2021'Yılında Yaşam

10 0 1
                                    


2020 yılının Mart aylarında Birgün Sabah Kalktığında,telefonunu eline alınca en kötü ne görebilirsin ki.Gördüğüm şey Çin'in vuhan şehrinde  covid19 Adında bir virüs ün başladığıydı ama kafam rahattı çünkü Türkiye'ye daha gelmemişti ama yinede tedirgindim,çünkü çok hızlı yayılıyordu ve 3,4 ay sonra kötü haberi aldık artık covid19 ülkemize gelmişti ülkemize gelsede,hiç bi vatandaşımızın umrunda değildi herkes sanki birşey yokmuş gibi davranıyordu kısacası kimsenin umrunda değildi ve covide19 Ülkemize geldikten 2,3 ay sonra hastalığa yakalananların sayısı artmıştı bu durumda okullarda kapanmıştı ve bazi insanlar tedirginlik yaşasada bazı insanların umrunda  değildi,bir süre sonra ölümler başladı ve artık insanlar bu virüsün Nası bir şey olduğunu anlamaya başlamıştı ve hasta sayısı ve ölüm sayısı gerçekten ülkemiz adına çok kötü bir hal almıştı ve devletimiz kısıtlamalar getirmeye başladı örnek olarak akşam 8,sabah 5 arasında sokağa çıkmak yasaktı ve bu kısıtlamaya uymayanlara idari para cezası gibi cezalar getirildi ve tam tamına virüsün 5.ayına gelmiştik ölümler vakalar tavan yapmıştı artık kısıtlamalar dahada sıkılaştı örnek olarak hafta sonu cumartesi pazar sokağa çıkma yasağı gelmişti  ve yasaklar birazda olsa vakaların ve ölümlerin azalmasına çare oldu ama vakalar azalınca  kısıtlamalar kalktı ve tekrar vakalar ve ölümler tavan yaptı ve daha sıkı tedbirler alındı 2021 yılına girdiğimizde eski yılbaşı geceleri olmadı eskiden yılbaşı geceleri neşeyle dolardık ama bu sefer öyle olmadı ama olsun belki bu yol virüs ülkeden kaybolup giderdi hiçte öyle olmadı aksine vakalar son zamanlarda Günlük tam tamını 10.000'lere kadar çıkmıştı tabi ölümlerde yakınlarımız sevdiklerimiz biz dahi covid19 virüsüne yakalanmıştık birgun babam işten geldiğinde çok ağrım var dedi ve bizde şüphelendik gece ağrıları dahada artınca yarın sabah babam bi test yaptırayım dedi ve sonuç olrak ailecek covid19'a yakalandık ve 14 gün evde karantinadaydık ve 14 gün sonunda neyseki covid19 testimiz negatife dönmüştü ve 2021'in Mayıs aylarındayız hala daha vakalar düşmüş değil aksine artmış durumda  ve eğitim hayatımızda etkilendi bu durumdan milli eğitim bakanlığı covid19'un 5.ayında tüm okulların kapanması gerektiğini duyurdu ve en başta sevinmiştik tabi ama şimdi arkadaşlarımı öğretmenlerimi çok özlüyorum görüntülüde görüşsek aynı olmuyordu ve covid19 çıktığından beri sadece şu aklımda gözle görülemeyen şey hayatımızı kısıtlıyordu.

Yazar:Hakan Çakmak

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

2021'Yılında YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin