Ποιήματα

167 8 6
                                    

Όταν με κοιτάς, όταν με αγγίζεις, όταν νιώθω πως με πλησιάζεις, παθαίνω ένα τρέμουλο στην ψυχή μου, που με κάνει να σε ποθώ απεγνωσμένα χωρίς να σταματάει η καρδιά μου για σένα ποτέ.

 

Αυτό το κούνημά σου, αυτό το χαμόγελό σου, αυτή η φωνούλα σου μου λιώνουν την καρδιά, μου δακρύζουν τα μάτια και νιώθω πως δεν θα σβήσει ποτέ. Αυτή η καυτερή φλόγα που νιώθω, είναι ο πόθος μου για εσένα.

 

 

Το χρήμα, τα πλούτοι, η διασκέδαση δεν έχουν σημασία στη ζωή μου αλλά μόνο εσύ. Είσαι το πολυτιμότερο διαμάντι της ζωής μου και δεν θα ήθελα να σε χάσω ποτέ, ακόμα θα θυσιαζόμουν για σένα. 

 

 

Αν σε χάσω από τη ζωή μου, η ζωή μου δεν θα έχει καμία σημασία, θα έκανα τα πάντα για ένα χάδι σου, για μία αγκαλιά σου, για ένα σου φιλί, ακόμα θα έπεφτα και στη φωτιά για να σε αποκτήσω, γι’αυτό εσύ μόνο έχεις σημασία στη ζωή μου τίποτα άλλο σε ολόκληρο τον κόσμο.

 

 

            Τα εκθαμποτικά σου μάτια, τα σαρκώδη χείλη σου, το χαμογελαστό στόμα σου, η γλύκα σου, η καλοσύνη σου, αυτοί είναι οι λόγοι που σε έχω ερωτευθεί και ότι χαρούμενο και ότι άσχημο μου συμβεί στη ζωή μου δεν θα σε ξεχάσω ποτέ!

 

 

            Αυτό το άρωμά σου, αυτά τα σαρκώδη χείλη σου, αυτό το θε’ι’κό κορμί σου, αυτά τα πεπόνια σου, που αγόρασες από το μανάβικο, αυτά τα δύο μεγάλα καρπούζια που τα έχεις στο πίσω σου μπαλκόνι, αυτό το τριχωτό σου μούτρο. Εσύ μωρό μου ξεχωρίζεις από τις άλλες, ακόμα και να ήσουν μία χοντρή, κοντή με πολλά σπυράκια εγώ θα σε ερωτευόμουν, επειδή είσαι ο καλύτερος άνθρωπος που έχω γνωρίσει.

 

 

Ο ενήλικας δεν γίνετε παιδί, η γάτα δεν γίνετε σκυλί, ο άνθρωπος δεν γίνετε πουλί, όμως η αγάπη μας παραμένει παντοτινή.

 

 

Ο ήλιος λάμπει, τα λουλούδια ανθίζουν, τα πουλιά στα δέντρα ζευγαρώνουν και η αγάπη μας όσο περνάει ο καιρός μεγαλώνουν τα δέντρα στους ποιο παραδεισένιους κήπους.

 

 

Η ματιά σου η βασιλική, το χείλι σου το γλυκύ, το στόμα σου το ειλικρινή, πιστεύω πως θα είμαστε πάντα μαζί.

 

 

Το μάτι σου το εκθαμπωτικό, το στόμα σου το γλυκό, το χαμόγελό σου το θηλυκό και εγώ πάντα θα σε αγαπώ.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 25, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 Παιδικοί έρωτες(Ποιήματα)Where stories live. Discover now