Capitolul I

98 10 3
                                    

-La revedere puiule!

-Pa mamă!
Iar mi-a spus puiule, urăsc când face asta.

Ajung la școală . Aceiași colegi cu aceleași obiceiuri , majoritatea proaste.Off , oricum nu am ce să fac , oricât de mult m-ar enerva , nu am cum să schimb ceva.

Mă așez în ultima bancă , îmi pun mâinile pe bancă și îmi așez capul peste mâini.

-Bună dimineața elevi !
A și ajuns profesorul ,iar eu nici nu am observat.
-Bună dimineața domnule profesor !
...
Orele trec repede , uneori chiar ciudat de repede :-?

Ajung acasă , îmi arunc ghiozdanul pe birou și mă așez în pat.

Îmi pun căștile pe urechi , nu vreau să mă deranjeze zgomotul din jur.

Melodiile celor de la Black Veil Brides sunt incredibile , nu am cum să mă opresc vreodată din a-i asculta , dependența pentru muzica lor e prea mare.

Se face seară , iar eu am pierdut toată ziua stând în pat , off , uneori sunt uimit chiar și eu de propria lene.

Vreau să ies afară , am nevoie de puțin aer curat , simt că mă sufoc.

Plimbându-mă pe străzile orașului , observ răutatea celor din jur.
Care-i problema lor ? :l

Un sunet puternic mă sperie , o ambulanță urmată de o mașină de poliție tocmai treceau.
Ciudat , de obicei nu trec prea des , oare ce s-o fii întâmplat ?
Defapt nu contează , nu am interesul necesar să încerc să aflu.

Odată terminată plimbarea , ajung acasă.
E ora 21:00 și părinții încă nu au ajuns , ar fii trebuit să fie acasă de la ora 20:30 .
Nu cumva..Nu..Nu..În nici un caz.. Nici nu vreau să îmi imaginez..Dacă ambulanța era defapt pentru ei , dacă au pățit ceva ?
Nu trebuie să mai gândesc la asta.
Dar cum aș putea fi sigur ?

Iau telefonul în mână și îi sun . Dar nu răspunde nici unul dintre ei .
E ora 21:43 , nu mai rezist .

Sună telefonul .

-Alo , da? * spun eu îngândurat *

-Alex Cortez la telefon? Aici Spitalul Municipiului Slatina.

-Da, ce s-a întâmplat? * spun eu cu ochii aproape în lacrimi*

-Părinți tăi nu au mari șanse să supraviețuiască , tocmai au fost implicați într-un grav accident de mașină . Îi puteți găsi la spital , etajul 1 , camera 23.

. . . Telefonul tocmai s-a închis .

Sfârșitul primului capitol , sper că v-a plăcut.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 25, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Depression.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum