Pov Geogre~Po rozpakowaniu zakupów i ułożeniu wszystkiego w odpowiednie miejsca, postanowiłem oddzwonić do swojego przyjaciela.
Chwyciłem w dłoń telefon i po chwili było słychać dźwięk wychodzącego połączenia. Po drugim sygnale usłyszałem lekko zamulony głos Dream'a.
-Halo?
-Hej Dream, wybacz że nie odebrałem ale miałem ręce pełne zakupów.
-Nie no nie ma sprawy, chciałem zapytać co tam u ciebie.
-U mnie, a no wszystko wporządku a u ciebie?
-A no też spoko. Właśnie przeglądam instagrama i się nudzę.
-Jasne rozumiem, jak ci dzień mija?
-Nudno, siedzę cały dzień na chacie i nic nie robię. Dosłownie, zastanawiałem się czy chciałbyś zrobić że mną strema?
-Jasne, za ile?
-Jakąś godzinę?
-Okej spoko, to ja będę kończył bo musze się ogarnąć no i wiesz.
-To do później!
-Paa -odpowiedziałem i się rozłączyłem.*******************************
-Pa pa wszystkim! -krzyknąłem przed wyłączeniem strema. Było naprawdę super. Cały czas się śmialiśmy z Dream'em.
-I jak tam się czujesz po stremie? -zapytałem.
-Dziwnie.
-Czemu dziwnie? -zapytałem ponownie. Nie spodziewałem się takiej odpowiedzi.
-Bo zdałem sobie sprawę z tego że jest coraz bliżej do naszego spotkania.
-Ouu.. -nie wiedziałem co powiedzieć. Nie chcę mnie spotkać czy o co chodzi?
-Stresujesz się? -zapytał. Czy się stresuje? Cholernie.. Czym? Nie mam pojęcia. Zobaczeniem twarzy Dream'a? A może po prostu spotkaniem ich?
-Trochę?.. A ty?
-Sam niewiem, chyba tak. -odpowiedział.
-Będziesz wyglądał obok mnie jak krasnoludek hahah -zaczął się śmiać.
-O ty! To ty jesteś żyrafą.
-Żyrafą? Okej, okej bądź takiej myśli krasnoludku hahah.
-Ja ci dam zaraz krasnoludka!
-No daj daj, a co konkretniej mi dasz? Wiesz krasnoludkiem Georgem nie pogardzę.
-Nie w tym sensie pacanie._____________________________
Hej ludziska.. Ostatni rozdział był wstawiony 4 maja a ja wtedy napisałam że wstawię dwa czy coś takiego... Nie wyszło tak jak widać XD Chciałam was przeprosić..
Myślałam ostatnio o tej książce i stwierdzam że napewno będę ją kontynuować ale będzie to wyglądało inaczej niż wcześniej. Chciałabym też podziękować za wszystkie mile słowa i zapytania o następne rozdziały <3 Tu jest mi potrzeba wasza pomoc. Albo zrobie tak że będę pisać powiedzmy 5 rozdziałów i jak już napisze wszystkie piec to je wstawiam, albo napisze całą książkę i wtedy poprostu będę wstawiać codziennie rozdziały. Wybór należy do was jeszcze raz przepraszam, pozdrawiam i życzę miłego wieczoru lub każdej innej pory dnia i nocy!
CZYTASZ
Palące Uczucia | DNF
FanficBolesne wspomnienia zagnieżdżają się w naszym umyśle. Budują w naszej głowie dom, którego nie mają zamiaru opuszczać. Można o nich zapomnieć na jakiś czas ale wrócą w najmniej spodziwanym momencie. Jednak mówią że miłość jest w stanie przezwyciężyć...