-Anlam Veremedikleri Duygular-

369 36 15
                                    

Müzikten alıntı;
"...Sakla sözlеrini, yastığının altına,
Cümlеlеrin sеndе kalsın.
Savur anılarını, rüzgarına gеcеnin
Yalnızlığın sеndе kalsın..."
Dil Tengî-Dağınık Kalsın
~~~~~~~
Çukurova'nın ılık meltemi ,sıcak güneşinin altında göz göze gelen iki yürek, iki can bir süre birbirlerine baktılar. Hünkar gözünü kaçırdı Ali Rahmet'ten. Ali Rahmet yavaş adımlarla ailelerin arasından sıyrılıp Hünkar'ın yanına doğru ilerledi. Hünkar o sırada Filiz'le ilgileniyormuş gibi yapıp dikkat dağıtmaya çalışıyordu. İlk kez gördüğü bu gençle göz göze gelmek onu utandırmıştı. Filiz ise onlara yaklaşan Ali Rahmet'e bakıyordu.
-Ali Rahmet;Merhaba Ali Rahmet ben.
Deyip Hünkar'a elini uzattı. Hünkar kavrayamadığı duygular içerisindeydi. Ali Rahmet'e ne elini uzattı ne de karşılık verdi.Bunun üzerine Filiz Ali Rahmet'in havada kalan elini sıktı.
-Filiz; Merhaba ben de Filiz. Ablam Hünkar. Kendisi yol yorgunu kusura bakmayın.
Ali Rahmet içinden bu ismi tekrarladı durdu. Hünkar,Hünkar,Hünkar
-Hünkar; Filiz rica ederim benim hakkımda yorum yapma .Ben yol yorgunu falan değilim, muhattap olmak istemiyorum o kadar.
-Ali Rahmet; Ben hoş geldiniz demek istedim kusura bakmayın rahatsız etmek gibi bir niyetim yoktu.
Hünkar içinden bu gereksiz çıkışının fazla olduğunu geçirdi
-Hünkar; Hoş geldin dediğine göre konuşama burada bitti
Diyerek annelerinin yanına gitti. Ne yapıyordu? Neden tanımadığı bir insana böyle davranmıştı?Kendi de farkında değildi. Ali Rahmet bulunduğu yerde kala kaldı
-Ali Rahmet; Ablanız hep böyle Yaman mı?
-Filiz; Efendim¿
-Ali Rahmet; Ablanız diyorum hep böyle midir?
-Filiz; Aslında hayır neden böyle yaptı bilmiyorum .Kusura bakmayın .Hepimizin sinirleri oldukça gergin
Filiz daha fazla mahçup durumda kalmak istemeyerek ablasının yanına doğru ilerledi.
-Filiz; Abla sen ne yapıyorsun Allah aşkına? İki dakikada hoş geldiniz demek isteyen adamı yerin dibine soktun. Fark ettiysen o bu konağın beyi
-Hünkar ;Of güleyim bari Filiz Ya .Zaten görmüyor musun bizi bir  aşağı görmeler bir tavırlar .Ne o öyle. Az bile yaptım.
-Filiz; Abla geldi bize hoş geldin dedi neresinde bunun aşağı görme?
-Hünkar; Filiz sen daha fazla uzatacak mısın? Madem çok iyi anlaştın git Ali Rahmet beyinle paylaş dertlerini

Yamanlar ailesi Fekeli konağında Kenan Bey'in onlar için hazırlattığı aynı bahçeyi paylaştıkları küçük konağa yerleştiler. Akşama hep birlikte büyük masada akşam yemeği yenecekti. Filiz bunun için süslenip duruyor  bir yandan da hazırlanması için Hünkar'a baskı yapıyordu.
-Filiz: Abla pijama takımını çıkar onunla git akşam yemeğine istersen. Allah aşkına kalk da giyin
-Hünkar; Of Filiz amma yaptın iyi üstümdeki işte.
O sırada Zuhal Hanım(Hünkar ve Filiz'in annesi) odalarına geldi.
-Zuhal Hanım; Ee hazır mısınız bakalım kızlar?
-Filiz; Ben hazırım anne ablam da hazır olduğunu iddia ediyor.
-Zuhal H.; Hünkar kızım bu mu canım hazır halin? Haydi  giyin bir elbise falan giy.
-Hünkar; Yok artık anne Ya bir yemek yiyeceğiz alt tarafı
-Zuhal H;Alt tarafı üst tarafı yok Hünkar ne diyorsam onu yap
Zuhal hanım yeni yerleştirdikleri dolaptan Hünkar için kırmızı bir elbise seçti ve uzattı.
(Elbiseyi şuna benzer bir şey hayal edelim🙂)

(Elbiseyi şuna benzer bir şey hayal edelim🙂)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SÜVEYDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin