Arabia

91 3 0
                                    

Era dimineața , soneria telefonului meu m-a trezit din somn.  Am luat telefonul de pe noptiera si am raspuns. 

Eu : Alo , cine e ? spun somnoroasa. 

El : Buna ziua ! Doamna Ișik ?

Eu : Da , eu sunt .

El : La ora 12:30 aveti plecarea .

Eu : Ok . Tatal meu va pus sa ma sunati ?

El : Da . Ma scuzati de deranj !

Eu : Nu-i nimic . La 12:30 voi fii acolo . Multumesc !

El : O zii buna ! Inca o data scuzati deranjul .

Am inchis telefonul si l-am pus pe noptiera . L-am imbratisat pe Rayan , acesta simtindu-ma si incepand sa se foiosca .

Rayan : Buna dimineata !

Eu : Buna dimineata ! spun sarutandu-l .

Rayan : Cat e ceasul ?

Eu : E 10 :10 . La 12:30 avem plecarea .

Rayan : Deci , la 12:00 trebuie sa fim acolo .

Ne-am ridicat din pat si am facut un dus impreuna . Cand am iesit , m-am imbracat cu o pereche de pantaloni negri , o bluza alba decoltata , o geaca de piele neagra  , o pereche de pantofi de lac rosii si o geanta asortata cu pantofii . Apoi m-am dat cu tus si ruj rosu. 

Rayan s-a imbracat in hainele specifice tarii noastre , si anume o roba alba si pe cap un fel de turban de aceeasi culoare .

La sfarsit am scos din sertarul masuței mele de machiaj un batic negru . Mi l-am asezat pe cap , specific tarii mele .

Am coborat amandoi jos tinandu-ne de mana . Acolo mama si ceilalti ne asteptau pregatiti . Se oare ca tata o informase deja pe mama , asa ca ei stiau la cat avem plecarea .

Am urcat toti intr-un taxi si Ashley si Demon  pe motocicleta ei .

In 30 de minute am ajuns la aeroport . Tata planuise ca avionul privat sa ne astepte acolo .

Ne-am imbarcat toti in avion.  Era liniste deplina .

*Dupa cateva ore*

Pilotul : In 20 de minute ajungem in Arabia . Tatal dumneavoastra ne asteapta acasa .

A avut dreptate . Dupa 20 de minute am si ajuns . Totul era neschimbat , exact cum ma asteptam . Cunosteam toata Arabia .

Am ajuns in emiratul tatalui meu in scurt timp.

Inca de la intrare se auzea apa artezienei din curte cum cadea in suportul de piatra facand zgomot . Se auzeau niste voci ce cantau melodii arabesti . Era un vis .

Mama : Scumpo , acoperate ! spuse mama inmanandu-mi o roba neagra .

Deodata o voce masculina , destul de puternica zise :

- Las-o in pace ! Stii ca aici eu fac legea .

In fata mea a aparut tata . Varsta lui isi facu simtita prezenta , incaruntise .

Eu : Tata ! spun imbratisandu-l .

Mi-a sarutat fruntea , apoi mainile .

Tata : Imi era dor de tine !

L-a salutat pe Rayan , luandu-l in brate si batatandu-l pe umar prieteneste .

Tata : Si de tine imi era dor , pacoste ! spune zambindu-i lui Rayan .

Ne-am indreptat toti catre casa .

Inauntru sute de priviri s-au atintit catre mine . Era si femei si barbati , fie din familie , fie popor .

Toti m-au salutat , apoi si-au vazut de treburile lor .

Tata m-a poftit pe mine si pe Rayan intr-o camera . Ne-am asezat toti pe pernite , pe podea , langa alti barbati . In camera nu erau femei , in afara de mine si mama .

Tata s-a uitat la mama incruntandu-se si dandu-i de inteles ca o araboaica nu are ce cauta intr-o camera unde sunt doar barbati .
Tata : Ei sunt partenerii mei . Lucram impreuna de mult timp , spuse facandu-mi semn catre barbatii din camera .
eu : Eu sunt fiica ..

Unul dintre ei : Stiu cine esti , copilă !
tata : Azis , esti mai mare cu 4 ani ca ea , nu ii spune ca e copila . Ahmed , mai puneti ceai ! spuse facand semn catre alt barbat mai in varsta din camera . 
Ahmed: Mohamed , fiica ta este femeie , ce ar fii sa discutam doar noi barbatii . Copilă , du-te afara !

Eu m-am ridicat de jos , cu gandul sa plec din camera .
Tata : Nu , Amyra ! Stai jos! spune asezandu-ma inapoi .
Ahmed : Dar , Mohamed ...
Tata : I-am spus sa stea jos.  Eu fac legea aici , spuse incruntandu-se la Ahmed .

Acesta nu a mai spus nimic. 

tata: Stii ce cred eu , Ahmed ?
Ahmed: Ce anume ?
tata : Cred ca tie teama ca fiica mea e mai desteapta ca tine . Te confrunti de 2 luni cu problema asta si nu ai facut nimic.  Cred ca iti e frica , ca fiica mea e creier. 
Ahmed : (razand) Crezi ca o ... femeie , o sa iasa invingatoare intr-o afacere de barbati ? spune razand batjocoritor .
Tata : Nu e o simpla femeie , e fiica mea . Stiu ce am crescut si crede-ma , daca isi pune capul cu tine , te face sclav .
Azis : Las-o in pace , Ahmed ! Nu stii ce ii poate capul . Ar putea fii mai sireata ca noi toti la un loc.
Eu : Nu spui rau , Azis .
Rayan : Spuneti-i cu ce problema va confruntati si lasati-mi sotia sa se gandeasca o zii , doua la rece . O sa gaseasca solutia .
Azis : Rayan , de doua luni vreau sa elimin un nemernic , dar nu reusesc. 
Rayan : Pff .. cum asa ?
Azis : Parca l-a inghitit pamantul , e de negasit .
Rayan : De ce vrei sa-l omori ?
Azis : Mi-a omorat sotia.  A rapito si dupa 2 zile mi-a trimis inima ei.  A omorat-o cu sange rece .
Rayan : De unde stii ca era inima ei ? Asta e un plan prost.  Si eu pot sa iti aduc o inima de camila si sa iti spun ca e inima de om ..
Azis : Era a ei , stiu sigur. Tot ce vreau acum este sa imi razbun sotia. 
Rayan : Pai si Ahmed ce treaba are ?
Azis : E tatal meu .
Ahmed : (uitandu-se la mine) iti dau maxim doua zile la dispozitie , copila ! Doua zile sa imi demonstrezi cat esti de sireata , sa imi spui planul tau. Sa imi spui unde dau de fraier .

Dupa lungi discutii , tata m-a condus pe mine si pe Rayan in camera noastra .

Ma uitam pe geam si ma gandeam .
Rayan : Inca te gandesti la idiotii aia ?
Eu : Rayan , niciodata nu am dat greș ! Dar , idiotii aia m-au dat pe spate . Unde gasesti un om pe care nici nu stii cum il cheama , nici cum arata , nici nimic ?
Rayan : Pff..nu stiu . Da-ti tu mintea peste cap cu idiotii aia , eu nu ma bag .
Eu : Hai , iubitule ! Ajuta-ma ! spun sarutandu-i gatul. 
Rayan : Eu nu vreau sa demonstrez nimanui cat de destept si siret sunt , tu vrei asta . Asa ca , iubito .. pune-ti mintea la contributie , timpul trece .
Eu: Perfect , ma dezcurajezi.  Multumesc !
Rayan : Nu te dezcurajez , iubito ! Las-o moarta cu idiotii aia , spunele ca nu stii rezolvarea si gata .
Eu : Niciodata !

M-am asezat in pat , langa Rayan si am inchis ochii . Ma gandeam cum as putea descifra problema si sa planuiesc un plan pentru uciderea idiotului ala .

Deodata fara sa imi dau seama m-a luat somnul .

*In vis *

Eram intr-o incapere mica si luminata.  Deodata un barbat a venit la mine si mi-a spus :

-El a fost ! El e de vina !

Nu puteam vorbii , parca nu aveam glas .

Deodata am iesit din vis si am adormit bustean , fara sa mai visez nimic. 

Oare Amyra va gasii solutia ? Oare la ce se referea visul ? Care e misterul ?


Sper ca va placut capitolul ❤ Revin maine cu un altul .
Multumesc celor ce au citit povestea .
Bye ❤ Good Night ❤

The ChameleonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum