Lila okuldayken herşey normal gidiyordu biri için hariç..Yan masasında oturan Meriç'in içi huzursuz gibi gelmişti.Arkadaşını bu halde görmeyr dayanamadı ve mola'
da yanına gidip;“Meriç?”
“Ha?Ne?!Sen kimsin burda ne işin var rahat bırak beni!”Meriç bir anda sıçramıştı ama çok farklı bir şekilde vücudu şişmişti...sanki bir anda güçlenmiş gibi.
“Ne?Benim Lila.Neyin var?Biraz konuşmak istermisin?”
“Ha özür dilerim Lila senin olduğunu görmedim.Gerek yok ben iyiyim...”
“Ama hiç öyle görünmüyorsun Meriç birşeyin var ve ben bunu öğrenmek istiyorum.”
“Hayır Lila bunu sana söyleyemem kusura bakma ama iyi olduğumu bil.”
"Tamam...Ama birşeyet ihtiyacın olunca söyle tamammı?"
"Tamam söylerim."
Lila gitmeye hazırlanıyordu ama birşey farketti.Meriç çok sessiz bir şekilde;
"söyleyemeyeceğim kadar önemli şeyler var Lila...acaba diğer 97 Ailenin çocukları bu okuldamıdır?"
Lila çok şaşırdı...97 aile falan dmeişti Meriç.Hozlıca geri dönüp Meriçe;
"Ne?Ne dedin sen?Hangi 97 aile?"
"Ne?İyide sen onu nerdrn duydun ben onu içimden geçirmiştim!"
Meriç Lila'nın suratına büyük bir şok ifadesi ile bakmıştı.Lila herşeyi anlamıştı ama Meriç hala olayı çözememişti...Lila açıklama yapma gereği duydu.
"Bak burası çok sesli seninle arka bahçeye grçelim sana herşeyi orada anlatacağım olurmu?"
"Hayır deme şansım varmı?"
"yok."
"Tamam o zmana gidelim..."
Arka bahçe her zaman'ki gibi sessizdi.Lila derin bir nefes aldı ve Meriç'e döndü.
"Bak meriç nasıl oldu bilmiyorum ama senin iç sesini duydum galiba bunu araştıracağım.Onun dışında senin 97 Aileden biri olduğunu duydum.İlk olarak şunu söyleyryim senin yetim olduğunu bilmiyordum..Emin olmak için soruyorum.Yetimsin ve Aileni gizemli bir şejikde kaybettin.Sonra Lost Light adında bir ışık gece gelip sana bir görev ve bileklik verdi.(burada Lila'nın gözleri Meriçin eline kaydı...Aynı bileklik Meriçte'de vardı.)
Bu bileklikle vücut bulmuş ışığı bulacaktın ve sana L.L'ı çağırman için ne söylemen gerketiğini söylediler."
"Ne...iyi ama bunları sen nereden biliyorsun?!Bunların g-"
"Gizli kalması gerekiyor biliyorum.Önce bana L.L'ın sihirli sözcüklerini söylemen lazım..."
"Hayır..sana güvenemiyorum ya sen 97 Aileden biri değilsen?"
"Lütfen Meriç...Bu bilgiye ihtiyacım var."
"Of....“Kaybolan ışığı arıyorum Hakikat'e ulaşmak için,kaybolan ışığı arıyorum sorularımı cevaplamak için,vücut bulsun kaybolan ışık benimle konuşsun."Buydu işte."
"TAMAM İŞTE BANADA AYNI ŞEYİ SÖYLEDİLER!!"
"BANA NİYE BAĞIRIYPRSUN LİLA!"
"özür dilerim ama ben 97 aileden biriyim."
"Peki...şey...sana'da bu not geldimi?
*Lilaya gelen nefret mektubunun aynısını gösterir.*
"Evet...Tehdit altında olduğumuz için verdiler bu bilekliği zaten..."
"Anlıyorum ama herşey çok saçma neden biz?..."
"Meriç...Sanırım 97 çocuk örgütleniyor. İlk başta bende senin gibi düşündüm.Ama öyle olsaydı sadece bir kişiyi yetkilendirirlerdi.İkimizi değil"
"Haklısın sanırım.."
Ve yanlarında bir mektup belirdi yukarı doğru çıktı ve üstlerinde konuşmaya başladı...
"Birbirinizi bulmanız çok güzel çocuklar!Farkettiğiniz gibi Lila'nın akıl okuma,Meriçin ise Acil durumlarda büyük güç uygulama yeteneği vardı ve belirtisi ise daha önceki gibi vücudunun şişmesiydi...farkettiğiniz üzere 97 Ailenin çocuğu daha bu durumdan haberdar ve sizin göreviniz tüm çocuklara sizin gibi sadece kendilerinin değil tüm çocukların örgütlenerek harekete geçmesini sağlamak.Yarın saat 24.00'da sizi geçit ile özel bir yere götüreceğiz burda diğer çocuklara Lider'lik edip durumu izah edeceksiniz.Bugün iyi uyuyunYarın sizin için çok zorlu geçecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN KALBİ
Misterio / SuspensoLila her Güldüğünde birilerini kaybediyordu...Lilayı diğer öğrencilerden ayıran şey ise;Gündüz öğrenci,gece gizli bir ruh olmasıydı...sizce sırrı açığa çıkacakmı?