Lila uyandığın'da sanki herşey bir rüyadan ibaretmiş gibi geldi.Sanki hiç uyanılmayacak bir rüya...
“bir rüya gizli isteğin gerçekleşmesidir.”
Diye geçirdi aklından...Fakat bir süre sonra "rüya" olarak tabir ettiği şeyi 2-3 saat geçmesine rağmen hala unutmadığını ve yaşananları tam olarak hatırladığını farketti.Aynı şekilde dün gece vücut bulan ışığın girdiği pencere açıktı ve içeri doğru geliyordu perde...Bir süre sonra selim odaya geldi.
-Günaydın birtanem iyi uyudunmu?Bak bakalım senin için neler hazırladım,gel kahvaltını et bak okula geç kalacaksın,dedi sönmeyecek bir gülüşle...Lila'nın içi acıdı...kendini kötğ hissetti ve o an daha iyi anladı herşeyi...
Sadece kendini değil...Selimin'de hayatı tehlikedeydi...ve 97 selimin daha hayatı tehlikedeydi..ne yapıp ne edip bu görevi layığıyla yerine getirmeliydi...Babasına;
Hemen geliyorum senin güzel yemeklerini kaçırmak otobüsü kaçırmaktan daha iyidir!,dedi.Selim;
Hadi ama beni utandırıyorsun,yemeklerim o kadar güzel değil haksızlık etme..Lila;
Tamam o zaman...sen nasıl istersen öyle olsun.Ama ben hala yemeklerinin efsane olduğunu düşünüyorum(team eatjin:'))Selim;
Hadi ıyalanma üstünü giyin seni bekliyorum,dedi vr kapıyı usulca kapattı.
Lila üstünü değiştirmek için açtığında ise okul üniformaları' nın üstünde koyulmuş bir not vardı.Notta;“Ah Lila...biliyormusun neyi farkettim?Planı adımlarıyla ve gizlice uyguladığımız zaman kimse paniklemiyor...Plan korkunç olsa bile.”
Lila mektubu okuyunca İçine korku sindi.ne diyecrğini ne hissedeceğini bilemedi!Kimdi bu?Lila'dan ne istiyordu?Bahsettiği korkunç plan neydi?
Tam bunları düşünürken bir ışık tekrar pencereden geldi ve yanına bir bileklik koyup kayboldu...bileklik şuna benziyordu;
Üstünde'ki yazıları okudu;
“her kim bu bilekliği koluna takarsa,lost light'ı(kayıp ışık)çağırmış olur.L.L. sizin ya cehenneminiz,yada cennetiniz olur.L.L ile iletişim kurmak isendiği zaman bilekliğe şu sözler söylenmelidir;
“Kaybolan ışığı arıyorum Hakikat'e ulaşmak için,kaybolan ışığı arıyorum sorularımı cevaplamak için,vücut bulsun kaybolan ışık benimle konuşsun.”
Bu sözler ile L.L. vücut bulacak ve sizinle konuşmaya başlayacak.Görevlerinizin her biri sizi hakikate bir adım daha ulaşacaksınız.bu bilekliği sakın elinizden çıkarmayın aksi takdirde kötülüğünüzü isteyen biri varsa...sizi savunmasız bırakır.”Lila ne diyeceğini bilemiyordu.Hızlıca üstünü değiştirip bilekliği eline taktı,ve aşağıya hiçbirşey olmamaış gibi indi.
Selim onun neden bu kadar geç kaldığın'dan şüphelenmiş olacakki odasının kapısını çalmak için gelmişti...Lila hızlıca kahvaltısını edip tek bir kelime etmeden okula yetişmek bahanesiyle babasını öpüp çıktı...kendini dışarı attığında her şey çok karmaşık geldi...ne yapmalıydı?Şuan bileklik elindeydi.Ne yani?Şuan L.L. onu koruyormuydu?Lost light'ın anlamını biliyordu ve bu L.L.'nin vücut bulan ışık olduğundan hiç şüphesi yoktu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN KALBİ
Misterio / SuspensoLila her Güldüğünde birilerini kaybediyordu...Lilayı diğer öğrencilerden ayıran şey ise;Gündüz öğrenci,gece gizli bir ruh olmasıydı...sizce sırrı açığa çıkacakmı?