Arda git gide yaklaşıyordu bende yaklaşıyordum. Elifle Bartuda arkalarını dönmüşler bakmıyorlardı. Bir anda anlamsız sevinç yaşamıştım çünkü dudakları dudaklarıma deymişti. Arda gözlerinden akan yaşlara hakim olamıyordu . Bende göz yaşlarını sildim ve kollarımı boynuna doladım ve sarıldık . Arda hala daha ağlıyordu . Onu sakinleştirmenin su sesi dinletmek olduğunu öğrenmiştim. Arda böyle durumlarda kendine hakim olamazmış. Bende ayaklarımdaki ağrının gittiğini hissettim , ayağa kalktım ardayıda ayağa kaldırdım. Ardaya sarıldım ve arkasından telefonumdan su sesi açtım , ardanın nefes alış verişleri düzelmeye başlamıştı . Sakinleştiğini anladığımda yalnız kalabileceğimiz bir yere gittik . Elifle bartunun bizim hakkımızda gıybet yaptığını anlamak zor deildi . Ama onları takmıyordum . Benim için sadece arda vardı şuan .Ardaya sordum :
Tuğçe:Arda kazanın içinde benim ölümle yakın olduğumu gördüğünü söyleyecekken elif tam yarıda kesti ya seni (gıcıkkk) sonra sen şey dedin ya -
Arda: Tuğçe ben sana aşık oldum .
Tuğçeden:Ben şoklar içerisinde ona bakıyordum . Bana aşık mı olmuştu . Daha düne kadar yanında 1 arkadaşı bile olmayan kişinin şimdi yanında ona aşık olan bir adam ve 2 tanede dostu var , ama iyi gün değil kötü gün dostu.
Tuğçe: Ağzımdan çıkan kelimelere hakim olamadan bende ne dediğimin farkında olmadan dedimki ;
Tuğçe: Bende sana aşık oldum .
Arda bana öyle sevinçle bakıyordu ki bir anda kollarım atladı sevinçten . Ve beni belimden tutarak döndürmeye ve kendide dönmeye başladı.Ve yere indim .Eliflerin yanına gittik . Fısır fısır birşeyler konuşuyorlardı. Ama ne ?
Gittik öğrenmek için amaa bize bişey demediler , (sanki biz malız anlamadık sevgili olduğumuzu konuşuyolar. Ama umrumda deil arda yanımdaysa onları takmayacağım.)(içimden) dememle arda bana baktı . Kahretsin beni duyabiliyordu dimi , ve elimi tuttu ,sımsıkı ve onlara dönüp ;
Arda : EVETT BİZ SEVGİLİYİZ YÜZÜMÜZE BAKIP SÖYLEYİN !!!!
Elif : Arda öyle bağırınca kelimelerimi yuttum , birşey diyemedim ve bizden uzaklaştılar .Elifden: Hemen bartuya döndüm oda bana bakıyordu . Birşey diyemedik. Sadece sustuk.
Tuğçeden: Çok mutluydum . Ardaya ne zamandır söylemek istediğim şeyi o bana söylemişti . Akşam olunca , ak sakallı dedenin yanına gittik. Evet aşktan önce önemli görev ve işlerimiz vardı. Şuanda aşka ayıracak zamanımız yoktu . Elifle bartununda öyle. Ak sakallı dedenin yanına gittik , elifle bartu bizden önce gelmiş . Orda oturuyolardı. Hemen yanlarına oturup , ak sakallı dedeyi dinlemeye başladık.
Ak sakallı dede: Bakın çocuklar size bir görev verildi . Ve görevin içinde kontrolde var. Eğer ki güçlerinizi kontrol etmeyi öğrenemezseniz , bu dünyanın sonu olur. Elif senin gücün hava sen 3 kişiden daha iyi biliyorsun güçlerini kullanmayı . Ama arda bartu özelliklede Tuğçe .Tuğçe size en son katıldığı için bilmemesi normal. Ama en tehlikeli güç onun ki. Onun sizdende önce öğrenmesi lazım .Çünkü karşısına bir canavar çıktığında , canavar onu sarsarak güçlerini kontrolden çıkarabilir . O yüzden her gün güvenli alanda yani bu dünyada her gün çalışmalar, denemeler yapmanız lazım. Elif dediğim gibi senin gücün hava eğer ki gücünü kontrol etmeyi öğrenmezsen dünyadaki bütün her şey yerinden koparak kasırgalar dünyaya hakim olur insaların nesli tükenir. Bartu senin gücün ateş, eğerki sen öğrenmezsen , dünyanın etrafını kalkanla çevirip , öteki dünyadan kötülerin gelmesini durduramazsın. Arda eğerki sen gücünü kontrol edemezsen dünyadaki sular taşıp , dünayayı sular basabilir. Son olarak Tuğçe sen eğerki bir an önce güçünün kontrolünü sağlamazsan dünya şimşeklerin etkisinde kalıp her şey tek tek yok olucak. İnsanlar , binalar yani kısacası bu dünya hatta bu evren üzerindeki varlılar yok olucak. Ve dünya parçalara ayrılıp yok olucak . Buda dünyanın sonu demek . Bunların yaşanmasını istemiyorsan bir an önce kontrolü eline alman lazım .
Tuğçe:A-ama nasıl öğrenicem ?
Arda : Ben ne güne duruyorum fıstık ?
Tuğçeden: Dedi ve göz kırptı. Bende yanaklarımın kızardığını hissetmeye başladığımda hemen bir bahaneyle ayağa kalktım ve ;
Tuğçe: Bizim burda yapmamız mümkün değil , şimdiden baş-
Tuğçeden: Arda bir anda kolumdan çekip beni yanına tekrar oturttu ve bir an göz göze geldik . Bende gözlerimi gözlerine diktiğimde o da bana bakıyordu .
Arda: Nereye prenses ya gece oldu . Sabah başlarız kontrol çalışmalarına .
Tuğçeden: Dedi ve susup beni kucağına alıp odaya götürüp yatağa yatırdı . Ve yanıma yattı . Bende birşey demedim . Hemen göğsüne yattım ve uyuduk.
Ardadan:Sabah uyandım ve göğsümün üstünde uyuyan meleği izledim . Nasıl bu kadar güzel olabiyordu ki.
Tuğçeden: Sabah uyandım ve arda bana bakıyordu . Bende gözlerimi ona diktim . Sonra hızla kalkarak "Hadi kalk dedim"
Oda kalktı. Ve eliflerin yanına gittik elif hala uyuyordu ,bartuda ona bakıyordu.
Yani onu izliyordu . Ardayla onlarında sevgili olduğunu böylece öğrenmiş olduk. Onlar bize her ne kadar söylemese de.
Elifde uyandıktan sonra hemen çalışnalara başladık. Herkez benimle ilgileniyodu , tabi diğer varislerinde güç kontrolleri önemli ama onlar en azın bir şeyler biliyorlar . Benim hiçbirsey bilmemem benim için kötüydü . Çünkü her gün çalışmak , beni güçsüz düşürüyodu. Ertesi gün aynı şekilde . Ak sakallı dede buna bir çözüm yolu bulucaktı ve buldu da.
Ak sakallı dede:Alın bunu için ama Tuğçe sen 2 tane iç bu seni biraz daha ayakta tutar.
Tuğçeden: Bende yaptım . Sonra odaya geçtim ve uykum geldiği için yattım. Gecenin bir yarısı kalktım ve kendi isteğim dışında bir uçuruma gittim .
Ve nolduğunu anlamadan nasıl uyandığını bilemediğim bir şekilde arda da arkamdan geldi . Ve ben tam uçurumdan düşecekken beni kendine çekip kendi dengesini kaybedip aşağıya yuvarlanmaya başladım ben ne yapacağımı bilemeden bağırmaya çığlıklar atmaya başladım .
Tuğçeden:ARDAAA HAYIR HAYIR OLMAZ BENİ BÖYLE BIRAKIP GİDEMEZSİN.
(O sırada ağlamaya başlar)
Elifle bartu yanıma koştular ve ;
Elifle Bartu:Tuğçe Tuğçe nolduu? Tuğçee.Devam edecek ............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elementel!...
Science FictionElektriğin varisi olan bir kız varmış . Elektrik bu dünyadaki en güçlü güçlerden biriymiş . Ve bu kız kalan 3 varisle de birlikte maceralara atılmış bunun yanında aşkda yaşamış.