Imediat ce Jimin își da seama de ce a făcut, se dă jos de pe brunet punându-se langa acesta iar apoi se acoperă cu pătura peste cap.*YAA! Mă exciți și mă lași așa?* spune JK revoltat.
* T-taci.... și eu sunt la fel de excitat .* spune Jimin ultima parte foarte încet, dar al naibi, Jungkook evident că a auzit.
* Atunci de ce nu ai continuat?* spune Jk șoptind ca doar blondul sa audă.
* Pentru că...o sa ajungem prea departe, n-nu sunt pregatit...*
*La ce te referi * nu era ca si cum nu știa, voia sa îl audă pe micuț spunând-o .
Băiatul se ridică în fund făcând contact vizual cu Kookie
*Nu sunt pregatit sa mi-o tragi * spune Jimin serios, asta făcându-l pe Jungkook sa râdă.
*Am înțeles, nu o să te oblig daca nu ești pregatit. Dar data viitoare când faci asta, vreau sa dureze mai mult * îi zâmbește cu perversitate lui Jimin.
*OK* imediat dupa își da seama ce tocmai a spus. Băiatul s-a întors cu spatele la brunet, acesta prindzându-l la brate .
DIMINEAȚA
Casa era plină de râsetele celor doi îndrăgostiți care pregăteau micul dejun. Jimin era treaz de ceva vreme, stătea și se uita la brunet care dormea .
* Ești așa frumos, abia aștept să te fac al meu.*
JK era si el treaz dar statea cu ochii închiși și era uimit de ceea ce a spus micul său puișor, nu știa că e atât de pervers, dar se bucura ca au același gând.
Jimin se aplecă ușor peste brunet trasând cu degetul mici linii pe fata baiatului ca mai apoi să îi sarute tandru buzele. Când a vrut să se desparte din sarut brunetul îl prinde de gât adâncit mai mult sărutul. Acel mic sarut s-a transformat rapid in unul pasional si umed. Dupa terminarea sărutului, JK se uita in ochii baiatului.
* De ce ai facut asta?* îl întreaba Jimin
*Asta e pedeapsa pentru ce ai facut aseara, si e abia începutul ,pregătește-te * ii raspunde Jk iesind din cameră, urmat imediat de micuț.
* În sfârșit v ați trezit* spune Hyunjin când ne vede
* E 12:25, ați dormit...* continua Tae
* Lasă-i să doarmă, altceva ce au de făcut?*
Taehyung nu mai spune nimic si se pune la masa .
* Cum ați dormit ?* ne intreaba barbatul
* Bine...* spune Jimin cu mancare in gura
* Ce facem astazi?* întreaba JK
*Eu am puținã treaba așa ca veți sta cu Hyunjin* ne raspunde barbatul muscand din pară
* Ne vom distra * exclama baiatul entuziasmat .
Nu pare a fi cu prea mult mai mere decat noi, 2-3 ani cred, e destul de tanar .
* Abia aștept * spune JM la fel de fericit
******
Timpul a trecut destul de repede era 18:40 ,afara deja se întunecă. Băieții au fost prin parcuri, mall și zoo. Jimin tot insistă să meargă singur până la supermarket, ca să cumpere chipsuri, așa ca jk a fost de acord, mai mult pentru că așa spune Tae.
*******
Ajuns aproape de magazin, Jimin simte o mana grea cum il apuca de încheietura mâinii si trăgându-l pe o alee laturalnica dintre blocuri . Era un barbat mare si bine facut, ce il intimida pe micut .
Au trecut deja 10 minute de la plecarea lui Jimin, Kook a inceput sa se ingrijoreza, magazinul era la 2 pasi distanta, ce îi lua atat? Brunetul nu mai sta pe gânduri si pleaca dupa el, știa că a pățit ceva, daca era zi poate că stătea la coadă, dar e noapte. Ajuns în magazin, vede ca e gol,erau doar casierii. Iese grabit și începe să îl strige. Aude de undeva dintre blocuri niște țipete ușoare. Se duce grabit la sursa micilor tipete și își vede prietenul intr-un cult, și un bărbat mare si bine facut. Acesta nu scoate nici un sunet si ia o piatra destul de grea si i-o arunca in cap omului respectiv căzând jos cu capul spart. Jk fuge la baiat si vede ca are bluza rupta.
Își da geaca jos si o pune pe micut .
**********
Ajunsi acasa Jimin se duce sa faca dus , Tae si iubitul său erau in camera lor . Dupa duș, Jimin se duce in camera unde era JK
*Trebuia sa te ascult * se pune Jimin in brațele brunetului si începe sa planga
*Gata, acum sunt cu tine, nu voi mai lăsa pe nimeni sa îți facă rau* spune jk prinzandu-l la brate
* A...A incercat sa ma violeze *
*Gata*
Dupe ce Jimin se mai calmeaza ,se pun amândoi la somn. Nu înainte ca telefonul lui Jimin sa înceapă a suna
*Alo...* raspunde Jimin la telefon .
Hei ,am postat sper sa va placa, si în curand voi posta Cap. 9
CITEȘTI
Doar tu și cu mine
FanfictionDoi băieți care se cunosc din copilărie, cu familii distruse și părinți dezinteresați, decid sa fugă împreună pentru a fi fericiți, doar ei doi. ! Aceasta carte este doar un fanfiction ⚠️Conține: •Bullying • Violenta ...