27. Zoufalost

591 60 4
                                    

Harry

Nevím, co mám dělat. Já kurva nevím! Celý den jsem se snažil zjistit, kdo unesl mého malého přítele, ale na nic jsem nepřišel. Respektive je tady tolik lidí, kteří by ho mohli unést, takže vůbec nevím, u koho mám začít.

Celou dobu musím myslet na to, co se mu zrovna děje. Je dost možné, že ho mučí. V tomhle světe je to úplně normální věc.

A já tady sedím na prdeli a snažím se přijít na to, kdo ho mohl unést, jenže jsem tak debilní, že mě nic nenapadá.

Dokonce jsem tak moc zoufalý, že jsem zavolal Horanovi a Paynovi. Nikdy bych nevěřil, že tohle udělám, ale oni jsou takové krysy, že ví o všech všechno.

Z mých myšlenek mě vytrhne bušení na dveře. Vstanu od stolu a vydám se k nim. Otevřu je a spatřím ty dva.

"Nazdar šéfe," ušklíbne se Payne a Horan jen zamává. Zavrčím a pustím je dál. Beze slova se rozejdu zpátky do mé pracovny a oni mě následují.

Posadím se do křesla a zadívám se na ně intenzivním pohledem. "Potřebuju vaši pomoc." řeknu s nechutí v hlase a oni se jen samolibě usmějí.

"Držte huby, nebo vás zabiju." zavrčím, když si všimnu, že chtějí něco říct. "Někdo unesl Louise, takže od vás potřebuju vědět, kdo by to mohl být. Vy dva děláte tuhle špinavou práci, takže se v tom vyznáte."

"No záleží na tom, jestli máš nějaké nepřátele a jelikož jsi to ty, tak je mi jasné, že jich máš spoustu. Teď si ale musíš uvědomit, kdo by byl schopný něco takového udělat. Všichni moc dobře víme, že tě nenávidí snad polovina populace upírů, ale jen málo z nich by si dovolilo něco takového udělat." dokončí svůj proslov Horan a Payne vedle něho jen přikyvuje.

Nikdy bych tomu nevěřil, ale on zní fakt chytře. Zapřemýšlím, kdo by to mohl být, ale i tak mám pořád něco kolem dvaceti lidí.

"Já nevím. I přesto všechno co jsi řekl, je tady dost lidí, kteří by to mohli udělat." promnu si obličej.

"Notak Stylesi, přemýšlej. Většinou, když chce někdo něco takového udělat, tak ti dá předem nějaké varování." řekne Payne a já jen přikývnu.

"No jasně, před několika týdny mně a Louisovi poslal někdo obálku s jeho fotkami s vzkazem, že si mám na něj dávat pozor." rozjasní se mi obličej a vyskočím na nohy.

Tu obálku jsem schoval do stolku vedle postele. Rychle ji vezmu a vrátím se za těmi potraty.

"Tady to je." hodím ji na stůl a posadím se. Podepřu si bradu rukama a pozoruju, co dělají.

"Můžu?" zeptá se Horan a já přikývnu. Vezme si ji do ruk a otevře ji. Vyndá fotky společně se vzkazem a začne si je prohlížet, přičemž mu Payne kouká přes rameno.

Fotky hned odloží, ale vzkaz si prohlíží delší dobu. "Co je? Našli jste něco?" zavrčím nervózně a u toho podupávám nohou.

"To písmo je mi povědomé, ale nemůžu si vzpomenout, komu patří." řekne zamyšleně Payne a blondie přikývne.

"Máš pravdu, Li. Někde jsem ho už viděl. Bude to už celkem dlouho, ale teď si asi nevzpomenu." přejde po napsaných slovech Horan a povzdechne si.

"Je mi úplně jedno, že si teď nevzpomenete. Budete tady sedět tak dlouho, než na to přijdete." zavrčím na ně a bouchnu pěstí do stolu.


Heyyyy guyyyyz, snad se máte takhle odpoledne dobře.
Hodně štěstí vám všem, co už jdete zítra do školy.

Tady máte Harryho unseen fotku, na které je extrémně cute <3

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tady máte Harryho unseen fotku, na které je extrémně cute <3

Mějte se hezky a zatím byee <3

All the love        E

Extraordinary love.  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat