Bu oyun asla oynamamamız gereken paranormal oyunlardan birisidir...
Bir Kore efsanesine göre;
- ilk yapmanız gereken asansörü olan 10 katlı bir bina bulmak.
- Asansöre 1. Kattan binmeli, orda başka biri olmamalı ve kayıt alınmamalıdır.
- içeri girdikten sonra sırasıyla bazı katlara çıkıp inmenin gerekiyor.
4 - 2 - 6 - 2 - 10 - 5Beşinci katta bir kadının bineceğini göreceksiniz. Daha sonra asansöre bindiğiniz birinci katın düğmesine basmalısınız. Bu noktada asansör sizi, 1. kat yerine 10. kata geldikten sonra farklı, alternatif bir dünyaya varmış olacaksınız. Burda tamamıyla yalnızsınız, cep telefonunuz çalışmayacak ve yüksek ihtimalle başınız dönecek. Etrafı dolaştıktan sonra aynı asansöre binip yine aynı kombinasyonu girerek gerçek dünyaya dönebilirsiniz. Bir inanışa göre bu asansör sizi aynı dünyadaki başka bir boyuta götürür, bir diğer inanışa göre ise alt dünya adı verilen karanlık ve korkutucu bir tarafa ulaşmanızı sağlar.
Ancakkk bu oyunu oynarken dikkat etmeniz gereken birkaç konu var ; dediğim gibi asansöre yalnız binmeli , kayıt alınmamalıdır.
En önemli nokta ise asansöre bir beyaz kıyafetli kadın binecektir. Binen kadına asla bakmalı ve onunla konuşulmamalıdır. Kadın size nereye gidiyorsun diye soracaktır ama asla ona cevap vermeyin unutmayın ki o aslında bir insan değildir.
Eğer bu oyuna inanmıyorsanız "ELİSA LAM CİNAYETİ" ni araştırın. Bu oyunun tehlikeli olduğunun kanıtıdır. Eğer cesaretlenip oynayacaksanız verdiğim bilgileri unutmayın!
☞ YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI BEKLİYORUM❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISA PARANORMAL HİKAYELER
TerrorBu kitapta yaşanan veya kurgu olan paranormal hikayeleri birleştirdik iyi okumalar :)