3.kapitola

58 4 0
                                    

Mou misí bylo pouze získat nějaké informace ze S.H.I.E.L.Du,což jsem také udělala a nedělalo mi to žádné problémy. Tudíž první misi jsem zvládla na jedničku. Já vím jsem přece nejlepší, říkala jsem si po cestě do mého pokoje. Najednou se ale ozve rozhlas. "Rodgersová se okamžitě dostaví do mé kanceláře." Super ani odpočinout si nemůžu ale mám snad na výběr?,asi ne.

Vešla jsem do kanceláře kde na mně už čekal Culen. "Svůj úkol si provedla na jedničku, v nejbližší době tě potřebovat nebudeme tudíž máš teď volno."řekl a já byla vážně ráda že budu mït na chvíli volno. "Dobře, děkuji pane." řekla jsem a odešla.

Po cestě do mého pokoje jsem viděla několik vojáků kteří vedou asi nějakého nováčka, kterej taky neměl ruku. To je tady nějakej klub bezrukých nebo co pomyslela jsem. Smích mě ale přešel když jsem mu pohlédla do tváře. Byl to Stevův kamarád Bucky. Nemohla jsem tomu vždyť on měl být úplně někde jinde. Ale jedno jsem věděla a to že on nabídku odmítne, tudíž si dokážu představit co se stane. Ale já tomu nezabráním. Musela jsem s ním mluvit. Ale tak aby o nás nikdo nevěděl takže někdy v noci.

Po několika hodinách

Už je noc a já jdu za Buckym. Vždycky když sem někoho přivedou dají ho do podzemí kde jsou cely.

Potichu cupitám po schodech dolů a hledám vojáka Jamese Buchanana Barnese. Nakonec ho najdu v poslední cele. Doufám že jsem nepřišla pozdě. Potichu jsem pomocí sponky odemkla mříže a vešla dovnitř. Nerada někoho budím ale nemám na výběr. "Bucky?, Bucky" šeptání ale nejspíš mě neslyší. Proto s ním lehce zatřesu, což ho nejspíš probralo až až, jelikož mě dost pevně chytil za zápěstí. "Bucky to jsem já Lexa." snažila jsem se ho uklidnit. "Lexo? Co tady děláš?" vyjel na mě ihned. "No dejme tomu že pro ně nedobrovolně pracuji."řekla jsem se strachem jak bude reagovat.

Zajímavé sama nemám ráda otevřené konce ale stejně je tady nechávám.😆😁
Já ním jsem hrozná, ale tak co.

Jak myslíte že bude Bucky reagovat?

No nic tak zase příští týden.

Vaše
        Bety❤️️💚🖤

The Young MonsterKde žijí příběhy. Začni objevovat