29. rész

68 1 0
                                    

A szilveszter éjszakája elképesztő volt, teli érzelmekkel. Legalábbis nekem. A barátnőin csak buliztak egy jót, és csodálkozva hallgatták a hazudozásom. De elhittek mindent, amit mondtam. Még napokkal később is Kamit éltették, hogy milyen jót tett, és segített megszabadulni a kínzó szerelemtől.  Örültem volna én is, ha ez tényleg igaz lenne, de csak úgy csettintésre nem múlt ki belőlem a szerelem.

Vasárnap egyedül mentem a misére vegyes érzelmekkel. Örültem, hogy újra láthatom őt, de még mindig fájt az a néhány szó, amit korábban mondott. Amíg a mise tartott, némán néztük csak egymást, majd mise után hátra mentem a sekrestyébe. Nem terveztem vele beszélni, csak látni akartam közelről. Ő éppen valakivel tárgyalt, mikor elmentem mellette, de ahogy észrevett, odapattant mellém.

-Kérlek várj meg a kocsimnál -mondta, szinte suttogva. Nem válaszoltam neki, csak bólintottam. Az ajtón kiléptem és néhány perc után ő is jött.

-Mit akarsz? -kérdeztem gorombán.

-Bocsánatot kérni. Nem volt szép dolog téged a gonoszhoz hasonlítani. Nem akartalak megbántani. Kérlek ne haragudj -lépett felém közelebb, de a két lépés távolságot még mindig tartotta.

-Jó. Nem haragszom.

-Akkor miért nézel rám így?

-Ezt még meg mered kérdezni? -hápogtam hitetlenkedve. -Gyáva vagy. Tudod jól, hogy mit érzünk, mégsem teszel semmit. És ne tagadd le. Tudom, hogy úgy érzel, mint én.

-Az Úr a mindenem, tudod jól. De ezt már mondtam, végre megérthetnéd.

-Akkor szilveszter éjjelén csak hazudtál? -faggattam, de nem szólalt meg -Mindegy, mentem. Nem vagyok köteles ezt hallgatni.

Faképnél hagytam. Ha belegondolok ez volt az első veszekedésünk. Otthon már írtak a csajok, hogy mi volt a misén, erre csak ennyit válaszoltam:

,,Bocsánatot kért a múltkori durva viselkedése miatt."

Persze Andit felhívtam és elmeséltem neki szóról szóra mindent. Aztán este összepakoltam a táskám, mert másnap már suli volt. Anyámék hat körül érkeztek meg.

-Szia drágám. Van számodra egy meglepetésünk -lépett be anya a szobámba, apával a nyonában -A főnök elenged minket két hétre, így arra gondoltuk, hogy elmehetnénk síelni. A nővéredet is visszük, ő már próbálta néhányszor!

Tiltott szerelem (Befejezett)Where stories live. Discover now