Imike keljel mostmar fel legyszivees! -orditott fel a szobamba edesanyam az egesz hazon keresztul - Indulni kene, maris kesesben vagyunk!
Joojo, megyek mar! -orditottam vissza neki -hogy mar aludni se lehet...katasztrofa...
Szoval hello. Mint kiderult mar anyumtol, Imi vagyok ES NEM IMIKE. Anyum hivhat csak igy, o az egyetlen no a vilagon, akinel senkit se szeretek jobban. Meg osszepakolom a cuccaim meselek nektek magamrol.
Egy laza 16eves srac vagyok, akinek tok unalmas elete van. viszont van egy elszomorito dolog a multambol, amit nem igazan bantam meg, mert hat...vegulis jo volt..de masok nem fogadjak jol. es ez a lanyoknak szol, szoval elore bocsii. bele is kezdek inkabb. szoval engem eleg sokan egy nocsabasznak hittek es sokan ram is hajtottak. jol gondoljatok, Imi hagyta magat... sok lannyal voltam egyutt es sajnos sokat is bantottam meg (sorry not sorry). de hat ilyen ha az embernek van eleg onbizalma es egoja is...es lanyok is a kozelebe. mondhatjatok hogy fuckboy vagyok, de mara mar teljesen mas ember vagyok.
huu lehet fasz vagyok hogy mar ezzel kezdtem az egesz ismerkedos dolgot, de jah mostmar tudjatok rolam hogy eleg nyomi tudok lenni. amire igazan kiszeretnek terni, hogy mostansag nincs sok sikerem a lanyoknal. amilyen sok eselyem volt regen, most annyira keves. lehet a pubertas miatt, de az is lehet hogy mar nincs hozza erzekem. mint tudjatok, mindenki valtozik es van akinek van ra nyomos indoka, van akinek nincs. na en azok koze tartozom, akinek eleeg nyomos indoka vanxd nekeem igazabol fel evre elvettek a szuleim a telefonomat...gondoljatok amit csak szeretnetek, de ezt megtartom magamnak hogy pontosan miert vettek el. es igen, nekem ez a nyomos indokom a valtozasra. csak gondoljatok bele... nektek ha nem lenne telefonotok fel evig, nem valtoznatok meg egy csoppet sem akaratotok ellenere is? szerintem de.
Eltettél mindent? -kérdezi anyum miközben teszi be a csomagtartóba a borondoket. -Aham, de lehet vizet nem hoztam az utra, visszafutok kiveszek egyet a hutobol. NE MENJETEK EL NELKULEEM! -orditom a hatam moge anyumnak es a tesomnak.
hol is tartottam? jaaigen.. megvaltoztam es most nem csak a kulso tulajdonsagokrol van szo, mert az egy dolog hogy tok meno stilom lett, hanem arrol is hogy nagyon lelkis egy srac lettem. nem is tudommm.. nem azt mondom hogy eddig nem voltak erzeseim, mert nyilvan voltak,de most valahogy olyan mas es megmagyarazhatatlan...
Itt a viz, indulhatunk! Petike a telefon toltod a konyhapulton maradt, itt van nesze. -dobtam oda a feher zsinort kisocsemnek. Petike joarc, imadom a kis lofejut - IIJJjh koszii -vicsorgatta nekem fogait.
Minden megvan gyerekek? Tenyleg nem marad itthon semmi?? -idegeskedett anyam.
Nem anyu, mehetunk! ha kell valami majd Hannaektol kerunk.
Joo jo igazad van Petike, nekik mindig megvan az amit mi itthon hagyunk -kacag anyu, majd beinditja a motort es elindulunk.
Hanna.... mhmm... mindig elfeljtem hogy nez ki. barna haj, barna szem es kicsi, duci alkat. sose vett komolyan, tavaly ossze is vesztunk ezen. ennyi eszembe jutott rola, de mar egy eve nem lattam... es hat a memoriam sose volt valami ep.
vele nottem fel, minden nyaron leutazunk a balatoni nyaralonkba, es ki nem talaljatok, hanna a szomszed nyaraloban lakik. Mindig egy teljes honapot voltunk lent es delutanonkent egyutt jatszottunk, a kis 5eves Hanna es a kis 5eves Imi. durva hogy milyen gyorsan eltelt mar 11ev....
≋≋≋≋
Petike, ne csak álldogállj ott, hanem segits bevinnni a cuccokat a hazba. -szol ra edesanyam Petikere aki csak all es nyomkodja a telefonjat, mint egy kibaszott zombi. -Joo pillanat csak kiviszem ezt a szintet! AHHH meghaltam! Latod Imi ez is csak miattad van! -orditja le a fejem, pontosabban fel, mivel 3 fejjel magasabb vagyok, mint o.
Peterke fogja be a nyafogos pofikajat ha kerhetem es segitsen nekunk cipekedni, koszonom es tiszteletem! -mondom neki uriember hangon -Tessek ez a te poggyaszod, csak ennyit hoztal? -kerdezem tole. -Igen, miert? Nem egy hetre jottunk? -kerdezi es a szemoldoge a homloka tetejen van. -1honapra szivecskem... -kozli vele anyu es csak razza a fejet.
Megjottunk. Oszinten fura itt lenni, pedig minden evben jovunk es nem is egyszer. Neha nehez megszokni a kornyezetet, de amugy imadok itt lenni, az egesz hely varazslatos. laza, letisztult es egyedi, illik hozzam ez az egesz...
Haat sziasztoook!! -jon jobbrol a haz mogul egy eles, eros noi hang - Uristen de reg talalkoztunk, hogy megnotteteek! Gyertek adjatok egy puszit!
O itt Andi, Hanna anyukaja. Csaladtagkent tekintuk ra es o is rank. Imadjuk egymast... tele van pozitiv energiaval es ha neki jo kevde van, mellette neked is az lesz.
Szia Andiiiiii -fut hozza Petike, mint egy 4 eves kisfiu -Hianyoztal nekunk - Awww ti is nekem gyerekek! HANNAA!!!! Gyere mar az Isten szerelmere, itt vannak Imiek!! -ordit Andi szegeny Hannanak akinek tuti semmi kedve jopofizni, ahogy nekem se... de muszaj vagy anyuek hisztiznek es senkinek sincs kedve a nyar elejen mar a hegyi szoveget hallgatni...
Itt vagyok mar na... -szol egy rekedtes, kicsit melyebb hang a haz oldalanal es egyszercsak elobukkan egy gyonyoru, erett, vekony termetu no......
YOU ARE READING
Te vagy nekem a nyár
RomanceHiszed, hogy az ember egy bizonyos időhatáron belül meg tud változni egy teljesen más emberré? Teljes mértékben lehetséges a dolog, de Imi, a mi kis főszereplőnk nem is gondolta volna, hogy akivel gyerekkora óta minden évben együtt tölti a nyár felé...