Medyada arya..
Merhaba canlarım..☺☺
Geciktiğim için üzgünüm proje ödevimi tamamlamam gerekiyordu...
Okuma tarihlerinizi buraya bırakırsanız sevinirim...😊😆
💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤
Yazarın anlatımıyla;
Bazı gerçeklerin direk söylenmesi insanın doğru yolda gitmesini ve İnsanların çözüm bulmalarını sağlar...
Ama bazı gerçeklerin ise aniden ve ya birden bire söylenmesi bazı insanlara fiziksel ya da ruhsal rahatsızlık ve acı verebilir. Ayrıca kendilerini çıkmazda buladabilirler...Aksoy ailesi gerçeği söylediğinde, Gürsoylar çok şaşırmıştı. Böyle birşey beklemiyorlardı. En çokta kuzey Gürsoy aryanın gerçek ailesinin düşündüğünden zengin çıkması onu fazlasıyla şaşırtmıştı.
Hatta mutlu bile etmişti.Aksoylar arya'dan bir tepki beklerken, arya duyduklarının gerçek olmamasını diledi. Sonra baş ağrısının etkisiyle sarsıldı ve bayıldı.
Aksoylar , ayda ve arda gürsoy aryanın bayılmasıyla yanına giderler. Herkez aryayı uyandırmak için sarsmaya başlar. arda annesi ve aksoylar aryayı uyandırmak için kardeşini sarsarken birdenbire aryanın rahatsızlığı aklına gelir ve hemen kucağına alıp arabasına bindirir. ve direk hastaneye sürmeye başlar...
Aksoylar ve ayda hanım onların peşlerinden hastahaneye giderken bir yandan da aksoylar kendileri yüzünden aryaya birşey olmasından endişeleniyorlardı...
Arda hastaneye vardığında sedye isteyip aryayı hemen sedyeye yatırdı. Doktorlar aryanın durumunu sorup kontrol ederlerken arda da kardeşinin arkasından gidiyordu..
Hemşire: beyefendi bundan sonrasını giremezsiniz. Bizden bir haber beklemelisiniz?
Arda: tamam
Arda duvarın dibine çöküp düşündüğü şeyin olmamasını diledi.. ve ağlamaya başladı kardeşine zarar görmesinden , kendin den gitmesinden korkuyordu...Aksoylar ve gürsoylar hastahaneye geldiğinde direk ameliyathane bölümüne geçtiler. Ardanın yanına gidip durumunu sordular ama arda'nın aksoyları görmesiyle sinirlendi.
Arda:ne yüzle buraya kadar geliyorsunuz siz?
Aras: bu seni ilgilendirmez!! Biz kardeşimizin yanına geldik.
Arda: o benim kardeşim!! sizin değil!!! Bunu o kalın kafana sok?
Aras arda'nın dediklerini duyunca sinirlendi ve tam yumruk atacakken babası onu tuttu, hastahanede olay çıksın istemiyordu. Adel hanım ise daha yeni kavuştuğu kızına birşey olucak korkusuyla ağlıyordu. Meriç bey ise kızına sarılmak istiyordu sadece...Aksoylar dağılıp doktorun çıkmasını beklediler. Ayda hanım ise aryaya birşey olmasın dan korkuyordu..
Ayda hanım:sizin yüzünüzden.. kızım SİZİN yüzünüzden orda!l
Adel hanım: arya benim de kızım siz onu benden aldınız.. o benim kızım sadece BENİM!!
arda:siz onu daha tanımıyorsunuz bile dört yaşındayken ne yaşadığını biliyor musunuz? Haa! Yok ben söyleyeyim vuruldu. İlk kelimesi abi ol-
Meriç bey: ne demek vuruldu düzgün anlat şunu?
Arda: dört yaşındayken biz bir düğüne gitmiştik. Arya tutturdu kırmızı balon istiyorum diye , çok sever kırmızı rengini , benim işim vardı. En büyük kuzenim deniz abla götürmüştü onu sonra deniz abla biriylen kavga ederken silah sesi duymuşlar. Sonrada uçan bir kırmızı balon. Biz hemen sesin geldiği tarafa gittik. A-arya yerde kanlar içinde yatıyordu anlından vurulmuştu. Sonra hastahaneye kaldırdık. On iki saat ameliyat oldu sonra da yoğun bakıma aldılar. Uyanmaz dediler ama arya bir hafta sonra uyandı.... tabi normal olarak arya da sorun bıraktı. Arya'nın sinir sistemi zarar görmüş aşırı derece korkup, hüzünlenip ve sinirlenirse bayılıyordu hatta beyin kanaması geçirme riski bile var.... şuan sizin yüzünüzden içerde 😢😢Aksoylar aryanın başına geleni duyunca çok üzüldüler ve sinirlendiler. Adel hanım kızının yanında olamadığı için kendine kızdı. Meriç bey ise bunun aryayı kaçıranların yaptığını düşünüyordu.. abileri ise kardeşlerini koruyamayıp acı çekmesini engelleyemedikleri için sinirliydiler..
Altı saat sonra kuzey bey gelmişti. Meriç bey kızına bu adamın babalık yapmasını istemiyordu. Zaten pekte yapmıyordu.
Kuzey bey ise daha çok para kazanacağı için memnundu..Bir saat sonra ameliyathaneden
Bir hemşire çıkıp gitmişti. Sonra hemşire üç doktorla geri döndü ve ameliyathaneye girdi.
Meriç bey:noluyor birşey söylesenize!! Kızıma birşeymi oldu?Tam o sırada doktor çıktı herkez doktorun başına toplandı ve ne olduğunu sordu..
Doktor: hastamızın iki kere kalbi durdu. Üzgünüm ama....💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙
Merhabalar yeni bölüm geciktiği için üzgünüm proje ödevimi tamamlamam gerekiyordu. Bundan sonra bölümleri bu kadar kısa atmiyacağım ve uzun süre bekletmeyeceğim..😊😊
Nasılsınız umarım iyisinizdir?💜
Gelelim sorulara...😆
Aryanın hastanelik olucağını düşünen?
Aryanın dört yaşında böyle bir olay yaşaması kimin sebebi sizce?
Arya iyileştiğin de ailesini kabul edicek mi? Tepkisi ne olucak sizce?😕
Görüşürüz....😊 sağlıcakla kalın....❤
💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.... Emeğe saygı lütfen!!😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ailem mi?
Novela JuvenilArya Gürsoy , Gerçek sandığı ailesinin aslında üvey ailesi olduğunu koskoca 17 yılının yalan olduğunu öğrenir... Arya ne yapacağını bilemez bir halde arafta kalır, gerçek ailesini kabul edicek mi? ya gerçek ailesi arya'yı kabullenecekler mi? yoks...