Bölüm 10: Gerçekten Benim Babam Mı?

234 17 17
                                    

Telefonuma gelen mesaj ile şaşırsamda Tae'ye bir şey belli etmemek için telefonumu sakince kenara koydum


Y/N: Bebeğim ben duş alıp hemen geleceğim.

Telefonumu cebine koyup banyoya gidip suyu açtın ve ardından anne mesaj attım.

Y/N: Anne 110-***-*** numarasını biliyor musun?
00.20

Annem: Bu numarayı sen nereden biliyorsun?!

00.21

Y/N: Ben bulmadım . Bu numara bana mesaj attı.
00.21

Y/N: *ekran görüntüsü*

Y/N: Bak attığı mesaj bu
00.23

Annem: Şey kızım.. bu numara senin babana ait ve baban insan...
00.24

Y/N: Ne?! Anne sen şaka mı yapıyorsun?!
00.26

Annem: Hayır şaka yapmıyorum. Y/N lütfen yarın eve dönün kızım.
00.27

Y/N: Anne babam beni gerçekten öldürmek istemiyordur değil mi?
00.27

Annem: Bilmediğin şeyler var anneciğim , lütfen yarın eve gel . Sana her şeyi anlatacağım.
00.28
*görüldü*

Saçlarımı ıslattıktan sonra suyu kapatmış banyodan bir süre sonra çıkmıştım. Yatakta uzanan sevgilimin yanına uzandım ve sarıldım.

Y/N: Yarın eve dönmeliyiz. Annemin hastaneye gitmesi gerekiyor ve bir kaç gün kalması lazımmış.

Tae: Kötü bir durum değil , değil mi?

Y/N: Hayır bitanem önemli bir şey değil.

Tae: O zaman son tatil gecemizde film izlemeye ne dersiin?

Y/N: Evett!! Mısır istiyorum. Oda servisten mısır ister misiin? Lütfeen

Tae gülmüş ve oda servisten patlamış mısır istemişti. Mısırın gelmesini beklerken birlikte bir film seçmeye başlamıştık. Önerdiği filmlerin hepsi korku filmiydi.. Korktuğumu bilmiyor mu? Ya da beni sinir etmek için mi yapıyor bunu? !Tanrım.. Kapının çalmasının ardından koşarak kapıyı açtım ve mısırı alıp teşekkür ettikten sonra kapıyı kapattım.

Y/N: Dur!! Bunu izleyeliiim

Gösterdiğim film bir animasyondu. Bu benim en sevdiğim animasyon! Yanına oturdum ve biraz sevgilime sokuldum.

Y/N: Mısıır?

Bir kaç tane alıp yedirmiş ardından gülümsemiştim. Filmi izlerken aklımda hala babamın gerçekten beni öldürmek isteyip istemediği sorusu dönüp duruyordu. Gerçekten babam beni öldürmek istemiyordur değil mi? Ben onun kızıyım neden böyle bir şey yapsın ki? Bu çok saçma!!


Filmi izlerken uyuyakalmıştım. Tae bunu fark etmiş olmalıydı ki elimdeki mısır kabını alıp kenara koymuş , televizyonu kapatıp üstümü iyice örttükten sonra bana sarılmıştı. Tam uykuya dalmadığım için saçımla oynadığını bile hissetmiştim. Bu beni gıdıklandırıyor.


Gece gördüğüm rüya üzerine uyanmış hızlı hızlı nefes alırken etrafıma bakınmıştım. Tanrım!! Bu ne korkutucu bir rüyaydı böyle.. Tae'nin elini tutmuş , onu izlerken uyuyakalmıştım. Sabah uyandığımda ise Tae'nin beni sarsmasıyla uyandım.

Tae: Y/N!! Uyan! Sevgilim uyan lütfen endişeleniyorum

Gözümü açmamın ardından derin bir nefes almıştı. Uykulu gözlerle bakarken sordum.

Y/N: Ne oldu?

Tae: Sayıklıyordun.. ve terlemeye başlayınca korktum..

Y/N: İyiyim, korkma . Sadece dediğin gibi kötü bir rüyaydı..


Evett gerçekten uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldii. Biraz bekledim çünkü okuma ve oylama sayısının artmasını istedim. Umarım bu bölümü de diğer bölümler gibi severek okumuşsunuzdur. Sizce 11.bölümde başımıza ne gelecek? Tae bir şeyleri fark edecek mi? Tahminlerinizin hepsini bekliyorum.
Sizleri çok seviyor ve bol okumalı günler diliyorum.

Melody~

Vampirler OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin