Capitolul 11-Partea 1

930 78 23
                                    


Patrick
     Mă urăsc că a trebuit să o mint pe Hannah încă din prima zi, dar... Mereu există un dar. Dacă  i-aș fi spus adevărul sigur nu ar fi fost de acord să mă întâlnesc cu fratele ei, sau în cel mai rău caz ar fi venit și ea cu mine. După felul în care loviturile produse de acesta i-au însemnat corpul, nu o pot pune în pericol din nou.
A rămas împreună cu Rebecca, tot aceasta mă întreba de fiecare dată când ne întâlneam, de ea. Cu trei copiii viața nu mai este atât de simplă, ca înainte. Nu m-am pus niciodată în pielea verișorilor meu, dar pentru prima dată cred că mama are dreptate. Un copil este cea mai mare binecuvântare primită vreodată de la viață.
    Pe Max nu l-am putut minți, mai ales că prin felul cum îmi mușcam buza de jos, și-a dat seama că ceva sau cineva îmi provoacă neliniște. Acest tic nervos îl am încă din copilărie și mereu își face resimțită prezența ori de câte ori simt presiune asupra mea sau nesiguranța că ceva rău se va întâmpla.
   Opresc mașina în fața fostei case a iubitei mele și știu că nu pot da înapoi, mai ales că fratele acesteia mă așteaptă în dreptul porții.
     — Hehehe... Pe cine avem noi aici?! Prințul nu a așteptat și a decis ce este mai bun pentru târfă de soru-mea... Îmi șoptește în scârbă numele, dar nici eu nu mă las mai prejos.
     — Nick Spencer ...
— Hai să intrăm, până nu ne văd vecinii.

Mă așez pe aceeași canapeaua, pe care cu câteva ore în urmă o ținusem în brațe pe iubita mea.
    Nick târâie pe suprafața podelei un scaun, poziționându-se drept în fața mea.
    — Patrick pot să te tutuiesc acum că doar ești cumnatul meu . Ca să terminăm repede ce avem de rezolvat, îți spun direct: vreau un milion de dolari.
  Ce dracu îndrugă acesta ?
    — Poți repeta ?
   — Ce nu înțelegi ? Vreau cașcaval și...o roată mare.
Râsul lui îmi provoacă silă și mă abțin să nu-i zbor dinții .
   —Dacă nu, chiar în momentele acestea un, așa zis prieten de al meu, se află chiar în dreptul ușii apartamentului scumpului tu verișor, așteptând ordinele mele.  Număr până la zece...1... Tic-tac timpul se scurge... 2
Doamne, omul acesta e dement! Nu îmi pot pune iubita în pericol! Dacă Rebecca și fetițele ar păți ceva, Max nu m-ar ierta niciodată!
    — 9... 10.
    — Sunt de acord!
   — Știam eu că nu riști! Te are la degetul mic surioara mea.
—Când îi vrei?
— Până mâine la ora 12 a.m. O să-ți dau acum un contract de confidențialitate, pe care îl semnezi. Nimeni nu trebuie să afle ce am discutat noi.
Nici prost nu aș spune cuiva cele întâmplare...mai ales familiei . Nu le pot pune viața în pericol.
Nick se ridică de pe scaun, îndreptându-se spre dulapul din dreptul ușii . Îl deschide luând din el un plic alb. Mă simt ca într-un film prost cu hoți.
— Dacă vrei să citești contractul bine, dacă nu , nu este nicio problemă. Aici ai extrasul de cont. Dacă nu primesc confirmarea că banii au fost depuși, îți asumi consecințele.
Dau să deschid contractul când telefonul mă anunță că am primit un mesaj. E de la Max, care mă informează că a rezolvat cu tortul și să mă grăbesc, Hannah începând să bănuiască că îi ascund ceva .
Semnez repede, fără să-mi pese de clauzele impuse de acesta. Mă ridic repede de pe canapea, fără să privesc în spate. Îl aud cum strigă:
Mă bucur că am făcut afaceri cu tine, Patrick Johson!

Nick

Apelez numărul lui Peter, nu înainte de a da pe gât două pahare de tărie, în semn că am reușit să scap de moarte . De doi ani, împrumut bani de la cămătari, mâine fiind ultima zi când trebuie să achit datoria. Sunt o jigodie, dar vreau să mă mai bucur de viață. Sunt prea tânăr ca să sfârșesc.
Nu mă așteptam ca Patrick să fie atât de credul și să semneze înainte de a citi. Dacă ar fi văzut ce scrie pe contract, sigur ar fi zis pas. Acum știu sigur cum să scot alți bani de la el. Doar, la cât este de îndrăgostit de Hannah, nu și-ar dori să afle aceasta că mi-a dat un milion de dolari în schimbul virginității ei.
Dacă nu s-ar fi născut, acum aș fi trăit fericit alături de părinții mei, dar nu. Cum să rămână cu un singur copil?
Dacă cumplitul accident nu iar fi luat, acum nu aș fi bărbatul de acum. Visam să ajung procuror, să îi fac pe toți delincvenții să plătească. Uite-mă acum! Eu am devenit tot ceea ce uram mai mult .
Mă urăsc că m-am schimbat, dar mai mult o urăsc pe Emma. Cățeaua aceea mi-a omorât copilul, când a văzut că nu mai am bani. Moartea bunicii a fost punctul care ne-a pus capac. Din cauza Emmei am ajuns să umblu cu oamenii, care își fac viața mai ușoară, prin lucruri mai puțin ortodoxe. I-aș fi adus și luna de pe cer, dar ce am primit în schimb? Mi-am văzut copilul îngropat la 2 m sub pământ. Nimeni nu știe, nici măcar sora mea. Din cauza Emmei am început să mă comport cu Hannah ca un tiran. Eram secătuit se durere și sufletul meu aflase ce înseamnă ura. Cum eu nu am putut fi fericit, nici Hannah nu merită să fie!
Dacă ar trăi părinții mei le-ar crăpa obrazul de rușine, dar acum sunt pe cont propriu și trebuie să fac orice ca să duc o viață mai bună.
Telefonul sună. Vocea puternică a lui Peter răsună din capătul celălat .
— Ce dracu vrei la ora aceasta fiu de cățea?
— Șefu' mâine vei avea toți banii în cont.
— Cum ai reușit ?
— Să ziceam că... m-a ajutat un prieten .
— Ai scăpat de data aceasta în viață! Și apropo ... Nu știam că ești prieten așa bun cu Patrick Johson .
De unde dracu știe ?
— Și dacă te intrebi de unde știu? Am oameni peste tot ca să mă informeze. Te las! Am lucruri mult mai importante de făcut !
Îmi închide telefonul în nas și încă încerc să procesez informația primită. Cred că am dat de dracu!

Seria ,,Destin sau coincidență"- Pasiune interzisă (+18) vol.4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum