(Unicode)
" အ..
မ...
သဝေထိုး..မရေ မ"အသံလာရာကိုကြည့်လိုက်တော့..
ကလေးလေးတစ်ယောက် မြေကြီးပေါ်မှာ တုတ်တချောင်းနဲ့စာတွေကြိုးစားပမ်းစားရေးနေတာ..
လက်သေးသေးလေးတွေက တုတ်ချောင်းကို ဆုပ်ကိုင်ထားပြီး..နှုတ်ခမ်းချွန်ချွန်လေးတွေနဲ့..
ပါးမို့မို့လေးတွေက ငုံ့ထားတာတောင် ဖောင်းနေသလို မြင်နေရတယ်..
အပြာရောင် pikachuဝမ်းဆက်လေးနဲ့ ဖြူဥနေတဲ့ ကလေးလေး တစ်ယောက်က ဒီမှာ နေတယ်ဆိုတာ..ယုံဖွယ်ရာတော့မရှိ..
"ချွတ်!"
တုတ်ကျိုးသွားသည်ထင်..
"ဟာ..တုတ်ကလည်းကွာ..ဘာလို့ကျိုးတာတုန်း..ခ'လေး စာရေးနေတဲ့ ဟာကို"
မြေကြီးပေါ်ဖင်ထိုင်ချပြီး တုတ်ကို ကြည့်ပြီး သက်ရှိလို ဆူနေသည်..
"ချစ်စရာလေး"
ထိုကလေးလေးကို ကြည့်ရင်း အာကာ့ပါးစပ်က လွှတ်ခနဲထွက်သွားတော့ သူ့အသံကြားသွားသည်ထင် ကလေးငယ်က သူ့ကို မော့ကြည့်လာသည် ..
အနားသွားလိုက်ပြီး..
"ကလေးလေး..ဘာတွေရေးနေတာလဲ"
"မေမေ့ကို ရေးနေတာ.."
ငိုမဲ့မဲ့ ကောင်ငယ်လေးက သူ့ကို မျက်လုံးဝိုင်းဝိုင်းလေးတွေနဲ့ ကြည့်ပြီး ပြောလာခဲ့တယ်..
အဲ့ဒီမျက်လုံးလေးတွေက သူ့တစ်သက်လုံး မြတ်နိုးရာလေးဖြစ်သွားခဲ့မယ်ဆိုရင် ..
(Zawgi)
" အ..
မ...
သေဝထိုး..မေရ မ"အသံလာရာကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့..
ကေလးေလးတစ္ေယာက္ ေျမႀကီးေပၚမွာ တုတ္တေခ်ာင္းနဲ႕စာေတြႀကိဳးစားပမ္းစားေရးေနတာ..
လက္ေသးေသးေလးေတြက တုတ္ေခ်ာင္းကို ဆုပ္ကိုင္ထားၿပီး..ႏႈတ္ခမ္းခြၽန္ခြၽန္ေလးေတြနဲ႕..
ပါးမို႔မို႔ေလးေတြက ငုံ႕ထားတာေတာင္ ေဖာင္းေနသလို ျမင္ေနရတယ္..
အျပာေရာင္ pikachuဝမ္းဆက္ေလးနဲ႕ ျဖဴဥေနတဲ့ ကေလးေလး တစ္ေယာက္က ဒီမွာ ေနတယ္ဆိုတာ..ယုံဖြယ္ရာေတာ့မရွိ..
"ခြၽတ္!"
တုတ္က်ိဳးသြားသည္ထင္..
"ဟာ..တုတ္ကလည္းကြာ..ဘာလို႔က်ိဳးတာတုန္း..ခ'ေလး စာေရးေနတဲ့ ဟာကို"
ေျမႀကီးေပၚဖင္ထိုင္ခ်ၿပီး တုတ္ကို ၾကည့္ၿပီး သက္ရွိလို ဆူေနသည္..
"ခ်စ္စရာေလး"
ထိုကေလးေလးကို ၾကည့္ရင္း အာကာ့ပါးစပ္က လႊတ္ခနဲထြက္သြားေတာ့ သူ႕အသံၾကားသြားသည္ထင္ ကေလးငယ္က သူ႕ကို ေမာ့ၾကည့္လာသည္ ..
အနားသြားလိုက္ၿပီး..
"ကေလးေလး..ဘာေတြေရးေနတာလဲ"
"ေမေမ့ကို ေရးေနတာ.."
ငိုမဲ့မဲ့ ေကာင္ငယ္ေလးက သူ႕ကို မ်က္လုံးဝိုင္းဝိုင္းေလးေတြနဲ႕ ၾကည့္ၿပီး ေျပာလာခဲ့တယ္..
အဲ့ဒီမ်က္လုံးေလးေတြက သူ႕တစ္သက္လုံး ျမတ္နိုးရာေလးျဖစ္သြားခဲ့မယ္ဆိုရင္ ..
YOU ARE READING
Dear Sweetheart♡
Romance"𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒊𝒔 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏'𝒔 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔 𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒊𝒎𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒐𝒘𝒏." ...