0.1

347 22 2
                                    


i'm so tired of love songs, tired of love songs

tired of love songs, tired of love

just wanna go home, wanna go home

wanna go home...


Kulaklığımın aniden çekilmesiyle şarkım yarıda kesildi. Irene'ın bana garip bir şekilde baktığını gördüm ve sinirle sordum:

"Ne istiyorsunuz yine?"

"On saattir sana bağırıyoruz ama sadece sınıfa gelip kulaklığını çekince uyanıyorsun. Hem bu hal ne?"

dediğiyle üstüme baktım. At kuyruğu dağınık bir saç ve kırışmış üniformam tam bir uyum içindeydi.

"Ne varmış halimde? Sanki diğer günlerden çok farklı."

"Öğle teneffüsü geldi farkındaysan, kalkıp yemek mi yesen?" deyip beni kolumdan çekti. Saçımı açıp karıştırdı ve nereden çıkardığını anlamadığım ruju sürdü.

"Daha iyi." dedi ve beni kolumdan çekiştirerek yemekhaneye indirdi. Bizimkilerin olduğu yere vardığımızda her zamanki manzara vardı. Hazel Ja Ya'ya dondurma almamız için yalvarıyor ama Ja Ya sırayı göstererek çok istiyorsan kendin al bakışı atıyordu. Bunlara alışık olduğum için kafamı sallayarak oturdum ve benim için aldıkları yemeği yemeye başladım. Hazel'in sustuğunu görünce ona döndüm ve kapıya baktığını gördüm. Tabii kapıda Hazel'in sevdiği çocuk olan Na Jaemin'i görünce gözlerimi devirerek "Hala aynı mevzu mu Hazel üzülüyorum sana, yazık yani." dedim.

Hazel heyecanla dönüp "Bakın bugün üstüne ne giymiş. Yakışıyor her şey ya." dedi. Hazel gözlerinden adeta kalpler çıkarak baktığı Jaemin'e övgüler yağdırırken Ja Ya'nın da Donghyuck'a baktığını görmemle yediğim sushi boğazımda kalmış ve öksürmeye başlamıştım. Bütün yemekhanenin bize dönmesiyle Jeno'yla kısa bir şekilde gözgöze gelmiş ve güldüğünü görünce göz devirerek önüme dönmüştüm. O sırada Irene bana "Bak şu Jeno da fena değil sanki he?" demişti. Ben de gözlerimi olabildiğince açarak "Yok artık Irene sen de mi?" demiş ve eski halime dönüp tepkisiz bir şekilde "Şu Jeno'dan da götünden ayrılmayan sürüsünden de nefret ediyorum." demiştim. Aynı anda Irene "Bir gün Jeno'ya aşık olacağını biliyorum Minhi" deyip sırtımı sıvazlamış ve yemeğine dönmüştü. "Iyy hayır." demiştim kendi kendime. "Hem nereden biliyorsun ki?" diye sorduğumda bana "Aranızdaki çekimi hissediyorum sadece." demişti. Önümdeki yemekle oynayarak ve Irene'ın dediklerini düşünerek öğle teneffüsünü geçirmiştim.



Oy verip yorum yapmayı unutmayın <33

im so tired of love songs|Lee JenoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin