisy ; Ben kaydı ayarladım maria.. kızı sorguya çekmene gerek yok.. Maria ; Daisy sen muhteşem bir ajansın.. Daisy ; Teşekkürler Maria .. Maria ; Hem oluşumu yok edebilecek bilgiye sahip oldun.. hemde en yakın dostumuzu kurtardın.. herkes seninle gurur duyacak Daisy.. mutlu olalım.. Jemma ; -buruk gülümseme- olalım.. Maria'nın arabası ile üsse döndük.. Ekibin diğer kalanı ve maria ise ortak salonda konuşurken, Benim Simmons ile odada kalmamı emretmişlerdi.. en azından istediğim şey Buydu çünkü onun bana ihtiyacı vardı.. benimde ona ihtiyacım vardı.. ilk 10 dakika hiç birbirimiz ile konuşmamıştık, ikimizde küs değildik ama ben uzun zamandır onunla konuşmamıştım, birkaç dakika sonra elini bacağıma koyup kendi sesi ile konuşmaya başlamıştı.. Daisy ; -hisseder- bir sorun yok dimi..? Jemma ; Şimdi ne olacak Daisy..? Daisy ; -iç çeker- bilmiyorum.. ama bak artık burdayım(z).. içini rahat tut.. Onu bulduğum zamanki hali ile şimdiki hali farklı hale gelmişti bile.. Daisy ; Orda sana ne yaptılar simmons.. bana anlatmanı istiyorum.. olur mu..? Jemma ; N-neden ki ..?
Daisy ; Yardım etmek istiyorum.. buna ihtiyacın var.. izin ver.. lütfen.. Jemma ; -tamam anlamımda kafa sallar- Konuyu herkesin rahat anlaması adına Simmons'u alıp ortak salona doğru indik.. anlatmaya başlamıştı.. Jemma ; Yeni oluşum için bilim insanlarına deney yapmak istiyorlardı ve ben ortalama 1 aydır orda tutuluyordum ve benden S.H.I.E.L.D ve Avengers hakkında yaptığım tüm araştırmaları istemişlerdi.. vermediğim takdirde ise çok kötü şeyler yapacaklardı ki.. zaten yaptılar -yaraları gösterir- son 1 hafta işkence etmeyi ve kötü davranmayı bıraktılar ama ben vermemeye direniyordum çünkü verecek olursam hepimiz tehlikeye girecektik zaten.. Stark ; Bu bilgileri onlar niye bu kadar çok istemişlerdi ki..
Jemma ; Bay Stark.. Amaçları hepimizi yok etmekti.. Daisy'den başlayıp hepimizi öldürdüklerinde yeni oluşumu tamamlamış olacaklardı.. ama inanın bana Daisy olmasaydı şuan herşey çok farklı bir hal alacaktı.. alabilirdi hatta.. Daisy ; -gülümseyip boynunu büker- Natasha ; Bu bilgiler bizim için önemliydi çünkü dünya bunlara bağlı.. - 1 Hafta Sonra / 1 Week Later - (Birdahaki Bölüm Sezon Finali)

Quake : The Rise Of Avenger Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin