״לואי לואי קום אתה מאחר לבית ספר!!״ קמתי בבהלה מהקול של פיבי אחותי הקטנה היא כולה בת 7 אבל היא ודייזי עושות את זה הרבה.. הן תאומות זה מעצבן להתעורר ככה ולגלות שרק... 6:00 בבבוקר!!! ״פיבי אני נשבע שאני יהרוג אותךך!!! מה את מעירה אותי כל כך מוקדם בבוקרר!!״ קמתי מהמיטה והתחלתי לרדוף אחריה עד שאמא שלי עצרה אותי ״ רק בוקר מה אתם רבים, אתה קמת מוקדם היום למה??״ שאלה ״כי פיבי פאקי-״ ״ ששששש לא משנה חבל ששאלתי״ אמרה והלכה למדבח להכין ארוכות בוקר . הלכתי להתארגן ואחרי זה שמעתי קצת שירים לא רק של אד גם של עוד כל מיני. בשעה 8:06 ליאם הגיע ונייל היה במכונית גם, ״ בוקר טוב, מה אתה עושה פה נייל?״ שאלתי ״ אתמול נהרס לי הטלוויזיה אז הלכתי לראות בובספוג בבית של ליאם ונרדמתי שם״ הוא אמר, מי רואה בובספוג הוא בן 17!! ״אתה פשוט אדיוט נייל״ ליאם אמר ואני הסכמתי. הגענו לבית ספר והגענו לשיעור של מיס מילר והארי לא היה שם, המורה התחילה ללמד ולאחר 10 דקות ראיתי את הארי נכנס לכיתה עם סקיני גינס שחורה וטישרט רגילה. אני חושב שהוא התבייש במה שקרה אתמול זה היה משפיל בשבילו. הוא התיישב לידי כמו אתמול.״ היי, סליחה על מה שקרה אתמול מיס גלר סתם מטומטמת היא לא מכבדת אנשים בכלל״ אמרתי ״ כן.. שמתי לב לא נורא תודה שהגנת עליי״ הוא אמר זה מרגיש לי מוזר לדבר ככה איתו. אני מניח רק בגלל שהוא קצת שונה, כל השיעור המורה דיברה ואני בכלל לא הקשבתי לה אני שרתי שירים לעצמי בראש, אני אוהב לשיר אבל אני מתבייש בזה כי אני לא רוצה לתת לאנשים עוד סיבה לצחוק עליי, אני כותב שירים ומלחין אותם לעצמי. אני לא עושה איתם כלום ואני לא אראה אותם למישהו. בסוף השיעור כל אחד הלך לשיעור אחר. בהפסקה ישבתי כרגיל עם נייל ליאם ואמיליה וראיתי את הארי מתקרב לשולחן שלנו, הוא רוצה לשבת פה?? אני מניח שכן. ״ היי אני יכול לשבת פה?״ הוא שאל אותי ״כן״ עניתי מנימוס. ״תגיד אתה גיי??״ נייל שאל בלי טאקט מאיפה האומץ! מישהו צריך לשים לו גרב בפה מתישהו. ״חחחחח כן אני גיי״ הוא ענה בלי בושה כאילו שהוא מתגאה בזה , נייל הסתכל עליו מוזר כאילו הוא לא בסדר. ״הכל טוב?״ הארי שאל את נייל והוא היה נראה מודאג ״ כן הכל טוב אני פשוט שונא גייז..״ הוא אמר ״נייל!״ אמילה צעקה עליו ״ זה בסדר הבנתי״ הארי אמר ובא ללכת ״ חכה תישאר תתעלם מהאדיוט הזה״ אמרתי ״תודה״ הוא השיב ״ מאיפה באת?״ ליאם שאל ״ אני לא מהעיר אני באתי לפני שבועיים כי ההורים שלי התגרשו״ אמר , אני זוכר איך אני הרגשתי שההורים שלי התגרשו הרגשתי חרא עם עצמי כאילו העולם שלי קרס אבל הוא נראה בסדר.
״מצטער לשמוע..״ ליאם אמר, החיים שלו מושלמים יש לו בת זוג מושלמת ההורים שלו מאושרים ביחד יש לו בית עצום.
״רוצים לבוא אלי אחרי בית ספר נשחק משחקי וידיאו?״ ליאם שאל. ״הארי אתה יכול לבוא גם״ הוסיף ״ כן בטח״ אמרתי וכולם הסכימו
היום עבר כרגיל בשיעמום חיכיתי לסוף היום הרבה זמן לא הייתי אצל ליאם. הצילצול צילצל והתקדמתי למכונית של ליאם ,הארי ונייל היום כבר בפנים, ״תודה שהזמתם אותי״ הארי אמר הוא מנומס מידי כאילו הוא מתבייש עדיין וכל הביטחון עצמי שהיה לו לפני יום ירד ברגע בגלל מיס גלר הרעה הזו. הגענו לבית העצום של ליאם ״תכיר הארי זה הבית שלי״ ליאם אמר והארי נכנס לבית של ליאם ובחן אותו עם העיניים ״בואו נעלה למלא״ נייל אמר, הוא מתנהג מגעיל להארי אבל זה רק כי אין לו טאקט אני בטוח שהוא יכיר אותו מעבר ל- ׳גיי׳ הוא יתנהג אליו יותר נורמאלי.
הגענו למלא והתחלנו לשחק אני נגד ליאם ונייל נגד הארי המנצח מול המנצח השני בסיבוב הראשון ליאם ניצח ואצל נייל והארי הארי ניצח הוא היה טוב בזה .
ליאם והארי התחרו זה בזה ושתיהם ממש טובים קשה לראות מי ינצח.
ו.. ליאם ניצח.
״בפעם הבאה אני אנצח אותך!״ הארי אמר בביטחון
אני חושב שהוא מתחיל להרגיש יותר בטוח איתנו:)
YOU ARE READING
Who i am??// larry stylinson
Actionלואי נער בן 17 שבטוח שהוא סטרייט, עד שמגיע ילד חדש בכיתה שמבלבל אותו מינית...