屋 [F]

647 55 15
                                    

Kıvırcık saçlı genç günlüğünün kapağını kapatıp eline almış. Günlüğü özenle dizdiği rafa yerleştirmişti.

Kıvırcık gencin kulağına kapının sinir bozucu melodisi dolmuştu.

Gözlerini devirerek odasından çıkmış , dış kapıya yönelmişti.

Kapının önüne geldiğinde derin bir nefes alarak elini kapı koluna atmış , aşağı indirmişti.

Kolu aşağı indirmesiyle beraber büyük kapı açılmış , sarı saçlı bir beden içeri girmişti.

Kıvırcık çocuk gözlerini büyülterek karşısındaki sarışına bakmıştı.

"Kita'yı dövmüşsün" sarışının dediği şeyler beraber kıvırcık göz devirmişti.

"Bu konu hakkında konuşacaksak lütfen git" demişti kıvırcık.

Sarışın ise kollarını göğsünde birleştirip kıvırcık çocuğun bedenini arsızca süzmüştü.

"Buraya bunun için gelmedim..." Demişti sarışın ve kıvırcık çocuğun üzerine bir adım atmıştı.

Sarışın bir adım atıyor , kıvırcık bir adım geri çekiliyordu.

En sonda kıvırcığın sırtı duvarla buluşmuştu.

Sarışın çocuk pisçe sırıtıp kıvırcık çocuğu duvarla arasına almıştı.

Bir elini kıvırcık çocuğun kabarmış aleti üzerine yerleştirmişti.

Kıvırcık çocuk gözlerini büyütmüştü.

Elini sarışının eli üzerine atıp elini itmişti.

Sarışın ise kıvırcık çocuğa inat elini bu sefer kıvırcığın giydiği eşofmanın içine sokmuştu.

Sarışının soğuk eli kıvırcığın sert aletini kavramıştı.

Kıvırcık çocuğun yanakları al al olmuştu.

Sarışın çocuk kıvırcığın suratına doğru eğilmişti.

Kulağına yönelip tahrik edici ve titreyen sesiyle konuşmuştu.

"Beni ölümüne becerip , bana bu yaşadığım şeyleri unutturabilir misin Omi-Kun?" demişti sarışın.

Kıvırcık çocuk elini sarışının göğsüne atmış , sarışın bedeni kendisinden uzaklaştırmıştı.

Sarışın çocuk kıvırcığın bu tavrına sinirlenmişti.

Hızla kıvırcığın üzerine yürümüş , sertçe kıvırcığı yere itlemişti.

Kıvırcık sertçe yere düşmüştü.

Sırtına yayılan acıdan dolayı yüzünü buruşturmuştu ki birden giydiği eşofman aşağı çekilmişti.

Gözlerini büyültüp bakışlarını sarışına çevirmişti.

Sarışın çocuk kıvırcığın kabarmış aletini sıkıca kavrayıp , dilinin ucunu kıvırcığın aletinin ucuna sürtmüştü.

Kıvırcık çocuk aldığı zevkten dolayı kafasını hızla geriye atıp küçük bir inilti çıkarmıştı.

Sarışın çocuk yavaşça kıvırcığın aletini ağzına alıp emmeye başlamıştı.

Kıvırcık çocuk düşündü 'uzun zamandır bunun hayalini kurmuyor muydum? Şimdi gerçekleşiyor ve ben itiraz mı ediyorum?' geçirdi içinden.

𝗢𝗺𝗶 𝗗𝗶𝗮𝗿𝘆 | ˢᵃᵏᵘᵃᵗˢᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin