Неутрал
Намджун се прибра от училище заедно с брат си. Двамата си говореха и смееха спокойно докато не чуха силния и дълбок, груб глас на баща им.
- Ким Намджун и Ким Чонгук ВЕДНАГА елате в хола!
Тръпки побиха и двамата и с бавни предпазливи крачки влязоха в хола поглеждайки баща им.
- Добър вечер, татко! – в един глас казаха и двамата, а мъжът им посочи дивана и те двамата седнаха на него.
- Истината сега!
- За кое?
- Много добре знаете..
- К-какво знаем? – попита плахо Кук.
- Мамка му, шибани гейове ли сте?! – извика силно, а Кук леко се сви плашейки се.
- Защо крещиш така? - в стаята влезе Бонг-Ча гледайки съпругът си въпросително тъй като сега се връщаше от работа.
- Попитах ви нещо, до кога ще ми мълчите?!
- Какво си ги питал?! – извика на свой ред Ча.
- Дали са шибани гейове...
- Моля!? Как може да ги питаш това? Те и да са и да не са ще ги е страх да ти кажаш! Държиш се безумно имайки са предвид че си техен баща! Аз може да не съм ги родила но от както съм с теб съм ги предразположи, гледам ги с обич и ги чувствам като мои родни синове. ТИ не направи нищо за тях, НИЩО! Правиш само едно единствено нещо, натискаш ги да учат и им повтаряш как трябва да създадът семейства, а ти самия не поддържаш това семейство в добри отношения!
- Извинявай много, но не мисля че ти си човекът който трябва да се намесва тук..
- Знаеш ли какво, чашата тук преля. Ким Де-Хюн искам развод!
Казвайки това Ча напусна кухнята и отиде да си събере багажа, а Де-Хюн все още седеше в шок..
- Нима тя туко що каза това?
- Да.. И знай едно, единствено и само ти си виновен за това.. – каза Кук и избяга от хола плачейки отивайки при Бонг-Ча.
- Моля те, н-не ни напускай! – плачеше спирайки действията и започвайки да вади дрехите от куфара и.
- Ооо, Куки, не ви оставям.. Знаеш, живея на близо и винаги може да идвате при мен..
- Страх ме е тук когато те няма..
- Мамо, моля те, недей.. – чу се тихия глас на Намджун който за първи път и каза „мамо"
- Ела тук момчето ми.. – тихо каза тя и разпери ръце като той отиде и я прегърна .
YOU ARE READING
𝓕𝓸𝓻𝓫𝓲𝓭𝓭𝓮𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮
FanfictionДжин и Намджун се запознават и стават много близки приятели, след време Нам разбира че Джин е хомосексуален и бива принуден от баща му да прекратят отношенията си.... Започната: 28.04.2021 Свършена: 31.05.2021 Намджин/Namjin Текук-Викук/Taekook-Vkoo...