Portugália, Portimao

21 2 2
                                    

2021.05.01. Portugália, Portimao Időmérő.

Hàt hogy őszinte legyek foggalmam sincs mit mondjak az időmérővel kapcsolatban. Örülünk hogy Bottas végre kapott Pole pozíciót megérdemelte, Perez lehetett volna harmadik is de én Oconon lepődtem meg hogy 6.-ként végzett. A pálya tényleg trükkös, olyan mint egy hullámvasút, és szerintem nehéz is valamennyire. Meglátjuk mit hoz majd a verseny.

2021.05.02. Portugália, Portimao Verseny.

Ugyan úgy vagyok ezzel a versennyel mint az időmérővel, foggalmam sincs hogy mit mondjak. Bottas nagyon jól elkapta a startot ez tény és való de így is csak harmadik lett. A futam közben sok jó 1v1 versenyt láthattunk pl. Sainz vs Perez vagy Norris vs Ocon. A beleset teljesen Räikkönen hibája volt hisz bele hajtott Giovinazzi-ba. Az újra indítás is jó volt Bottasnak. Sainz nagyon sokat csúszott, és végül 11. lett. Azon meglepődtem hogy Perez sokáig volt első de 4. lett. És igen nehéz kitalálni hogy ki nyert Hamilton juhé valaki biztos örül neki én nem, személy szerint Hamilton nem a kedvencem de gratulálunk neki. Norris 5. lett, nem mondanám hogy lehetett volna jobb mert nem biztos. Örültem volna hogyha Perez is podiumon lett volna de nem kellet sok neki pontot még így is kapott. Hamilton lett az első Verstappen a második és Bottas lett végül a harmadik.

F1 kibeszélōWhere stories live. Discover now