Kapıyı tıklatmadan içeri daldım. Müdür elini başına koymuş bir iekilde beni bekliyordu.Kapı tıklandı ve Ha eun aptalı içeriye girdi. Karşıma oturdu ve bana baktı.
Sakin ol jisoo, sakin ol...
Karşımda oturmasına bile dayanamıyordum.
"Ha eun!" diye bağırdı müdür.
"Ne dedikodusuymuş bu?" diye sordu.
"Hiçbir şey efendim. Ben yapmadım. Bence siz beni döven jisoo hanıma kızın!" dedi ve ağlamaya başladı.
Duygu sömürüsü yapıyordu. Ah, buna dayanamıyordum. Gerçekten delirecektim.
"BEN BİRŞEY YAPMADIM! DEDİKODUYU ÇIKARAN O! ONA KIZIN!" diye bağırdım. Kendimi tutamıyordum.
"Ha eun , canım gidebilirsin." deyince şaşırdım. Hem suçluydı hem güçlüydü.
Çıkarken müdürün görmediği bir şekilde bana sırıttı. Onu öldürmek istiyordum.
"Sana gelelim, kim jisoo!"
Başımı çevirdim.
"Evet? Yine ailemi mi arayacaksınız ?" dedim.
"Hayır!" dedi ve saatine baktı. "Şimdi dersine git ve 2 ders sonraki tenefüste yanıma gel."
Kalktım ve odadan çıktım.
O anda yanıma ha eun geldi.
"1 hafta sonraki kavga hala geçerli." dedi ve sınıfına koştu.
Ben de sınıfıma girdim.
Arkadaşlarım benim yanıma toplandı.
"Ne dedi müdür?" diye sordu jimin.
"Tenefüste yanıma gel dedi."
"Oh! Ben de uzaklaştırma alırsın sandım." dedi Jennie.
"Ha eun gerçekten tam bir pislik." dedi jungkook.
"Katılıyorum." diye karşılık verdi Lisa.
Taehyung ise ortada yoktu. En çok ne olacağını o merak etmişti.
"Taehyung nerede?" diye sordum.
"Müdür onu da çağırmıştı sanırım." dedi yeonjun.
Şaşırdım. Onu neden çağırabilirlerdi ki? O birşey yapmamıştı.
*****
Taehyung, müdürün odasının kapısını tıkladı. İzin verilince içeri girdi.
"Hoşgeldin."
Başını eğdi ve müdürün yanındaki koltuğa oturdu.
"Sana önemli bir görev vereceğim , kim taehyung."
"Dinliyorum.."
"Jisoo, çok kavgacı biridir ve geçrekten son zamanlarda herkesle özelşikle de ha eun ile kavga ediyor. Ona vuruyor."
Taehyung durdu.
"Bunun benimle ne alakası var?" dedi.
"Senden istediğim şey şu. Jisoo'ya göz kulak olman yani onun kavgalara girişmesini engellemelisin. Geçenlerde seni onunla konuşurken gördüm. Onunla ilgilendin , kafasına buz koydun. Endişelendin. Bu yüzden bu görevi sana veriyorum. Lütfen onu değiştir. Sana güveniyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ballı pankek.
Fanfic[Tamamlandı.] "Benim yüzüm pankek gibi ama yine de beni sevecek misin ?" ©K-pinky • 05.05.21 [ taehyung × jisoo ] #1 - taesoo 🥇