☾☆~4~☾☆ (𝟎𝟖.𝟎𝟓.𝟐𝟎𝟐𝟏)

471 18 40
                                    

𝓟𝓸𝓵𝓲𝓼𝓲𝓷 𝓨𝓪𝓷𝓲𝓷𝓭𝓪'𝓭𝓪𝓷 𝓓𝓮𝓿𝓪𝓶...⛓🥺

Y/N- Abimi Bu Hale getiren şey Taehyung ile......

POLİS- Şey ne işte Söyle...!

(Üyeler Acnınası Bir Şekilde Ona Bakarlar)
(Ama RM aşağıdan onun Bacağını Sıkar Doğruları Söylesin diye)
Y/N- Abimi Bu Hale Getiren Şey Taehyung İle T-Top oynuyorlardı...Yani İkisi Evin İçinde Top Oynuyordu Sonra Abimin Ayağı Takıldı Ve Cam masanın Üstüne Düştü...

POLİS- Ya İşte Hepsi Çocuk Evin İçinde Hiç Top Oynanırmı Dimi Yani....?

Y/N- Y-Yani Evet...

POLİS- E Sonra Ne Oldu Devamını Anlatırmısın ?

Y/N- Sonra-....

RM- Sonra İşte Çok Kanaması Olduğu İçin Hemen Hastaneye Getirdik....

POLİS- Öyle mi Oldu Gerçekten? Birde Taehyung kim ve o nerede ?

JM- Evet Öyle Oldu..

JH- Taehyung Evde...Ona Zarar Verdiği için Ağlıyordu...

SG- Ve Taehyung Y/N'nin abisinin En İyi Arkadaşı Kardeş Gibiler..

POLİS- Tamam Şimdi Çıkabilirsiniz Kimse Hapise Girmeyecek Çünkü Kendi Hataları...
(Dışarıya Çıkarlar)
(Jungkook'un Yanına Giderler)

Y/N- Doktor Abim Nasıl ?

DKTOR- Şu Anlık Birşey Söyleyemem...Ama Umarım İyi Olur..

JH- Nasıl yani ? Neden Birşey Söyleyemezsiniz...

DKTOR- Çünkü Şu An Ki Durumu Kötü yani Çok Fazla Darbe Almış....
(Y/N ağlamaya Başlar)

Y/N-Peki Şu An Onu Görebilirmiyiz ?

DKTOR- Bu Mümkün Değil....Siz en İyisi Eve Gidin Biz Acil Bir Durum Olursa Sizi Ararız..
(Y/N Gitmek İstemez)
(RM Y/N'nin Kolundan Çeker ve)

RM- Eve Gitmez isek Aynı Durumu Sende Yaşarsın Ona Göre...!
(Eve Giderler...)
(Taehyung Odasından Çıkmıştır)

Y/N- Bunların Hepsi Senin Yüzünden Bunu Biliyorsun Dimi...?!

TAE- Ben böyle olacağını Düşünmemiştim...

Y/N- Nasıl İstedin ha ! Senin onu Camın Üstüne İtledikten Sonra Ona Hiçbir Şey Olmayacağını Falan Mı ?! Birşey Yaptın Yalan Söyleme Bari..!

TAE- YALAN SÖYLEMİYORUM..! Sadece bu kadar Olacağını,Bu Kadar İleriye Gideceğini Düşünmedim...

Y/N- Ay Dur Ben Seni Anladım...! Sen Şimdi Ona Acıdın dimi...ona Şu An Çok Üzülüyorsun dimi...?!

TAE- Y/N KAPA ÇENENİ...! YEMİN EDERİM SANA BİN BETERİNİ YAPARIM....! BÖYLE KONUŞMAYA DEVAM EDERSEN SONUN JK'DEN DAHA KÖTÜ OLUR VE BENDE HAPSE GİRMEYİ GÖZE ALIRIM.....YETERKİ SUS VE KAPA ÇENENİ...!

Y/N-  ya Ben Sana Ne Yaptım...! Neden Benden Bu Kadar Nefret Ediyorsun..?

TAE- Çünkü......Çünkü Senin O P!ç abin Benim Abimi Öldürdü.....Hemde Bilerek..! Sende Onun Kardeşi Olduğun İçin Senden De Nefret Ediyorum...!

Y/N-Ne....Bir Dakika Sen Ne Dediğinin Farkınadamısın ? BENİM ABİM ÖYLE BİRŞEY YAPMAZ..!

TAE- Evet Gayet Farkındayım...Senin Abin Öyle Birşey Yaptı Bende Kanıtı Bile Var...!

Y/N- Benim Abimin Düşmanı Falan Yok..! Sen Yanlış Görmüşsündür..!

TAE- Eee yeter be ! (Y/N'ye Tokat Atar) BANA SENİNİ YÜKSELTMİYECEKSİN....! YAVAŞ YAVAŞ CİNLERİM TEPEME ÇIKIYOR..! İNANMAZSAN AL BUNU İZLE..!
(Y/N Taehyung'un Ona Verdiği Videoyu İzler Ve Şok Olur)
(Ama Videoda Tae'nin Abisinin JK'e Silah Tutuğunu Ve Tam JK'e Vuracakken Silayı Almaya Çalışmış Ve Alırkende JK yanlışlıkla Tae'nin Abisini Vurmuştur)

Y/N- Ama Burada Suçlu Abim Değil...Senin Abin Suçlu Çünkü Silahı Tutan Senin Abin..JK Yanlışlıkla sıktı..!

TAE- SEN BENİM ABİMİMİ Mİ SUÇLUYORSUN YANİ...!
(Tam Taehyung Y/N'ye Tekrar Vuracakken Jimin Elini Tutar)

JİMİN- Yapma...Artık Ona Vurma Taehyung..!
(Taehyung Yerine Oturur Yani Vurmaz..)

TAE- Ama Ölmüş Bir İnsanı Suçluyor..!

JİMİN- Tae Kusura Bakma Ama Sen Bu Durumda Haksızsın..Kook haklı..
(Taehyung Sinirlenir Ve Odasına Çıkar)
(Bir Süre Sonra Hastaneden Telefon Ederler)

Y/N-Alo ! Doktor bey Abime Kötü Birşey mi Oldu ?

DKTOR- Hayır Y/N hanım Sakin Olun..Abinize Kötü Birşey Olmadı..Durumu Gayet İyi Merak Etmeyin Diye Aradık....

Y/N-Oh Allah'ıma Şükür Ona Birşey Olmadı..!peki Onu Gelip Görebilirmiyim ?

DKTOR- Yok Şu An Çok Fazla Kordona Takılı Olduğu İçin Olmaz..ama Bir Durum Var Yani Başka Bir Şeyden Dolayı Gelmeniz Gerekiyor..Ama Lütfen Yanlız Gelin Yanınızda Kimse Olmasın....

Y/N- Tamam Doktor Bey..Ben Hemen Geliyorum...
(Bu Arada Y/N boynuna Kapatıcı Sürüpte Gidiyordur)

Y/N- Ben Çıkıyorum Siz Taehyung Bey'e Söylermisiniz..?

JH- Tamam Sen Git...
(Y/N Hastaneye Gelir)

Y/N- Buyrun Doktor Bey...

POLİS- Lütfen Benimle Gelin..
(Polis Y/N'yi Kapalı Bir Odaya Çeker sorgu Odasına yani..)

POLİS- Y/N hanım Saçlarınızı Önünüzden Çekermisiniz..

Y/N- N-Neden ?!

POLİS- Boynunuza Bakmam Gerekicek..

Y/N- Benim Boynumda Hiçbirşey Yok ki...! O Yüzden Çekmeme Gerek Yok..!

POLİS- Lütfen Bizden Birşey Saklamayın...

Y/N- Yo S-Saklamıyorum..

POLİS- O Zaman Neden Kekeliyorsunuz ?

Y/N- Şey heycandan....
(Polis Hemen Y/N'nin Eline Kelepçe Takar Ve Saçlarını Önünden Çektiktirir)
(Ve Eline Bir Bez Alır Ve Y/N'nin Boynundaki Kapatıcıyı Siler)

POLİS- Bu ne ! Siz Yoksa İşkence Falan mı Ediliyorsunuz ?!
(Polisin Y/N'nin Boynunu Açması Sebebi Jungkook'u getirmek İçin geldiklerinde Y/N'nin Boğazında Biraz Morluk kalmasıydı)

Y/N- Ben Şey........

𝓔𝓿𝓮𝓽 𝓨𝓲𝓷𝓮 𝓖𝓮𝓻𝓲𝓵𝓲𝓶𝓵𝓲 𝓑𝓲𝓽𝓽𝓲...𝓤𝓶𝓪𝓻𝓲𝓶 𝓩𝓪𝓿𝓴𝓵𝓮 𝓞𝓴𝓾𝓻𝓼𝓾𝓷𝓾𝔃 𝓢𝓾𝓰𝓪 𝓘̇𝓵𝓮 𝓞𝓵𝓪𝓷 𝓓𝓲𝔃𝓲 𝓑𝓾 𝓗𝓪𝓯𝓽𝓪 𝓖𝓮𝓵𝓮𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻𝓭𝓮 𝓖𝓮𝓵𝓮𝓶𝓮𝔂𝓮𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻𝓭𝓮 𝓢𝓪𝓭𝓮𝓬𝓮 𝓢𝓸̈𝔂𝓵𝓮𝓶𝓮𝓴 𝓲𝓼𝓽𝓮𝓭𝓲𝓶.....𝓝𝓮𝔂𝓼𝓮 𝓢𝓲𝔃𝓲 𝓢𝓮𝓿𝓲𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶..⛓🖤

Zorba (K•T•H)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin