...

27 3 5
                                    

Oczywiście Podlasie przebiło wszystkich z maturami

Zazdroszczę ludziom którzy rozumieją serial „Legion". Jakby ja to ostatnio skończyłam i dalej nie wiem o co chodzi

Żarty z tematyki gwałtu nigdy nie były śmieszne i nigdy nie będą!!!

Ludzie z tiktoka to inna gęstość

Nie shipujmy dwójki dorosłych ludzi. To jest okropne
Tak samo nie seksualizujmy idolów. (Przepraszam toxic kpopiary ale to prawda)

Sex working nie jest niczym złym. To nie jest wstyd. Jak to mówią żadna praca nie hańbi.
Tak nawiazując do Natssu (chyba tak się to pisze) gdzie wyszły jej filmiki z kamerek i zdjęcia czy coś ogólnie w tym stylu. Chce powiedzieć tylko, że wstyd mi za chłopców, którzy to rozsyłają i chwalą się, że to mają. Zacytuje tu jedna osobę z instagrama tylko nie pamietam nazwy  „praca na kamerkach to nie wstyd. Wstydem jest rozsyłanie tego."

To, że nie lubi się postaci w danym filmie lub serialu to nie znaczy, żeby pisać do aktora pogróżki. Lepiej być pełnym podziwu aktorowi za granie takiej roli, bo nie jest to łatwe

Ubóstwo menstruacyjne istnieje i proszę mi nie wmawiać że przecież podpaski kosztują 2 zł i to wcale nie jest dużo. Zaczynajac że to często nie są podpaski a wkładki higieniczne i są to różne rzeczy to takie jak już podpaski są bardzo cienkie i nie nadają się do większych okresów albo ogólnie pierwszych dni okresu ponieważ są zbyt cienkie
Jeżeli dalej są osoby które myślą że to tylko kłamstwo i ubóstwo menstruacyjne nie istnieje że skoro są podpaski za 2 zł to znaczy że nie ma głodu na świecie. Bo przecież najtańsze bułki kosztują 60 gr

Przeraża mnie to że ktoś chciał się odwołać do hell od pizgacza na maturze i wyzywał że teraz nie może bo zostało usunięte. Choć i tak bardziej przeraziła mnie odpowiedź na komentarz że nie wolno odwoływać się do Wattpada która była cytuje „tak wam wmawiają nauczyciele bo nie chce im się czytać prawdziwych dzieł tylko jakiś pan Tadeusz"

Teraz wszyscy mnie zjedzą ale sadze że historia lokiego jest zbyt przereklamowana.
Nie musza jej uśmiercać ale żeby coś zmienili bo jego historia się powtarza w kółko od czasu pierwszej części Thor'a.
W Ragnarok mógł przejść przemianę i mogłoby się to ciekawie rozwinąć jednak zrobili to co zawsze.

Kobiecy krok koszulek jest okropny. Nie wiem kto go wymyślił ale na pewno ktoś kto nienawidził kobiet. Jakieś to takie krótkie ma te rękawy. Ogólnie krótkie jest to. Obcisłe przeważnie i ma rozmiarówkę z kosmosu. Dodając do tego okropny ten okropny dekolt

Uwielbiam rady od studentów mędrców mających 20 często nie całe lat dających rady 13 latkom o tym że w życiu nie dadzą sobie rady jak załamują się egzaminem ósmoklasisty z 4 przedmiotem. Który btw jest teraz odwołany ale wtedy nie był. I muszę to poruszyć.
DLA TAKIEJ OSOBY TO MOŻE BYĆ TERAZ NAJWIĘKSZY PROBLEM
Jako że jesteś na studiach może być to dla ciebie łatwe jednak dla 13 nie będzie i może być to największy problem dla niego i tym będzie się stresować. Nie porównujmy problemów 13 latka do problemów 21 latka. Do każdego wieku będzie inny problem. I dodam jeszcze że pisanie że taka osoba sobie w życiu nie da rady bo jak się tym załamuje nie da tej osobie więcej wiary w siebie i po przeczytaniu tego nie uzna „o to już się nie stresuje". To tak nie działa.
Tylko studencie mędrcu pamiętaj że to działa w dwie strony. Poczekamy jak napiszesz że jesteś w trakcie pisania pracy licencjackiej czy magisterskiej i napiszesz że jak ci ciężko i w ogóle to czekam na komentarz „TY ZALAMUJESZ SIĘ PRACA LICENCJACKA/MAGISTERSKA? Weź jak ty z takimi rzeczami masz problemy to ty se w życiu nie poradzisz. Praca, dzieci i zobaczysz jak to jest"

𝐃𝐞𝐚𝐝 𝐄𝐧𝐝; oppionsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz