Chapter twenty eight.
Φυσικά και έχεις και εσύ.Όλοι έχουν,απλά κάποιοι έχουν πιο οδυνηρές. Όταν σταματήσαμε έξω από το ξενοδοχείο είδα το δεύτερο αμάξι.Οπότε οι υπόλοιποι είναι ήδη στα δωμάτια τους,Αμαν! Τώρα έμεινα και χωρίς δωμάτιο.Θα πάω στον George και τον Jai. Ναι,αυτό θα κάνω.Ανεβήκαμε πάνω και πήγα στο δωμάτιο τους. Χτύπησα την πόρτα και μου άνοιξε ένας ημίγυμνος George.
• Τι? (ρώτησε νυσταγμένα)
• Δεν θέλω να πάω στο δωμάτιο μου. (είπα απλά)
• Έλα μέσα! (είπε και μου άνοιξε τον δρόμο,χαμογέλασα και μπήκα στο δωμάτιο)
• Μαρηη! (φώναξε ο Jai και έβαλε βιαστικά μια μπλούζα μπροστά από το σώμα του) Πως μπαίνεις έτσι? (γούρλωσε τα μάτια του και γέλασα λίγο) Έτσι,να χαμογελάς! (άφησε την μπλούζα και με αγκάλιασε)
• Ευχαριστώ.. (είπα στην αγκαλιά του)
• Τι έγινε ρε με τον David? (ρώτησε ο George)
• Νομίζει πως μου αρέσει!( έκατσα στο κρεβάτι) Και ο τύπος φιλάει απαίσια! (ξάπλωσα πίσω)
• Χαχαχ ε αφού δεν φιλάει ωραία μην το συνεχίσεις! (ο George γύρισε τα μάτια του)
• Ε μα τι τώρα.. (φόρεσε την μπλούζα του και ξάπλωσε στο άλλο κρεβάτι)
• Νάνι τώρααα! (έκανε ο George ξάπλωσε δίπλα μου)
Έκλεισα τα μάτια μου αλλά δεν μπορούσα να κοιμηθώ.Γυριζα στα δεξιά,στα μπρούμυτα και ξανά.Ύστερα γύρισα ανάσκελα.
• Θέλω να κοιμηθώ. (είπε νευρισμένα ο George)
• Συγνώμη.. (και κάθισα να κοιτάω το ταβάνι)
Κοίτα τι μπορεί να σου κάνει ένας ηλίθιος.
• George?(είπα σιγά και ακούστηκε ένα 'μμ') Δεν είχε δίκιο έτσι δεν είναι? (ρώτησα)
• Φυσικά και όχι.(είπε σιγά και με φίλησε στο μέτωπο) Αν και ακόμα να καταλάβω τι έχει αυτή η λέξη.
• Ξέρεις πως δεν μου αρέσει να μιλάω για αυτό...Πήγε να μιλήσει αλλά η πόρτα χτύπησε.
• Κατάλαβα.. Δεν θα κοιμηθώ! (σηκώθηκε και άνοιξε την πόρτα) Καλύτερα να μην.. (άρχισε να λέει)
• Άφησε με να της πω κάτι. (άκουσα τον Zayn)
• Αφού δεν θα με ακούσεις.. (είπα και σηκώθηκα)
• Θα ακούσω! Ηρέμησα, θα κάτσω και θα σε ακούσω! (μπήκε στο δωμάτιο)
YOU ARE READING
Demons
RomanceΟ Zayn ή η Acacia, ένας από τους δύο τέλος πάντων, βρίσκεται στον δρόμο του αλλουνού. Ή απλά ήτανε γραφτό να συναντηθούν στην ίδια στροφή. Αναγκάζονται να πούνε ψέματα από τα οποία είναι δύσκολο να απαλλαγούν. Κάποιες ιστορίες άσχημο τέλος κάποιες ά...