16. Porządanie +18

201 3 2
                                    

Łukasz *

Nie uprawiałem seksu z Agata już miesiąc bo moja kicia miała okres i nie mogę a teraz chyba moge.. .

- Kochanie... (powiedziałem do Agaty)

- Hm? (zapytała)

- A moze byśmy tak wiesz.. .(przejechałem nosem po jej uchu)

- Mmm wiem co masz na myśli skarbie... (zamruczała Agata)

Zacząłem całować Agatę  po szyi ... Moje ręce przeniosły się na pośladki Agaty całując ją dalej skończyliśmy się całować rozebrałem Agatę do bielizny zszedłem pocałunkami na szyję i zrobiłem jej dosyć krwistą malinkę.

- Ahh...(zajeczała Agata)

- To co przechodzimy do rzeczy? (zapytałem zdejmując Agacie stanik)

- Mhm.. .(jęknęła Agata)

Czułem takie porządanie do Agaty chciałem ją zerżnąć mocno i agresywnie 
Była taka seksowna i zgrabna a jej piersi były tak duże ze mieszczą mi się ledwo w dłoniach... Cała ona jest seksowna  .

- Jesteś tak seksowna że aż chyba cię to boli kochanie...(powiedziałem przygryzając płatek ucha Agaty) 

- Przychodź do rzeczy misiek...(powiedziała cicho Agata)

Rozebrałem ja do naga i sam też zdjąłem pozostałe rzeczy z siebie obróciłem Agatę tak aby leżała w pozycji na pieska... Albo na Mojżesza nie wiem przerabiałem Camasutre chyba 3 razy i pamiętam tylko dwie pozycje xD

- Jak będzie boleć mów...(powiedziałem do Agaty)

Wziąłem lubrykant i posmarowałem palce wkładając Je w Agatę.. .

- Mmh...(jęknęła)

- Csiii...(ucieszyłem ja zamykając jej buzie swoimi ustami dalej wkładając w nią palce)

- Wejdź już we mnie.. .(jęknęła głośno)

- No już już co ty taka wyrywna co skarbie? (zapytałem)

- Wejdź we mnie do chuja! (krzyknęła aż się przestraszyłem)

- No już już spokojnie. .:(broniłem sie)

I tak z przebiegiem czasu ja i Agata pieprzylismy się cała noc...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 04, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Sugar DaddyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz