7.bölüm/ tatil 2

4.2K 94 7
                                    

Veeeee Bursa'ya gelmiştik Nefes omzunda uyumuştu  bende biraz kayıp onun kucağıma yatmasını sağlamıştım. Saçını okşuyordum.


"Nefes hadi kızım kalk geldik" dedi Esra abla. "Anne beş dakika daha" "kızım tamam seni burada bırakalım biz Bursa'ya gezelim senin hayalindi değil mi?" Dedi Esra abla. Nefes hemen gözlerini açtı gözlerini açtığında ilk gördüğü şey bendim ilk önce biraz gülümsedi sonra konunun ciddiyetini anlayıp kucağımdan kalktı. "Ee şey tamam gezelim nereye" dedi Nefes. Arabadan indik ve gezmeye başladık.

3 saat sonra

Arabaya binip otele geldik. Odalarımızı tuttuk liseli aşıklar bir odada ben ve Nefes ayrı odalarda kalacakmışız Allah Allah bu ne yaa bari tatilde ayrı kalmayalım "ama Esra abla" dedim dudaklarımı bükerek "ne oldu Uras oğlum" "niye ayrı odalardayız"dedim gülmeye başladılar. "Offfff" dedim ve odalarımıza çekildik. Denize girecektik (ah keşke korona olmasa da bizde gitsek denize)

Şortumu giydim ve odadan çıktık odalarımız yan yanaydı hemen Nefes'e bakmak için yanıma baktım. "Owwww" dedim bikini giymişti ama tam bikini gibi değil çok kısa şort ve ve yarım atlet "noldu" dedi Nefes bana bakarken. Nefes'in gözleri vücuduma kaydı ve gözleri fal taşı gibi açıldı.Sanırım yakışıklılarıma aşık olmuş olabilir. İkimizde aynı anda: "böyle gidemezsin" dedik ve güldük. "Neden" dedi Nefes. "Çünkü yani... of tamam çünkü seni.. ıııı eeeee şey... bir dakika ben neden gidemezmişim" dedim galiba ikimizde birbirimizi kıskanıyoruz. "Of tamam böyle gitde tüm kızlar sana baksın" dedi Nefes tek kaşını kaldırarak. "Böyle gitde tüm erkekler sana baksın" dedim bende. "Tamam ya ikimizde böyle gidelim olmaz mı" "olur üstüne birşey al" "tamam sende" ikimiz üstümüze havlu alıp aşağı indik şezlonglara oturduk ve krem sürmeye başladık. Yanımızdan geçenler Nefesime bakıyordu bende tabi sinirlendim Nefes'in yanına oturup şöyle dedim. "Ben sürebilirim sırtına istersen" "tamam" dedi hiç beklemeden. Nefes'in bir sahibi var oda benim imajı veriyordum yanımızdan geçenlere. Oda benim sırtıma bende onun sırtına krem sürüp denize girdik bir on beş dakika konuşarak yavaş yavaş yüzdük "bu tatil bana çok iyi gelecek gibi hissediyorum" dedi Nefes. "Galiba banada" dedim ve denize daldım Nefes'in bacaklarını açtım ve kafamı bacaklarının arasına soktum ayağa kalktım "vooohooooo çok iyiiiiiii... mükemmmeeeellll" dedi. "Hazırmısın" dedim. "Neye" dedi. "Nefesini tut" "ne" "sana göre çok saçma bir cümle oldu" dedim ve güldüm "1....2....3" onu denize attım ve yüzmesini sağladım babamlar bizden biraz uzağa gidip yüzüyorlardı. Nefes çıktı ve nefesini düzene sokmaya çalıştı.


"Çok güzeldi bir daha" "ya ama yoruldum" "tamam hadi gel yarış yapalım" "neyarışı" "şu karşıdaki iplere ilk gelen kazanır" "tamam hadi say" "1" dedi be yüzmeye başladı "e ama bu haksızlık" dedim ve arkasından yüzmeye başladım. Sana gösteririm ben. O iplerde durdu ve konuşmaya başladı "ben kazandım" "haksızlık yaptın" "hiçte bile" onu kucağıma aldım ve öpmeye yeltendim "a-a napıyorsun bir gören olcak" "gören olmasa öpebilirim yani öylemi" dedim ve onu denizin içine daldırdım. Denizin içinde dudaklarımız birleşti. Denizden çıkarttım nefes almaya başladım "sen çok..."  devamını diyemedi diyemezde "evet ben çok" hala kucağımdaydı elini omzuma attı ve bana yaklaştı "yakışıklısın, mükemmelsin, kusursuzsun ve benimsin" sonunu bastıra bastıra söylemişti "ne" dedim. Bana göz kırpıp sahile doğru yüzmeye başlamıştı bende peşinden gittim. Babamlar nereye diye sordu bende siz yüzün biz biraz dinleneceğiz dedim ve çıktık odama girerken Nefes benim ile birlikte odama girdi. Ne yapmaya çalışıyordu. "Noldu" "birşey olmadı sular kesilmişte burada duş alabilirmiyim diye soracaktım" "bak ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama bu yaptığın çok saçma" Nefes sırıtmaya başladı ve bana sarıldı "noldu nefes"

-bir kız gelse sana böyle davransa nasıl tepki verirsin diye düşündüm
-duygularımla oynuyorsun Nefes
-özür dilerim Uras merak ettim sadece hadi ben gittim bay bay
-çok gıcıksın Nefes ama bir o kadar da güzelsin
-teşekkürler cınım sende öyle dedi ve gitti bende kahkahalar atmaya başladım bir duşa girdim ve kendimi uykuya teslim ettim çok yorulmuştum.


Devam edecek


Bölüm nasıldı?


Öpüldünüz😘😘



Oy ve yorum atın


-614 kelime-

ÜVEY ABİM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin