Kötü Son

124 7 5
                                    

Diğer bölümü saat 1'de yayımladım.emeğe saygı allah rızası için bir oy verin sjsjsj

Multimedyada bartu var.

"Ne o bensiz kar savaşı mı yapacaksınız?"

Bartu'ya baktığımda suratı düşmüştü. "İyi bakalım.ama öyle boş boş olmaz kaybeden kazanana bir günlük istediğini yapacak." Dedim. Oyunu paintball gibi oynayacaktık. Uzun bir süre kimseye kar  gelmedi. Herkez yorulmuştu. Bartu son anda benim sayemde vuruldu. Bu oyunu ben kazanmalıydım. Ayaz arkamdan geliyormuş. Farketmedim. Kafama geçirdiği kar ile sarsıldım. Hani insan bir yuvarlar da atar.-ediizzz-  "evet prenses akşam seni alıcam. Hazırlan. Hadi ben kaçtım." dedi ve arabaya doğru yürüdü.kaybetmiştim. Tekerlekler bağırdı. Hızlı bir çıkış yapıp yola saptı. Bende bu sırada karların üstüne oturmuş vaziyette olan bartunun yanına gittim yanına oturdum. Bartunun doğum günü yarındı ve bundan haberi yoktu. Bartu: "hadi içeri girelim üşüyeceksin." dedi beni kolumdan çekerek içeri soktu. Ona gözlerimi bayılttım ve odama geçip rahat birşeyler giyip yatağa kendimi bıraktım.

***

Gözlerimi açtığımda akşam üzeri olmuştu. Başımda birini görünce ürktüm. Başımda dikilenin Ayaz olduğunu görünce onun isteğini yapacağım aklıma geldi ve gözlerimi bayılttım. "Günaydın prenses "  dedi.  sadece benim duyabileceğim şekilde " böyle ürktürmeye devam edeceksen Bartuyla beraber uyumaya devam edeceğim ." dedim

"ne dedin sen?" 

"Hiçbirşey."

"üstünü giyin gidiyoruz."dedi. Yataktan kalkıp lavaboya girdim elimi yüzümü yıkadım çok az makyaj yaptım. Ayaz beni aşağıda bekliyordu. Nasıl bir yere gittiğimizi bilmiyordum. Bu yüzden fazla abartılı birşey giymedim.Hazırlanıp aşağı indim. Bartuya "görüşürüz" dedim. O da "iyi eğlenceler bende evde olmaya bilirim anahtarını  al" dedi. "Tamam" dedim ve  gülümsedim. Acaba Bartu nereye gidecekti? Evden çıktık. Arabaya bindik . ne dediğimi duymuş olmalı ki hiç konuşmuyordu. Sessizliği bozan ben oldum . "nereye gideceğiz?"

"Yemek yiyeceğiz sonrası süpriz olsun."

"Beni gerçekten kalbimden vuruyorsun. Merak ederim. "

" Merak et."

"Gıcık."

"Hayatta söylemeyeceğimi biliyorsun." o da benim gibi sessizce "sen git Bartuyla uyu" dedi. Tabi ben duydum.

"Uyurum"

"Efendim ?"

"Sen git Bartuyla uyu dedin ya uyurum diyorum."saçlarıyla oynayarak ;

" sen duydun mu ya?"dedi.

"Tabi duydum. Kulak bu da yani." dedim. sonra gideceğimiz yere kadar hiç konuşmadık. Sessizliğimi korumaya başardım. Gelmiştik. Evet belki çok klasikti sahil kenarında çok güzel bir yemek yenecekti.  Yemeğimizi yedik. Romantikti. Denizi seviyorum ama bu isimi hiç sevmiyordum. En çokta denizlere vuran ışığı,dalga seslerini seviyorum. Yemeğimiz bitmişti ve sürpriz olan yere gidiyorduk.

"Ayaz nereye gidiyoruz?" mırıltılı bir şekilde 'ebene' demişti ama duymuştum

"Ayaz dediğini duydum"

"Sende de ne kulak varmış ya güzelim."

"Of Ayaz ya" beni ani bi hareketle omzuna almıştı ve ilk gördüğüm şey Ayazın poposu olmuştu.Arabasına bindik ve gitmeye başladık.

***

Geldiğimizde Ayaz tabi her zamanki öküzlüğü kapımı açmamıştı. Arabadan indiğimde Ayazın evinin önündeydik. Eve girdiğimizde Ayaz ışıkları açmamıştı Ayaz'a seslendigimde Ayaz yanımda yoktu ve birden ışıklar açıldı. Yerde güller vardı ve belirli yerlerde kağıtlar vardı bitanesini aldım ve açtım.

'Seni seviyorum prenses' ilk kağıtta bu yazıyordu ve hemen ikinci kartı açtım .

'Sana bu soruyu sormustum  ve şimdi tekrar  soruyorum...' hemen üçüncü kağıtta da " beni ömür boyu sevecek meleğim olur musun ?"

"Evet" dediğimde dudağıma hafif bir öpücük bırakıp geri çekildi.

"ee o zaman Bartu'yla uyuyorsan benimlede uyursun" deyip  beni odasına götürdü ve yatıp uyuduk.

***

Sabah kalktıgimda belimde bir el hissettim arkamı döndüğümde Ayaz uyuyordu. Uyurken o kadar masumdu ki.

"prenses beni izlemen bittiye hadi kahvalti hazırlayalım." dediğinde başımı salladım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Aşağıya inip kahvalti hazırlamaya başladık.

***

Kahvaltımizi edip salona geçmiştik. Zil çalmıştı ve kapıya ben bakmıştım. Kapıyı açtığımda gördüğüm kişiye biraz şaşırmıştım. Melih'in burada ne işi var?!

Melih'in ağzından

Ayaz'la eskidende olsa arkadaştık ama hep dertleşirdik. Ailemle ilgili sorunlarım vardı. Tek çocuktum. Annem 1yıl önce trafik kazasında ölmüştü. Babam annem öldüğünden beri benimle zerre ilgilenmiyordu tabii bende bu durumdan dolayı ondan nefret ediyordum yine babamla kavga etmiştik ve arabaya binip Ayaz'lara gitmiştim. Kapıyı çaldığımda Öykü acmisti ve şaşırmıştım. Sonra arkadan Ayaz'ın sesi  gelmişti.

"Bitanem kim gelmiş."

Ayaz'ın ağzından

Öykü'nün yanına gittiğimde Melih gelmişti. Onu içeri davet ettim ve konusmustuk ailesiyle ilgili sorunları vardı.

***

Öykü'den

Sonunda melih gitmişi ve saat geç oluyordu.

"Ayaz ben gitsem iyi olacak"

"tamam güzelim ben senol bırakırım" kafamı salladım ve montumu giyip evden ciktik. Ayaz yol boş diye hızlı gidiyordu ve içim hiç rahat değildi.

"Ayaz biraz yavaslarmisin"

"korkma güzelim yol boş zaten" tekrar yola bakmak için döndüğümde bir kamyon geliyordu.

"Ayaz dik-" demeden herşey kararmıştı ve kötü son.....

Mavi RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin