Від Яни.
Сьогодні я подумала зробити сніданок і принести йому в ліжко. Так і зробила. Я поставила підніс поруч з ліжком і хотіла його розбудити. Але просто почала дивитися на нього. Його очі... його скули... його губи... він такий... такий... гарний... сексуальний... за що він мені такий?! Я на нього так сильно задивилася. Раптом він кидає мене на ліжко і надвісає наді мною.
-Ти здурів?! Так налякав... я думала ти спиш.
-І тому розглядала мене?
-Я... хотіла тебе розбудити.
-Засумувала?
Він поцілував мене. Він так класно цілується. Мій ідеал. Після одного його поцілунку я божеволію. Він зупинився, а я досі не можу відкрити очі.
-Так божеволієш від мого цілунку?
-Угу. Не можу себе контролювати.
Він мов звір почав цілувати і кусати мою шию.
-Кирилко!
-М?
-Зупинись.
-Не хочу.
Від Кирила.
Що ж таке?! Вона відьма?! Не мов заворожила мене... хочу її...
Але мені зателефонували.
-Повезло.
Вона засміялася.
Це був Женька.
Детектив фіговий. Нічого не дізнається, тільки запитує як там моя помста. Пішов він!
Я вимкнув.
-Чому ти?...
Я не дав їй договорити, знову поцілував її. Коли нарешті відчепився від її солодких губ, помітив їжу.
-Це для мене?
-Угу. А ти тут мене їси. Ось.
Вона поставила підніс на ліжко.
Що за жінка?!.. вона мене з розуму зведе!
-Ти божевільна.
-Хто б казав!
Ми почали снідати.
Потім ми прогулялися по березі океану.
Вона така мила... лагідна... добра.
Потім біля каміну вона заснула на моїх колінах нібито дитина. Я відніс її в кімнату, а сам зателефонував Женьці.
-Ало.
-Чому не відповідав?
-Тяжке питання.
-Тобто?
-Ось скажи чи є помстою те, коли цілуєш її і сходиш з розуму, коли бачиш в неї одні плюси?
-Ні. Це не помста. Це вже закохуваність.
-Ні. Я ніколи нікого не покохаю.
-Добре. Тоді її закохуй.
-Гаразд. Давай.
-Угу. Бувай.
Я поклав слухавку і пішов спати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Таємна помста. .КІНЕЦЬ.
Misterio / SuspensoОдного разу друзі збираються на озері. Там стається скандал. Одна дівчина з компанії зникає. Її шукають 3 дня. Знаходять втопленицю схожу на неї. Поліція каже самогубство- бо парень зрадив. Її брат в це не вірить. Він думає, що її вбила інша дівчина...