1.

763 27 7
                                    

İlk bölüm AĞAĞAĞAĞAĞĞA.Heyecanlandım neyse başlayalım.

Yolda yürüyordum arkamda 3 gölge belirdi. Bana yaklaşıyordular ve hafif sırıtıyordular.Biraz hızlandım.Arkama bakamazdım bakarsam yavaşlayabilirdim.Telefonumu elime aldım ve birilerini aramaya çalıştım ama beni ittiler.Telefon elimden düştü ve onlara baktığımda pis ve sapık duran 3 kişi gördüm.Korkuyordum ayağa kalkmaya çalışıyordum ama olmuyordu dizim kanıyordu.3 kişi sırıtmaya devam ediyordu.

Adam: Biraz acele edin o kızın büyük memelerini görmek istiyorum.

Adam2:Bendee

Adam3: Hadi

Üstümü çıkarmaya başladılar.Bağıramazdım bir adam ağzımı tutuyordu diğerleri ise üstümü çıkartıyorlardı.Gözümde yaş geldi.Burada taciz edilecektim.Ben bu düşüncelere dalarken onlar beni tamamen soymuştular.Çok utanıyordum.Çıplaktım.Tam bana dokuncaklarken birden adamlardan birisi buz oldu.Diğer kül ve birisi daha buz oldu.Beni kurtaran kişinin özgünlüğü vardı.Adamların arasında bir gölge belirdi ve yüzünü gördüm.

Hey iyimisin

i-iyiyim

iyi olmana sevindim dedi sıcak bir gülümsemeyle.

Saçlarının bir tarafı beyaz diğer tarafı ise kırmızıydı.Çok yakışıklı gözüküyordu.

Orda durma gel yanıma bu pis adamların yanında daha fazla durmanı istemiyorum- diyince hemen ona doğru kaçtım ve ona sarıldım.Bir süre öyle durduk ve sonra polis arabası gördüm. Sanırım o aramıştı.Polis buraya yakınlaşınca hemen kaçtı.Ona "dur gitme!" Dedim ama o hemen kaçmıştı.Ağladım.Polis daha çok üzerime gitmedi bu yüzden beni evime gönderdiler.Ona böyle aşık oldum..

Eve gidince üstümü değiştirdim ve kendimi yatağa attım.Olan bitenleri unutmaya çalıştım.Onu bulmak istiyordum.Böyle çok düşündüm ve uykuya daldım..

Gece gözlerimi açtım ve mutfakta kendime kahve yaptım.Uyuyamamıştım bu yüzden dizi izlemeye karar verdim.Dizinin ortasında telefonuma bildirim geldi.Açıp baktığımda Bakugo mesaj atmıştı.Ah hayır onun ödevini yapacaktım.Ama bir türlü zamanım olmamıştı.Ona cevap yazmadım ve telefonumu kenara koyup dizime devam ettim.Annemle babam özgünlüğümü kullanmamam gerektiğini söylemiştiler çünkü özgünlüğüm fazla güçlüydü ama artık olmuyordu kullanmak zorundaydım.Eyer o çocuk beni kurtarmasaydı taciz edilecektim.Bu sefer iyi düşünmüştüm. U.A okuluna gidecektim.Dizinin 18.bölümünü bitirdim.Artık uyumalıydım çünkü yarın U.A okuluna kayıt edilecektim.Yatağa girdiğim an uyudum.

Shoto Todoroki x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin