Chapter Seventeen
Βγαίνουμε από την τουαλέτα και εγώ προχωράω μπροστά. Το σαγόνι μου πονάει αφάνταστα πολύ. Το κεφάλι του δεν πόνεσε, ήθελα να 'ξερα. Καθώς πλησιάζουμε στα καθίσματα μας αντιλαμβάνεται ο Niall.
• Που εξαφανιστήκατε? (με κοίταξε)
• Στην τουαλέτα.. (είπα αργά, γύρισε το κεφάλι του στα δεξιά για να βλέπει τον Zayn καλύτερα και με σήκωσε το φρύδι του πονηρά)
• Niall! Σοβαρέψου! (του είπε ο Zayn)
• Ε τότε τι κάνατε στην τουαλέτα? (ρώτησε) Τσεκάρατε αν η χέστρα είναι στην θέση της? (συνέχισε ειρωνικά)
• Όχι! Είχα αμφιβολίες για τον νιπτήρα. (του απάντησε σε κοροϊδευτικό τόνο ο Zayn ενώ εγώ έμπαινα στην θέση μου)
• (Ο Niall ξίνησε τα μούτρα του) Acacia τι έγινε? (γύρισε σε μένα)
• Με χτύπησε καταλάθος και πήγαμε στην τουαλέτα γιατί μάτωσα.. (είπα αργά και ο Niall πήρε μια περίεργη εκφρασή)
• Πως 'καταλάθος'? Και σε μάτωσε κι όλα. (τον κοίταξε)
• Σήκωσα το κεφάλι μου και βρήκα στο σαγόνι της! (του απάντησε και πέρασε μπροστά από τον Liam)
• Το έλεγα εγώ πως είναι κούφιο! (φώναξε) Πως και δεν έσπασε? (συνέχισε)
• Σσσς!! ( του είπε μια κυρία μεγάλης ηλικίας )
• Καλάα! (ψυθίρισε και σήκωσε τα χέρια του στον αέρα) Πάω να δω αν ξύπνησε ο Louis! (λέει και πάει στην θέση του)
Βάζω το κεφάλι μου πίσω και βολεύομαι καλύτερα στην καρέκλα μου.
• Ο Liam πως και δεν ξύπνησε? (γυρίζει και μου λέει ο Zayn)
• Φοράει και τα ακουστικά του! (λέω εγώ)
• Χμ.. (λέει αργά)
Προσπαθεί να φτάσει τον Liam από πάνω μου. Πιάνει το κινητό του, το ξεκλειδώνει και γυρίζει για να με κοιτάξει.
Δεν έπρεπε να το κάνει αυτό. Το πρόσωπο του είναι τόσο τρομακτικά κοντά στο δικό μου. Χαμογελάει ενώ με κοιτάει ακόμα στα μάτια. Όχι, δεν έπρεπε να χαμογελάσει. Ξανά-κοιτάει την οθόνη του κινητού, πάλι καλά,ακολουθώ το βλέμμα του. Είναι έτοιμος να ανοίξει την φωνή κι άλλο. Με κοιτάει περιμένοντας έγκριση. Γνέφω απλά και κάνω πίσω το κεφάλι μου. Δεν με παίρνει να φάω και μπουνιά από τον Liam. Το πατάει κι ο Liam τινάζεται από την θέση του βγάζοντας τα ακουστικά γρήγορα από τα αυτιά του.Εγώ και ο Zayn έχουμε ξεσπάσει σε τρανταχτά γέλια! Κι όταν αντιλαμβάνεται τι γίνεται μας μιλάει:
• Πάτε καλά? (φωνάζει αλλά μετά αλλάζει τόνο) Είστε σοβαροί? (φωνάζει ψυθιρηστά κι εμείς συνεχίζουμε να γελάμε)
• Δακρύζω.. (είπε ο Zayn και χτύπησε το πόδι του στο πάτωμα δύο φορές)
• Κουφάθηκα ρε.. (έπιασε τα αυτιά του) Ηλίθιε! (ψέλλισε)
• Liam είσαι πούστης (μουρμούρισε ο Zayn ο Liam γύρισε και του έδωσε ένα δολογονικό βλέμμα) Είδες? Δεν κουφάθηκες! (χαμογέλασε και ο Liam γύρισε τα μάτια του)
Εν'το μεταξύ εγώ προσπαθούσα να μην ακούγομαι γιατί πολλοί κοιμόντουσαν. Λογικά έχω γίνει κόκκινη.
Σκουντάω τον Zayn να σταματήσει γιατί γελάω και πονάει το σαγόνι μου.
• Σταματήστε πονάω.. (είπα και ο Zayn προσπάθησε να σοβαρευτεί, αλλά αυτό τον έκανε να γελάει περισσότερο)
Ξεφυσούσα γρήγορα προσπαθώντας να ηρεμήσω. Μετά από λίγο ηρέμησα. Όμως κι πάλι ήμουν έτοιμη να σκάσω στα γέλια.
• Σε καλό να σας βγει τόσο γέλιο! (μας είπε ο Liam)
• Μας έχει ήδη βγει σε κακό! (λέω εγώ)
• Τι εννόεις? (ρώτησε)
• Παραλίγο να μου σπάσει την γνάθο.(απάντησα)
• Zayn πλακώθηκες με την Acacia? (τον κοίταξε εκπλήκτος)
• Τι λες ρε? Πας καλά? (είπε ο Zayn) Καταλάθος με το κεφάλι μου! (συνέχισε)
• Και πως δεν έσπασε? Νόμιζα ήταν κούφιο. (Κάτσε αυτό δεν είπε και ο Niall)
• Τς..(μορφωσε ο Zayn) Συνεννοημένοι είστε? (ρόλλαρε τα μάτια του)
• Χιχιχιιι! (έκανε ο Liam και τον κοίταξα παραξενεμένη)
Ο πιλότος ακούστηκε από τα μεγάφωνα. Προσγειωνόμαστε.
YOU ARE READING
Demons
RomanceΟ Zayn ή η Acacia, ένας από τους δύο τέλος πάντων, βρίσκεται στον δρόμο του αλλουνού. Ή απλά ήτανε γραφτό να συναντηθούν στην ίδια στροφή. Αναγκάζονται να πούνε ψέματα από τα οποία είναι δύσκολο να απαλλαγούν. Κάποιες ιστορίες άσχημο τέλος κάποιες ά...