Taehyung kissé megrendülve marad a korábbi eseményektől. A fiúk csúfolták és gúny neveken szólították, mielőtt végül elengedték volna. A kék hajú fiú öntudatlanul az állához emeli a kezét, ahol az előző fiú szorosan megmarkolta. Már érzi, hogy a zúzódás kialakult.Taehyung megpróbálja lerázni a korábban fennálló mindent elárasztó gondolatokat, amikor siet a természettudományi osztályának reményei szerint. A fiú óvatosan lép be a diákokkal teli terembe. Egy valószínűleg ötvenes éve körül járó férfi kérdőn bámulrá.
- öhm, segíthetek neked?Taehyung bólint-Hm, igen, csak arra gondoltam, hogy hol van a megfelelő osztály. Itt eléggé új vagyok.- A fiú mindent megtesz, hogy ne ficánkoljon vagy dadogjon. Mentálisan hátba veregeti magát, hogy rendesen beszélt, pedig kissé csendesebb volt, mint kellett volna.
A tanár odasétál Taehyunghoz, mielőtt odaadná az órarendjét amelyet a kezében tart. A kék hajú kinyújtja neki, és izgatottan várja, hogy a tanár elolvassa, miközben érzi, hogy a diákok szemei lyukat égettek a hátába.
-Ahh, igen, te vagy az új hallgató, akit állítólag szereztem. Kedves. Hát Taehyung, a nevem Mr. Fo, üdvözlöm az órán, kérlek, mutasd be magad hivatalosan a társaidnak.
Taehyung idegesen az osztály közepe felé tart, fejét kissé elrejtve az őt bámuló sólyomszerű szemektől.
- H-hello - átkozja magát mentálisan a dadogás miatt. - A nevem Kim Taehyung, örülök, a találkozásnak.- Meghajol az osztály előtt. Idegesen néz körbe, találkozva szemekkel osztálytársai fürkésző tekinteteivel.
- Rendben, Taehyung, most, hogy bemutatkozott, kérem, foglaljon helyet.
Taehyung bólint, mielőtt egy üres helyet keresne a szobában. Szinte felkiált izgalmában, amikor az ablak mellett helyet észlel. Odamegy hozzá, figyelmen kívül hagyva az elhaladó hallgatók szemeit, és helyet foglal a székben.
-Jolvan osztály, ma a test kémiai egyensúlyhiányáról fogunk beszélni.
Taehyung azonnal felhúzza a tekintetét a tanár szavaira. Imádta a kémia minden dolgát, különösen a biokémiát. Megpróbálja elrejteni izgatott mosolyát, közelebb hajolva, hogy figyelmesen hallgassa az órát.
-A kémiai egyensúlyhiány az, amikor a testben lévő vegyi anyagok, például a tiroxin, nincsenek egyensúlyban vagy megfelelő arányban a test többi vegyi anyagával. A kémiai egyensúlyhiány sok rendellenességhez vezethet egy szervezetben, ami sokféle fogyatékosságot okozhat és betegségek.
Taehyung öntudatlanul bólint, mielőtt lelkesen leírná jegyzeteit annak ellenére, hogy már tudta ezeket az információkat. Hívták őt kockkának , nem érdekelte, szereti a tudományt.
Hirtelen kinyílik a terem ajtaja, és bejön egy ismerős fekete hajú. Taehyung majdnem le esett a székről, amikor rájött, ki az. Korábban a fiú. Az oka annak, hogy az állkapcsa kezd foltos lenni ezzel a kékes lilás zúzódással.
- Ah Jungkook, úgy látom, megint elkéstél az óráról.
Jungkook csak megvonja a vállát, mielőtt helyet foglalna az osztály legelején. Fo úr csodálattal néz Jungkookra, mielőtt visszatekintene a táblára. Taehyung zavarban marad a találkozás miatt, nem kellene haragudnia Jungkookra, amiért késett?
-Mit mondtam....? - folytatja a tanár, és ismét felkeltette a kékfejű figyelmet. -A kémiai egyensúlyhiány sokféle fogyatékosságot és betegséget okoz. Valójában a tudósok úgy vélik, hogy a homoszexualitás betegségét az agy kémiai egyensúlyhiánya okozza.
ESTÁS LEYENDO
𝐻𝑜𝑚𝑜𝑝ℎ𝑜𝑏𝑖𝑐 𝐻𝑖𝑔ℎ- TAEKOOK [fordítás]
RomanceWriter: TaekmyKook Egy iskola ami tele van Homofóbokkal... És ebben a homofóbokkal teli iskolában Taehyung kétségbeesetten próbálja rejteni szexualitását. Végül is melegnek lenni egy olyan iskolába ami tele van homofóbokkal, nem igazán előnyös. De...