6

351 23 1
                                    

Odamda sessizce ağlarken kapı çaldı. Fakat bu sesi duymayacak kadar derin düşünüyordum. Kapı açılma sesi geldi. Duymuştum ama kafam o tarafa yönelmeyi reddediyordu. Pozisyonumu hiç değiştirmeden öylece yatakta yastığımı sıkıyordum. Kapıyı açan kişi içeri girdi. Yatağımın ucuna oturdu. "sakura iyi misin"
Kim olduğu aşırı şekilde belliydi. Sesimi çıkarmadım. Çünkü ağzımı açsam sonu gelmeyecekse göz yaşları beni bekliyordu.
"o gördüğün kız düşündüğün gibi sevgilim falan değil, şirketimizde bir asistan karşılıksız sevgi besliyor yani"
Sonunda ağzımı açabildim ve titrek sesimle
"beni ilgilendirmez" dedim.



"biraz önce ki bakışın ve şu an ağlayışın ilgilendirmediği için mi? Hey sakura, yoksa benden hoşlanmaya mı başladın?"
Aniden gelen bu soruya karşılık hemen yatakta doğruldum. Yüzüne ne alaka diye bağırdım. Daha ben bile hislerimi anlayamamışken o nasıl?
"Çok alaka. Beni gördüğünde kızarıyorsun, başka biriyle gördüğünde kıskanıyorsun, diğer kızlara keskin bakış atıyorsun"
Gözüm açıldı, tüm bunları nasıl farkedebilmişti.
"hoşlanmaya başladıysam nolmuş? Diğer kızlar gibi kenara atıcaksın değil mi sonuçta."
"Hm belki sen farklısın?"
"Sasuke ne diyorsun-"
"ya bende senden hoşlanmaya başladıysam"
Rüya gibi sözler söylüyordu. Bu kadar utanç verici an bayılmak için yeterliydi. Gözlerim kapandı.



Gözümü açtığımda aynı yerde yanı başımda sasuke'yle duruyordum.
"Bu kadar heyecan yapmana gerek yok"
Yüzünde alaycı bi tavır vardı.
"demekki artık sevgiliyiz"
Ne diyordu? Daha yeni tanışmıştık.
"sasuke ne diyorsun daha yeni tanıştık senin hakkında çok az şey biliyorum ve sende benim hakkımda çok az şey biliyorsun"
"öğrenmemize engel değil"
Bu sözler aslında karnımda kelebekler hissi oluşturmuyor değildi tabi. Fakat bi an aklıma okulda ne kadar popüler olduğu geldi. Bütün kızlar peşindeydi. İstemeden gözüm dolmaya başladı. Sasuke bunu farketmiş olmalı ki elini yanağıma uzatarak
"sakura noldu iyi misin?"
Diye sordu.
"okulda popülersin ve tüm kızlar peşinde bu benim üzüyor" kafamı göğsüne yasladı. Sakinleşmem için şş falan diyordu. Gerçekten harika bir sevgili. Onu çok fazla tanımasamda ilk görüşte aşk buydu sanırım. Daha sonra ağlamam bitince elimi tuttu. Çatıya çıktık. Biraz sessizlik oluştu. O sırada etraf bakıyordum. Bacaya harika bir kuş kondu. Ona dokunmak istedim.


Bacaya doğru gitmek için dizimin üstünde durdum yavaşça ilerdim. Sasuke farketmemişti ona sürpriz yapabilirdim. Elimi Bacaya uzattım. Kuş elime konmak üzereydi ki bi çatırtı sesi duydum. Benim altımdan geliyordu. Bu sesle daha fazla panik yaptım ve dengemi kaybettim. Geriye doğru düşüyordum. Sanki yavaş moda alınmış gibiydi herşey. Sasuke bana doğru yavaşça uzanmaya çalışıyor. Ben ise yavaşça geriye doğru düşüyordum. Kalbim durmuş gibi hiçbirşey hissedemiyordum. Ölecek miyim?

Real lovers  -sasusaku-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin