,,Proč vůbec chceš dneska na nákupy?" zeptala se Kun-soo, když se rozvalila s plným břichem na židli.
,,Chci si koupit šaty, žádné pěkné nemám." řekla jsem a taky už dojedla.
,,Proč potřebuješ šaty?" zeptala se a nadzvedla obočí. Rozhlédla jsem se kolem sebe, jestli není nikdo v naší blízkosti.
,,Ji-wookova mamka mě k nim pozvala na Štědrý den." řekla jsem a Kun-soo vykulila oči ,,Říkala, že bych neměla být sama." řekla jsem a dívka se zarazila.
,,Ty nejedeš domů?" zeptala se ,,Vím, že s mamkou nemáš dobrý vztah, ale ani kvůli babičce tam nepojedeš?" řekla zmateně.
,,Já ti to zapomněla říct? Babička s dědou odjeli pryč, takže nejsou doma." řekla jsem a Kun-soo jen kývla.
,,Počkat! To není fér!" vyjekla a já se na ní překvapeně podívala ,,Kdybych to věděla, tak můžeš jít ke mně, moje mamka stejně říkala, že tě chce poznat." řekla sklesle.
,,Promiň, ale tak budeme spolu na Silvestra." řekla jsem a usmála se na ní ,,Máš pravdu!" řekla a taky se zasmála.
♡
,,Kun-soo ty si nevezmu!" vyhrkla jsem, když mi ukazovala šaty, které mi vybrala.
,,Ale proč?! Bože, tak mají trochu výstřih, však ty to můžeš mít." namítla a zase ke mně strčila ty šaty ,,Hodí se k tobě!" řekla a cpala mi je.
,,Ale já takové věci nenosím, ani nechci začít." řekla jsem a uhnula.
,,No tak! Jsi přece pěkná holka a ty šaty jsou dokonalé k tobě! Taky tam bude Ji-wook a řeknu ti, jestli tě v tomhle uvidí, nebude se celý večer dívat na nic jiného, než na tebe." řekla a hodila po mně obočím.
,,Tss, o to tak fakt stojím, aby na mě někdo furt koukal." řekla jsem ironicky s odfrknutím.
,,Jsi hrozná fakt." řekla, protočila očima a šla ty šaty vrátit.
,,Ahoj!" uslyšela jsem, jak někdo na nás volá.
,,Ahoj Gyu-ri a-" zasekla jsem se, když jsem uviděla od Ji-wooka sestru ,,promiň, ale neznám tvoje jméno." dokončila jsem a ona se na mě usmála.
,,Jsem So-hee." řekla a objala mě.
,,J-jo já Myung-sook." řekla jsem, když mě málem rozmačkala v objetí.
,,Vybíráte šaty?" zeptala se.
,,Jo, nemám doma žádné, takže se snažíme něco vybrat. Tohle je moje kamarádka Kun-soo." řekla jsem a ukázala na dívku vedle mě.
Kun-soo jen mlčky stála a zamávala na dívky, není totiž moc typ, co ráda poznává nové lidi.
,,Tebe znám, chodíš s námi do třídy, že?" řekla So-hee a dívka kývla.
,,O můj bože ty šaty, které držíš jsou strašně pěkné." řekla So-hee a začala si je prohlížet.
,,Vybrala jsem je Myung-sook, ale ona je nechce, i když na ní vypadají dokonale." řekla Kun-soo a já jí probodla pohledem.
,,Ty je nechceš! Však jsou úžasné." řekla, vzala je a přiložila ke mně ,,Vypadá to božsky." řekla a podívala se na holky. Ony jen kývaly.
,,Vem si je!" řekla Gyu-ri. Podívaly se na mě všechny se psíma očima.
,,Fajn." řekla jsem a protočila očima. Zajásaly a začaly mi k nim vybírat boty.
,,Tak máš všechno, budeš vypadat jako princezna." řekla a usmála se na mě So-hee.
,,Jo díky vám, já bych jí sama nepřemluvila." řekla Kun-soo pobaveně.
,,Hele mám už docela hlad jsme už tu hodiny, nezajdeme na jídlo?" navrhla Gyu-ri a my jen kývly.
U jídla jsme se tolik smály, že se na nás museli dívat snad všichni.
Cestou domů jsme se rozloučily s Kun-soo a So-hee.
,,Musíme tohle někdy zase zopakovat." řekla So-hee ,,Souhlasím!" řekla jsem a podívala se na Kun-soo. Ta se usmála a řekla ,,Jasně."
ČTEŠ
Výměnná studentka
Storie d'amorePříběh je o mladé Mi Myung-Sook, která jede do Seolu jako výměnná studentka.