3

255 20 10
                                    

Nem így terveztem, de egy icipicit átment texting story-ba... A becenevek angolul vannak, mivel pár nem hangzana jól magyarul. Ha valaki valamit nem ért, nyugodtan kérdezzen (akár a jelentése, akár az hogy ki kicsoda) 

Nem túl élethű az írásstílus, de nem bírtam rávenni magam, hogy elírásokkal meg ilyesmikkel csináljam (legalább a minőség érzése meglegyen 😂



Hogy mi a probléma azzal, ha 17 éves vagy? Minden egyes ember első szavai miután ezt megtudták: 

 - Oh, akkor biztos izgatott vagy már a tizennyolcadik miatt. 

És úgy vigyorognak rád, mintha mindent tudnának rólad. 

Rokonok, barátok, idős nénik az utcán... Mindenki azt hiszi, hogy éjjel-nappal ezen gondolkozok. Annyira nem értem... A többi embernek talán nincs élete a lelki társa előtt? 

Miért gondolják, hogy a párod tesz majd teljessé? Egy egész, független ember vagy te is. Ha valaki egy lelki roncs, az egy kapcsolatban se lesz hirtelen tökéletes, ezen csak ő maga tud változtatni. Persze a támogató közeg fontos, de van családod, barátaid... Nehogy már ez az egyetlen ember legyen csak képes megadni neked a kellő segítséget! 

Belerúgok egy kis kavicsba az út szélén, ami pattogva repül át a betonon. 

Yamaguchi felpillant rám, úgyhogy leveszem a fejhallgatómat. 

 - Mit hallgatsz? - érdeklődik mosolyogva. 

 - Nem tudom... Egy ideje már nem arra figyeltem - vallom be és visszahúzom a bal fülemre, hogy megállapíthassam. - Oh... Úgy tűnik semmit. 

Nem tudom felidézni, hogy egyáltalán elindítottam-e a zenét amikor elindultunk... Lehet, hogy csak megállt idő közben, de sokkal valószínűbbnek tartom, hogy végig a semmit hallgattam. 

Felkuncog. 

 - Látom kifárasztott az edzés. 

 - Már a tudat kifáraszt, hogy ott van az a két idióta is... Ma Hinata rám ugrott - panaszolom el neki.  

 - Az mégis hogy sikerült? 

 - Tanaka eldobta a labdát... Igazából ennyi volt - vonok vállat. - Olyan ez a srác, mint egy kutya. Labda? Már ugrik érte. 

 - Igen - nevet fel. - Hihetetlen, hogy idősebb nálunk... Nemsokára 18 lesz. 

Biccentek. 

 - Remélem elmondja majd nekünk is, hogy ki a lelki társa... 

 - Nehezen tudom elképzelni róla, hogy bármit is akarna egy másik embertől röplabdán kívül - gondolkozok el. - Ha valaki olyan lenne a párja, aki nem tud játszani, biztos át kéne esnie egy "kiképzésen" mielőtt egyáltalán elkezdhetnének járni... 

 - Igen, nem irigylem az illetőt... Bár még meglephet minket. Lehet Hinata is bele tudna tanulni az ilyenekbe és ő lenne a tökéletes barát...  

 - Remélhetőleg kifogja Kageyamát. Nem maradnának sokáig életben, ha nincs ki vigyázzon rájuk... de szerintem jól ellennének addig a rövid ideig. Bár nem vagyok benne biztos, hogy tudják egyáltalán, hogy létezik olyan hogy lelki társ... Vagy, hogy mire való az.  

 - Kicsit több bizalmat a csapattársaidba! - lök meg a vállával játékosan. - De szerintem is jó páros lenne... Csak nem törik meg a csapat tradícióit azzal, hogy valami külsőssel jönnek össze - forgatja meg a szemeit. 

Nope [tsukkiyamakagehina]Where stories live. Discover now