25.BÖLÜM

1.6K 85 224
                                    

Multimedya: Derin

Derin bu bölüm hayatının küfürünü yiyebilir :D içiniz rahatlayacaksa sonda bol bol sövebilirsiniz biz yabancı değiliz :))

Size iyi okumalar lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayınız.

***

"Nerede aptalı oynayacağını biliyorsan zekisindir."

***

Dönmeye başladığım şirket koltuğunda kendimi durdurduğumda masanın üzerindeki suyu alıp içtim. Eymen bir toplantıya girmiş ve bende onun masasına kurulmuş onu bekliyordum, babam dün şirketteki bütün hisselerin imza hakkını bana vermişti bende Eymen'in hazırlatacağı belgeyi imzalamak için bekliyordum.

Avukatları hisselerin %40'ını almak için bir anlaşma hazırlıyorlardı. Masanın üzerinde duran Eymen'in telefonunu elime aldığımda telefonuna şifre yerleştirdiğini fark ettim. Birkaç sallamadan sonra Meleğin ismini yazdım ama kabul etmemişti sonra kendi ismimi yazdım ama oda işe yaramadı.

Aklıma tanıştığımız gün geldiğinde o günün tarihini girdim. Telefon ekranı açılırken küçük bir zafer dansından sonra sandalyede maymun gibi tepinmeyi bırakıp telefonu kurcalamaya başladım. WhatsApp'a girdiğimde konuşmalara bakınmaya başladım Sarp, Ensar, Hale ve Şebnem ile konuşmuştu.

Sarp ile olan konuşmalarına girdiğimde en başa gitmeye çalıştım ama imkansız gibiydi resmen milyonduk konuşmalar vardı. En sonunda bir yerde durdum ve oradan okumaya başladım.

Sarp: Abi uyudun mu?

Eymen: Evet.

Sarp: Uyuduysan nasıl yazıyorsun?

Eymen: Bravo bir adet çatal kaşık seti kazandınız sayın gerizekalı.

Sarp: Ne zaman alabilirim?

Eymen: Neyi?

Sarp: Çatal kaşık setini.

Eymen: Gerizekalı!

Bu kişiyi engellediniz.

- 26.04.2021 -

Bu kişinin engelini kaldırdınız.

Eymen: Lan it oğlu it sevkiyat ne oldu?

Sarp: Sırf şunu sormak için mi iki gün sonra engelimi kaldırdın?

Eymen: Evet.

Sarp: İyi abi ne olsun işte, adama tırları verdik karşılığında aldık parayı.

Eymen: Bir pürüz çıkmadı de lütfen hiç çekemem şuan.

Sarp: Yok da biz bu Meriç Kayayla iş yapmayı bıraksak da onu öldürsek olmaz mı?

Eymen: Sebep?

Sarp: Abi herif her sevkiyatta olay çıkaracak bir şey buluyor ya yemin ederim ağzıyla burnunun yerini değiştireceğim o olacak kıl herif.

Eymen: Dirisi ölüsünden daha çok para ediyor Sarp siktir et.

Sarp: Tamam, abi.

- 28.04.2021 -

Eymen: Lan hıyar kulağıma bir şey geldi ulan hasta yatağında bile rahat vermiyorlar adama.

KÜL OLMUŞ KALPLER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin