Introduction and sypnosis

744 28 2
                                    

!!WELCOME TO HQDANSHI OTOME GAME!!

Since you've already read the name. 𝐼 𝑠ℎ𝑎𝑙𝑙 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑎𝑖𝑛 𝑎 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑏𝑖𝑡 𝑓𝑢𝑟𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑔𝑎𝑚𝑒!

𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒈𝒂𝒎𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒂 '𝑹𝒆𝒗𝒆𝒓𝒔𝒆-𝑯𝒂𝒓𝒆𝒎' 𝒕𝒂𝒈 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒑𝒖𝒓𝒄𝒉𝒂𝒔𝒆𝒅 𝒊𝒕 𝒐𝒏 𝑺𝒕𝒓𝒆ɐ𝒎.

𝑶𝒕𝒐𝒎𝒆 𝒈𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒔 𝒃𝒂𝒔𝒊𝒄𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒂 𝒅𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒊𝒎𝒖𝒍𝒂𝒕𝒐𝒓, 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒐 𝒑𝒊𝒄𝒌 𝒐𝒏𝒆 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒅𝒂𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒆𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒑𝒂𝒔𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈.
𝑰𝒏 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒈𝒂𝒎𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒂 𝒎𝒂𝒏𝒂𝒈𝒆𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝑲𝒂𝒓𝒂𝒔𝒖𝒏𝒐 𝑽𝒐𝒍𝒍𝒆𝒚𝒃𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒆𝒂𝒎 𝒏𝒂𝒎𝒆𝒅 𝒀𝒂𝒄𝒉𝒊 𝑯𝒊𝒕𝒐𝒌𝒂, 𝒂 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒚𝒆𝒂𝒓 [𝒀𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒂𝒎𝒆!].

𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆'𝒔 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝒐𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔/𝒓𝒐𝒖𝒕𝒆 𝒐𝒏 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒃𝒐𝒚𝒔. 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒊 𝒄𝒉𝒆𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 32 𝒃𝒐𝒚𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒗𝒂𝒊𝒍𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒅𝒂𝒕𝒆! 𝑻𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒗𝒆𝒍𝒐𝒑𝒆𝒓 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒔𝒐𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒎𝒆𝒅𝒊𝒂 𝒂𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕, 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒚'𝒓𝒆 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 '𝒐𝒏 𝒑𝒓𝒐𝒈𝒓𝒆𝒔𝒔', 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒂𝒎𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚𝒍𝒊𝒏𝒆 (𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 + 𝒃𝒐𝒏𝒖𝒔).

𝑮𝒂𝒉 𝒅𝒂𝒚𝒖𝒎𝒏, 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒉𝒐𝒘 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒊𝒔 𝒊𝒕.. 𝒖𝒈𝒈𝒉𝒉
𝑰𝒇 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒓𝒆𝒂𝒍 𝒍𝒊𝒇𝒆, 𝒊 𝒃𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒗𝒊𝒓𝒂𝒍! 𝑰 𝒎𝒆𝒂𝒏.. 𝒊𝒎𝒂𝒈𝒊𝒏𝒆 1 𝒑𝒆𝒕𝒊𝒕𝒆, 𝒄𝒖𝒕𝒆, 𝒔𝒍𝒆𝒏𝒅𝒆𝒓, 𝒔𝒊𝒍𝒌𝒚-𝒔𝒎𝒐𝒐𝒕𝒉, 𝒕𝒚𝒑𝒊𝒄𝒂𝒍 𝒃𝒍𝒐𝒏𝒅𝒆 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒐𝒘𝒏 𝒂 𝒇𝒍𝒊𝒑𝒑𝒊𝒏' 𝒉𝒂𝒓𝒆𝒎!! 𝑴𝒚 𝒈𝒐𝒔𝒉! 𝑰𝒅𝒌 𝒊𝒇 𝒊 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒃𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒐𝒌𝒆𝒕𝒉 𝒂𝒏𝒚𝒎𝒐𝒓𝒆..

𝑰𝒎𝒎𝒂 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒔𝒚𝒑𝒏𝒐𝒔𝒊𝒔 𝒂𝒃𝒐𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚𝒍𝒊𝒏𝒆. 𝑩𝒂𝒔𝒊𝒄𝒂𝒍𝒍𝒚, 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒂 𝒇𝒓𝒆𝒔𝒉𝒎𝒂𝒏 𝒊𝒏 𝑲𝒂𝒓𝒂𝒔𝒖𝒏𝒐 𝑯𝒊𝒈𝒉. 𝒀𝒐𝒖 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒆𝒔𝒕 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒍𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒗𝒐𝒍𝒍𝒆𝒚𝒃𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒆𝒂𝒎 𝒃𝒄 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒆𝒂𝒎 𝒊𝒕𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒂𝒔𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒇𝒂𝒗𝒐𝒓. 𝑨𝒏𝒅 𝒔𝒐 𝒂𝒈𝒓𝒆𝒆𝒅, 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆'𝒔 𝒂 𝒄𝒉𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒑𝒊𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒂𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒄𝒖𝒓𝒊𝒐𝒔𝒊𝒕𝒚. 𝑨𝒏𝒚𝒘𝒂𝒚𝒔, 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆, 𝒎𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒆𝒂𝒎, 𝒃𝒐𝒏𝒅𝒆𝒅, 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒎𝒂𝒕𝒄𝒉𝒆𝒔.

....*𝐬𝐢𝐠𝐡* 𝒚'𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒄𝒍𝒊𝒄𝒉𝒆́ 𝒓𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒓𝒂𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒆𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒐𝒏 𝒚𝒐' 𝒂𝒔𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒍𝒚 𝒂𝒏 𝒊𝒌𝒆𝒎𝒆𝒏 𝒍𝒆𝒏𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒍𝒑 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒖𝒑, 𝒇𝒍𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒏 𝒉𝒐𝒘 '𝒄𝒖𝒕𝒆' 𝒂𝒏𝒅 '𝒄𝒍𝒖𝒎𝒔𝒚' 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆. 𝑨𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒌𝒊𝒏𝒅𝒂 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅, 𝒊 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒔𝒑𝒐𝒊𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒉𝒐𝒍𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒉𝒆𝒉𝒆.

𝑨𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒏-
"𝑆ℎ𝑜𝑦𝑜!"

                     ...

"𝑌𝑖𝑘𝑒𝑠, 𝑖 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑜𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟-
𝑖'𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑏𝑎𝑐𝑘!"

"𝑁𝑎ℎ, 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑡𝑜𝑝 ℎ𝑒𝑟𝑒. 𝐼'𝑙𝑙 𝑔𝑜 𝑐ℎ𝑒𝑐𝑘 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑎𝑚𝑒 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓!"

"𝑎𝑖𝑔ℎ𝑡, 𝑖'𝑙𝑙 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑛! 𝑆𝑒𝑒𝑦𝑎!"
"𝑚ℎ𝑚 𝑏𝑦𝑒 𝑠ℎ𝑜-𝑐ℎ𝑎𝑛!"

𝑺𝒐.. 𝒆𝒓𝒎
𝑯𝒊! 𝑰 𝒈𝒖𝒆𝒔𝒔.. 𝑴𝒚 𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒔 𝑯𝒊𝒏𝒂𝒕𝒂 𝑺𝒉𝒐𝒚𝒐, 𝒊'𝒎 16 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅. 𝑺𝒐𝒐𝒏-𝒕𝒐-𝒃𝒆 𝒂 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒚𝒆𝒂𝒓 𝒉𝒊𝒈𝒉 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍𝒆𝒓 𝒃𝒐𝒚. 𝑷𝒉𝒆𝒘, 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒔𝒂𝒚 𝒊'𝒎 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒐𝒕𝒂𝒌𝒖 𝒏𝒆𝒓𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒅𝒂 𝒃𝒐𝒚 𝒉𝒆𝒉, 𝒏𝒐 𝒐𝒇𝒇𝒆𝒏𝒔𝒆.

𝑻𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒂𝒗𝒆𝒓𝒂𝒈𝒆 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒅 '𝒐𝒕𝒂𝒌𝒖' 𝒊𝒔 '𝒂 𝒏𝒆𝒓𝒅' '𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒅𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒊𝒎 𝒈𝒂𝒎𝒆, 𝒘𝒉𝒚 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒑𝒍𝒂𝒚 𝒂 𝑹𝒆𝒗𝒆𝒓𝒔𝒆-𝒉𝒂𝒓𝒆𝒎 𝒈𝒂𝒎𝒆? 𝑨𝒓𝒆𝒏'𝒕 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒈𝒊𝒓𝒍𝒔?'

𝒊 𝒎𝒆𝒂𝒏.. 𝒘𝒉𝒚 𝒏𝒐𝒕? 𝑰'𝒎 𝒅𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒆𝒙𝒑𝒆𝒓𝒊𝒆𝒏𝒄𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒗𝒊𝒆𝒘 𝒊𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒚 𝒅𝒊𝒔𝒄*𝒓𝒅 𝒇𝒆𝒍𝒍𝒂'𝒔

𝑯𝒎? 𝑾𝒉𝒐 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕? 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝑰𝒛𝒖𝒎𝒊, 𝒎𝒚 𝒃𝒆𝒔𝒕𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒘𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒂 𝒎𝒊𝒅𝒅𝒍𝒆 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒃𝒓𝒂𝒕. 𝑰 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝑲𝒐𝒋𝒊, 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒊 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚-𝒕𝒆𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈..

𝑨𝑵𝒀𝑾𝑨𝒀𝑺~! 𝑰'𝒍𝒍 𝒊𝒏𝒕𝒓𝒐𝒅𝒖𝒄𝒆 𝒚'𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒍𝒂𝒕𝒆𝒓!

𝒈𝒕𝒈 𝑨𝒅𝒊𝒐𝒔✨!

||Notes||
I'm sorry for any mistakes if that ever happend, i'm planning making it with my laptop, but hehe. RIP my low-budget bb😭

||NEXT CHAP||
𝚃𝚑𝚎 𝙷𝚊𝚛𝚎𝚖 𝙸𝚗𝚝𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗

𝐎𝐓𝐎𝐌𝐄 𝐆𝐀𝐌𝐄ꨄ︎ [Slow Updates]Where stories live. Discover now